کابینت ممبران

کابینت ممبران – 50 عکس طرح جدید کابینت ممبران

1,667 بازدید

کابینت ممبران یکی از پرطرفدارترین کابینت آشپزخانه می باشد که تنوع رنگ بالا، بهترین طرح و مدل های جدید زیبا و متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون و قیمت مناسب از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. این کابینت ها که به کابینت وکیوم نیز شناخته شده می باشند، دارای بدنه ام دی اف با روکش پی وی سی بوده و ایجاد طرح و نقوش برجسته در بخش های مختلف آن جلوه منحصر به فردی را به این کابینت بخشیده است.

نوین کابین؛ تولید کننده کابینت ممبران در طرح و رنگ های مختلف در ادامه راهنمای جامعی را درباره این که به طور کلی کابینت ممبران چیست ارائه داده و به هر آنچه که باید درباره قیمت، رنگ، مزایا، معایب، نحوه طراحی و ساخت و نکات مهم در خرید کابینت ممبران بدانید اشاره خواهد داشت.

آنچه در این مطلب می خوانید:

کابینت ممبران چیست ؟

با توجه به ابهامات و سوالات زیادی که درباره این کابینت ها وجود دارد، در پاسخ به این سوال که کابینت ممبران چیست می توان پاسخ زیر را ارائه داد:

کابینت ممبران از ورق های ام دی اف 16 میلیمتری ساخته میشوند و دارای بخش های مختلفی از قبیل کابینت ایستاده، زمینی، ویترین شیشه ای، جزیره، ستون ها و تاج و زیرچراغ می باشد. طرح های برجسته که اغلب از هنر و معماری ایرانی الهام گرفته میشوند، ابتدا توسط دستگاه cnc بر روی ورق های ام دی اف ایجاد و ابزار زده شده و در نهایت با روکش وینیل و پی وی سی روی آنها نصب می گردد.

نصب و وکیوم روکش پلاستیکی روی کابینت های ممبران توسط دستگاه های مخصوص اجرا می گردند که ثبات و ماندگاری و چسبندگی بالا روکش را تضمین خواهند کرد.

راهنمای خرید کابینت ممبران

کابینت یکی از مهم ترین و اصلی ترین اجزا در هر آشپزخانه می باشد که نه تنها بر زیبایی محیط، بلکه بر نظم و استفاده بهینه از فضا و قرار دادن وسایل بیشتر و دسترسی آسان به هر یک تاثیرگذار است. به همین دلیل تنوع زیادی در متریال و طرح و نحوه تولید کابینت ها وجود داشته و متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون می توان گزینه های متعددی از قبیل کابینت کلاسیک و مدرن و غیره را انتخاب نمود.

کابینت ممبران که نام دیگر آن کابینت وکیوم است یکی از گزینه های بسیار مناسب برای آشپزخانه هایی با فضای باز و نسبتا بزرگ است که هدف ایجاد فضایی کاملا کلاسیک و لوکس باشد. این کابینت ها دارای بدنه ام دی اف می‌باشند و می‌توان آنها را متناسب با نوع طرح های ایجاد شده در آن، در دو گروه کلاسیک و مدرن تقسیم بندی نمود.

راهنمای خرید کابینت ممبران

نمونه کار کابینت ممبران ساده و شیک

بهترین مارک کابینت ممبران

قبل از این که بخواهیم راجع به بهترین مارک کابینت ممبران صحبت کنیم صلاح میدونم شما رو با کابینت شرکتی آشنا کنم. همان‌طور که می‌دانید کابینت از اجزای بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به شمار می رود و انتخاب نوع و سبک آن و همچنین برند شرکت تولید کننده اهمیت زیادی دارد.

خرید کابینت ممبران

بسیاری از افراد ترجیح می دهند بدون اینکه دچار دردسر و بد قولی های کابینت کاران شوند با شرکت های معتبر و بزرگ کار کنند. به کابینت آشپزخانه ای که این شرکت ها تولید می کنند کابینت شرکتی گفته می‌شود که با استفاده از متریال متنوع و در طرح‌های مختلف تهیه و تولید می‌شوند. کابینت‌های شرکتی خصوصیات مثبت و منفی خود را دارند و این خصوصیات باعث ایجاد وجه تمایز میان این نوع کابینت با سایر کابینت ها شده است.

  • اول اینکه ابعاد و طراحی مشخص و ثابتی دارند.
  • متریالی که برای کابینت های شرکتی استفاده می شود استاندارد و مشخص است.
  • امکان تغییر اساسی در مدل کابینت وجود ندارد و مشتری صرفاَ می تواند از میان مدل های مختلفی که شرکت ارائه می دهد یک گزینه را انتخاب نماید.

حال برای معرفی بهترین مارک کابینت ممبران لازمه یه سری از موارد رو بدونید: مطمئناً قبل از اینکه کابینت ممبران رو نصب کنیم میتوان کیفیتش را تشخیص داد. به این ترتیب که هر شخصی که می خواهد کابینت ممبران را برای شما نصب کند و به شما بفروشد، روکش pvc را یا خودش می سازد و یا از محلی میخرد. یا اینکه مثل نوین کابین دستگاه وکیوم را دارد که اگر داشته باشد می تواند تضمین بدهد که اگر اتفاقی افتاد خودش پاسخگو باشد.

اگر هم در نوین کابین و یا هرجای دیگری که کارگاه دارد قرارداد ساخت کابینت هاتون رو میبندید که می توانید سر بزنید و متریالی که داره استفاده می کند ببینید ساخت کجاست. لایه ی pvc و چسبش مال کجاست. بحث تضمین کیفیت خیلی جدی تره، و نوین کابین با گارانتی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۵ساله این تضمین رو برای راحت نمودن خیال شما عزیزان فراهم نموده.

انواع کابینت ممبران (وکیوم)

کابینت های ممبران را می‌توان با توجه به طرح و ابزارهای استفاده شده برای بخش های مختلف آن در گروه های مختلفی تقسیم بندی نمود که عبارتند از:

کابینت ممبران مدرن

کابینت ممبران مدرن

برخلاف تصور اغلب افراد، کابینت های membrane را می‌توان در طرح های کاملا متناسب با دکوراسیون های مدرن طراحی و تولید نمود. این گروه از کابینت ها همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌فرمایید دارای طرح و نقوش و منبت کاری های ساده تری بوده و رنگ های به کار رفته در آنها نیز ساده و بدون سایه می‌باشند. به عبارت دیگر، کابینت ممبران مدرن نوع ساده شده طرح های کلاسیک می باشد که تا حد امکان از نقوش و گل های برجسته و ابزارهای دندانه موشی در ستون و سرستون آن استفاده نمیشود.

با کابینت مدرن و سبک های آن بیشتر آشنا شوید.

کابینت ممبران کلاسیک محبوب ترین سبک کابینت کلاسیک

اصلی ترین نوع کابینت های وکیوم دارای طرح های کلاسیک می باشند، به طوریکه در اولین نگاه نقش و گل های برجسته و منبت کاری شده در تاج و ستون و سرستون ها توجه را به خود جلب می کند. این کابینت ها زیبایی و اصالت کابینت چوبی آشپزخانه را با قیمت مناسب ارائه می دهند و باعث میشوند تا محیطی کاملا سلطنتی و خاص را در یک گوشه از خانه تان ایجاد کنید. با کمی دقت در انتخاب رنگ می توان کابینت آشپزخانه ممبران کلاسیک را به یکی از زیباترین و منحصر به فردترین گزینه ها تبدیل کنید. لازم به ذکر است که قیمت کابینت وکیوم کلاسیک بسیار ارزان تر از کابینت چوبی می باشد.

با کابینت کلاسیک و سبک های دیگر آن بیشتر آشنا شوید.

بهترین رنگ کابینت ممبران

اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه کابینت ممبران بیاندازیم متوجه این موضوع خواهید شد که این سبک کابینت بسیار محصول جدیدی محسوب می شود اما در همین مدت زمان کوتاه بسیار مورد توجه بوده و به همین جهت سازنگان این سبک دکور تنوع بیشتری در رنگ و طرح محصولات خود دادند تا سهم بیشتری از بازار موجود داشته باشند. اما به راستی میان صدها رنگ ساده و طرح دار و متفاوت بهترین رنگ کابینت ممبران کدام است؟ به عبارت دیگر، چطور بهترین رنگ را برای این کابینت ها انتخاب کنیم؟

پرفروش ترین رنگ کابینت ممبران ۲۰۲۴ را در مقالات از دست ندهید.

مبحث رنگ در طراحی دکوراسیون یک مقوله کاملا سلیقه ای به حساب می‌آید و باید به رنگ دیگر وسایل آشپزخانه، رنگ کف و کاشی توجه کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید. کابینت آشپزخانه ممبران محصول بسیار پر فروشی است و در صدها رنگ در بازار عرضه می‌گردد. اما در این میان تمایل مشتریان به دو رنگ سفید و گردویی بیشتر است که در ادامه بیشتر به آنها اشاره می کنیم.

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید را می‌توان به عنوان محبوب ترین رنگ این سبک کابینت معرفی کرد. در واقع رنگ سفید در انواع کابینت کلاسیک و مدرن بسیار پر طرفدار است و این محبوبیت دلایل متعددی دارد مثل انعکاس نور مناسب در محیط آشپزخانه که با رنگ سفید به بهترین شکل ممکن خواهد شد. مورد دیگری که رنگ سفید را متمایز می کند این است که استفاده از این رنگ فضای آشپزخانه را بزرگتر نمایش می دهد همچنین انتخاب رنگ سفید کابینت برای آشپزخانه آرامش را در محیط به ارمغان می آورد.

کابینت سفید و مزایا و معایب آن را از دست ندهید.

کابینت ممبران سفید

در این کابینت شیک و مجلل از دستگیره های استیل زیبا استفاده شده است. در این دکور لاکچری جنس صفحه انتخاب شده، سنگ کورین به رنگ دکور در قسمت کابینت‌ها است. و با توجه به این موضوع که رنگ جزیره انتخابی برای این دکور، قهوه‌ای سوخته برای تضاد رنگی بیشتر می‌باشد، رنگ صفحه کورین روی جزیره به رنگ روشن هم رنگ با کابینت‌ها انتخاب شده است. که این تضاد رنگی اجرایی باعث شده، نمای آشپزخانه را فوق العاده شیک تر از قبل نمایش دهد. همان طور که در تصویر نمونه کار کابینت ممبران سفید مشاهده می‌فرمایید مدل درب های ابزار خورده و حکاکی شده به خوبی خود نمایی می کند.

نمونه کار کابینت ممبران سفید 1402 را خیلی حیفه از دست بدید.

کابینت ممبران سفید صدفی

کابینت ممبران سفید صدفی

یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ هایی که می توان برای کابینت های گلاس، پولیشی و وکیوم و سایر مدل ها انتخاب کرد، سفید صدفی می باشد. این رنگ به دلیل تاثیر بالایی که بر زیبایی محیط دارد و باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می گردد، گزینه ای مناسب برای آشپزخانه های کوچک است. کابینت ممبران سفید صدفی را می‌توان در سبک های مختلف مدرن و کلاسیک سفارش داد.

در بسیاری از مواقع همانطور که در تصویر نمونه کار مشهود است برای این کابینت ها از جزیره و سنگ های کورین با رنگ متضاد استفاده میشود تا ترکیب بهتر و جذاب تری بدست آید.

کابینت ممبران گردویی

اگر به دنبال گزینه ای مناسب برای داشتن آشپزخانه ای کلاسیک هستید، بهتر است کابینت ممبران گردویی را انتخاب کنید. این کابینت ها اگر حرفه ای اجرا شوند، شباهت بسیار زیادی با کابینت های چوبی خواهند داشت. البته توجه داشته باشید که کابینت های قهوه ای و گردویی ممبران برای آشپزخانه های کوچک نمی توانند جلوه خوبی داشته باشند و بهتر است برای محیط هایی استفاده شوند که محدودیتی در فضا ندارند.

کابینت ممبران گردویی

انتخاب این سبک کابینت آشپزخانه بیشتر در افرادی که دوستدار طبیعت هستند و به رنگ چوب علاقه دارند دیده می‌شود. کابینت ممبران گردویی برای آشپزخانه هایی با متراژ پایین مناسب نیست. دلیل این امر کاملا بدیهی است زیرا که رنگ‌های گردویی و قهوه‌ ای باعث کوچک تر دیده شده فضا شده و استفاده آن در کابینت‌های کوچک تر توصیه نمی‌شود.

کابینت ممبران سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی رو در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. استفاده از ستون های طلایی این دکور را منحصر به فرد کرده است. همچنین در این دکور فضایی برای سوپر ادویه در کنار گاز در نظر گرفته شده که بسیار کار آمد است. هود در کابینتهای ممبران (وکیوم) همانطور که در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید در دید نیست. و اصطلاحا از هود مخفی استفاده می شود.

کابینت ممبران سفید طلایی

جنس سنگ صفحه این آَشپزخانه سنگ کورین ابزار خورده است که باعث زیبایی هرچه بیشتر این دکوراسیون کلاسیک گشته است. تاج و زیر چراغ کلاسیک در این دکور خودنمایی می‌کند. در این دکور زیبا برای تضاد رنگی و چشم نوازی بیشتر سنگ کورین و سرامیک بین کابینتی کرم رنگ اجرا شده است. که انتخاب کاملا هوشمندانه و حرفه‌ای می‌باشد.

کابینت ممبران کرم طلایی

در تصویر نمونه کار کابینت ممبران کرم طلایی جنس کابینت ها ام دی اف با روکش ضد آب کرم است. جنس صفحه کابینت، سنگ کورین است. که برای تضاد رنگی در دکور و نمای شیک تر به رنگ مشکی انتخاب شده است. در تصویر این نمونه کار همانطور که مشاهده می‌فرمایید مدل درب ها، تاج و زیرچراغ بسیار مجلل و لاکچری اجرا شده. و استفاده از سرستون های طلایی و بوفه های شیشه ای باعث جلای بیشتر کار شده است.

کابینت ممبران کرم طلایی

همانطور که در دکور زیبای کابینت ممبران کرم طلایی مشاهده می‌فرمایید از سرامیک های بین کابینتی هم رنگ کابینت ها انتخاب شده که صحیح ترین انتخاب ممکن در کنار سنگ کورین طرحدار می‌باشد. و باعث شده انتخاب فوق‌العاده مناسبب برای این آشپزخانه باشد. مدل دستگیره ها گلدار کلاسیک است که به خودی خود باعث چشم نوازی بیشتر دکور شده است.

کابینت ممبران قهوه ای

انتخاب رنگ قهوه ای برای کابینت آشپزخانه در دو دهه اخیر بسیار بیشتر از قبل مورد توجه عموم قرار گرفته زیرا که رنگ قهوه ای برگرفته از رنگ چوب است و حس طبیعت را برای منزل شما به ارمغان می آورد. در واقع رنگ قهوه ای در این سبک ممبران کلاسیک طرفداران خاص خود را دارد و با وجود صدها رنگ بسیار مورد توجه بوده است.

کابینت ممبران قهوه ای

این رنگ همانطور که بالاتر توضیح دادیم، بیشتر مناسب آشپزخانه هایی با متراژ بالاتر هستند. در این دکور شیک تاج و زیر چراغ در کنار ستون های منبت کاری شده زیبا دیده می‌شود. دستگیره کابینت سرامیکی برای این دکور برگزیده شده که بسیار چشم نواز و زیباست همچنین استفاده از سنگ کورین در این آشپزخانه باعث لوکس شدن این دکوراسیون شیک شده است. اگر شما قصد خرید کابینت ممبران را دارید و فضای آَشپزخانه بزرگی در اختیار دارید انتخاب این رنگ می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

کابینت ممبران قهوه ای روشن

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران را قبل از خرید بدانید

با شناخت معایب و مزایای کابینت آشپزخانه ممبران انتخاب شما برای خرید یک انتخاب آگاهانه است. در واقع مزایای کابینت آشپزخانه ممبران (وکیوم) بسیار بیشتر از معایب آن است.

برای اطلاعات بیشتر در این باره لطفا مقاله مزایا و معایب کابینت ممبران را مطالعه فرمایید.

مزایا کابینت ممبران

هر یک از انواع کابینت های آشپزخانه دارای ویژگی های مثبت و منفی می باشند که قبل از خرید و انتخاب باید به آنها توجه داشته باشید. از مهم ترین مزایای کابینت آشپزخانه ممبران می‌توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • تنوع بالا در رنگ و طرح
  • قیمت ارزان نسبت به سایر کابینت های کلاسیک
  • زیبایی منحصر به فرد

معایب کابینت ممبران

علی رغم مزایا و ویژگی های مثبتی که این کابینت ها به همراه دارند، برخی از نقاط منفی نیز در آنها مشاهده میشود که البته تا حد زیادی به نحوه ساخت و اجرا بستگی دارد. کابینتهای ممبران دارای معایب زیر می باشند:

  • استفاده از چسب نامرغوب و عدم رعایت استانداردها در وکیوم روکش آنها باعث می شود به مرور زمان روکش از روی درب جدا شود.
  • تابش مستقیم نور خورشید می تواند طول عمر کابینت و مدت زمان چسبندگی روکش به درب را کاهش دهد.
  • روکش های نامرغوب با وسایل نوک تیز ممکن است دچار خراش و سوراخ شوند.
  • دسترسی به روکش های استفاده شده برای کابینت دشوار بوده و به همین دلیل تعمیر و اضافه کردن تعداد کابینت ها را ممکن است با مشکلاتی همراه کند.
  • عدم اجرای صحیح و حرفه ای کنده کاری و ایجاد نقوش برجسته می تواند ظرافت و زیبایی طرح را به شدت تحت تاثیر قرار دهد.

ساخت کابینت ممبران

در زیبایی و خاص بودن کابینت های طرح ممبران ام دی اف و وکیوم هیچ شکی نیست، اما تمام کابینت هایی که با این نام ارائه میشوند نمی توانند زیبایی و کیفیت را تضمین کنند. نحوه ساخت کابینت ممبران و رعایت استانداردها در آن تاثیر مستقیم بر کیفیت و جلوه کار دارد. در ساخت کابینت های وکیوم شامل چند گام مهم می باشد که عبارتند از:

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه ممبران

با توجه به تنوع زیاد در طرح های ارائه شده برای این کابینت ها و ابهاماتی که برای مشتری ممکن است درباره خروجی کار وجود داشته باشد، لازم است ابتدا طرح سه بعدی کابینت آشپزخانه ممبران ارائه شود. طراحی کابینت ممبران توسط افراد حرفه ای باید صورت گیرد تا بیشترین شباهت را با خروجی کار داشته و تمام جزئیات کابینت متناسب با فضای داخلی آشپزخانه در آن مشخص باشد.

طراحی سه بعدی کابینت ممبران

یکی از ارکان مهم تیم طراحی نوین کابین توجه محسوس آن به این موارد می‌باشد. که در ادامه جزئیات بیشتری را در اختیارتان میگذاریم. همچنین با در نظر گرفتن استاندارد های موجود در طراحی دکور داخلی آشپزخانه، و مهم تر از آن متناسب با سلیقه مشتری ایده آل ترین طرح ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید. و البته ناگفته نماند که در طراحی کابینت آشپزخانه ممبران: توجه به تاج و زیر چراغ ها، نحوه قرار دادن ستون و سرستون ها، و مهم تر از همه محل قرارگیری کابینت ها و جزیره، نکته فوق العاده با ارزشی در طراحی هر آشپزخانه ای است.

ابزار زدن درب کابینت ممبران و سایر بخش ها

همان طور که اشاره شد، وجود طرح های برجسته و کنده کاری های حرفه ای و ابزار زدن روی درب کابینت ممبران و سایر بخش ها از اصلی ترین ویژگی های این کابینت ها می باشد. این طرح ها توسط دستگاه های سی ان سی بر روی ورق های ام دی اف با ظرافت بالا ایجاد میشود.

وکیوم روکش درب کابینت

در نهایت روکش های پلاستیکی که از تنوع رنگ بالایی نیز برخوردار هستند، توسط دستگاه های مخصوص روی درب و سایر بخش های وکیوم میشوند. نوع چسب استفاده شده برای این کار و رعایت استانداردها در نصب و همپنین جنس روکش ارتباط مستقیم با کیفیت کار و طول عمر کابینت خواهد داشت.

درب کابینت ممبران

اگر بخواهیم نگاهی به تنوع سبک کابینت ممبران بیاندازیم متوجه گستردگی مدل ها و رنگ ها خواهید شد. با این حال پیشنهاد می‌کنیم از انتخاب درب هایی که ظرافت بالایی دارند خودداری کنید. زیرا روکش پرس وکیوم در این نقوش به خوبی چسبانده نمی‌شوند و بعد از مدتی از روی درب بلند می‌شوند.

درب کابینت ممبران

شما در تصویر بالا تعدادی از سمپل درب‌های ممبران شرکت نوین کابین را مشاهده می‌کنید که در انواع مدل ها و رنگ ها قابل طراحی و اجرا هستند. همچنین جهت بازدید از نمایشگاه دائمی کابینت نوین کابین می توانید با ما تماس بگیرید.

تاج و زیرچراغ در طراحی کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت آشپزخانه ممبران شامل اجزای کوچکی است که در زیبایی محصول نهایی تأثیر به سزایی دارد. این اجزای تشکیل دهنده شامل تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری می باشد. این تاج و زیر چراغ ها در طرح ها و مدل های بسیاری در دسترس هستند. البته پرطرفدارترین نوع تاج و زیر چراغ اصطلاحا دندانه موشی نام دارد. در کابینت ممبران جهت پوشش پایه کابینت های زمینی از پاخور استفاده می‌شود تا پایه کابینت دیده نشود و نمای دکور زیباتر دیده شود. همچنین یک پای ثابت کابینت ممبران ویترین های شیشه ای هستند که در ده ها طرح متنوع در بازار موجود هستند.

ستون سرستون تاج کابینت ممبران

ستون و سرستون در طراحی کابینت ممبران

ستون ها عضو دیگر خانواده کابینت ممبران هستند. این ستون های نقش برجسته علاوه بر تأثیری که در زیبایی دکور دارند کاربردی نیز هستند. اگر با اکسسوری های آشپزخانه آشنا باشید اسم اکسسوری سوپر مارکت یا سوپر ادویه را شنیده اید. این اکسسوری ها را می توان در قسمت ستون های نقش برجسته کابینت نصب نمود تا علاوه بر جنبه زیبایی که دارد بتوان از کوچک ترین قسمت آشپزخانه نیز بیشترین بهره را برد. در این لینک می‌توانید نمونه اکسسوری کابینت آشپزخانه اجرا شده در نوین کابین را ملاحظه بفرمایید.

کابینت ممبران بخریم یا پولیشی؟

این دو کابینت کاملا با هم متفاوت بوده و تنها شباهت آنها، استفاده از ورق های ام دی اف برای بدنه هر دو می باشد. کابینت های پولیشی از ورق های ام دی اف 25 میلی متری ساخته شده و برای ممبران از ورق های 16 میلیمتری استفاده میشود. در حالت کلی برای انتخاب بهتر بین این دو گزینه لازم است توجه داشته باشید که، اگر به دنبال کابینت با طرح های متنوع هستید، کابینت طرح انزو یا پولیشی گزینه مناسبی نیست چون این کابینت ها سفید براق می باشند. علاوه براین، برای خرید کابینت ارزان قیمت، بهتر است ممبران را انتخاب کنید.

کابینت ممبران بخریم یا پولیشی؟

کابینت ممبران بخریم یا های گلاس؟

برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا لازم است به شرایط موجود در آشپزخانه تان توجه کنید. به عنوان مثال، اگر آشپزخانه کوچک می باشد، بهتر است کابینت های گلاس انتخاب کنید. علاوه براین، اگر به دنبال کابینت هایی هستید که کاملا کلاسیک باشند، ممبران گزینه بهتری خواهد بود، چون های گلاس در گروه کابینت های مدرن قرار دارد.

جهت آشنایی با انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک کلیک کنید.

نکات مهم در انتخاب و خرید کابینت آشپزخانه ممبران

در خرید کابینت های وکیوم لازم است به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

  • جنس چسب و روکش درب کابینت ممبران باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد، در غیر این صورت به مرور زمان از روی ام دی اف جدا خواهد شد. (مهمترین عامل بلند شدن وکیوم از روی کابینت ممبران)
  • اگر در آشپرخانه با کمبود فضا مواجه هستید، خرید کابینت وکیوم گزینه مناسبی برای منزل شما نخواهد بود. اجرای این کابینت ها نیاز به فضای نسبتا زیادی داشته و به صورت ال، یو، خطی و جزیره اجرا می شوند.
  • در انتخاب رنگ کابینت دقت کنید! کابینت آشپزخانه به دلیل قیمت گران و همچنین زمان بر بودن مراحل نصب آن، برخلاف سایر وسایل و تجهیزات موجود در منزل دیرتر تعویض میشوند. در نتیجه لازم است رنگ هایی را برای آنها انتخاب کنید که با سبک های مختلف دکوراسیون تناسب داشته باشد.
  • جنس ام دی اف درب ها (کاستامونا یا واناچای) از برترین برند های موجود و دارای استاندارد های جهانی
  • نوع دستگاه سی ان سی و کیفیت و ظرافت کابینت ممبران
  • جنس و نوع یراق آلات مصرفی در کابینت
  • نوع دستگاه پرس وکیوم

همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت کابینت، روش صحیح قیمت گذاری کابینت طبق قوانین اتحادیه را در نوین کابین مشاهده بفرمایید.

قیمت کابینت ممبران

در حالت کلی می‌توان گفت، قیمت کابینت ممبران بسیار ارزان تر از کابینت های چوبی و کلاسیک می باشد، اما این کابینت ها دارای تنوع زیادی در قیمت هستند که توجه به آن اهمیت بالایی دارد. در قیمت گذاری کابینت وکیوم چند فاکتور مهم نقش دارد که عبارتند از: نوع چسب، جنس روکش، اندازه و ابعاد کابینت های دیواری و ایستاده و زمینی، جزیره آشپزخانه، ویترین های شیشه ای و جنس و ضخامت ام دی اف! بدون شک هر چه کیفیت متریال های استفاده شده برای این کابینت ها بالاتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آن رشد خواهد داشت.

با توجه به نوسانات موجود در قیمت ها پیشنهاد می کنیم برای استعلام قیمت روز کابینتهای ممبران با کارشناسان ما در نوین کابین با شماره های 02177005467 – 02177005481 تماس بگیرید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر کابینت وکیوم به تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

بهترین طرح و عکس های مدل کابینت ممبران جدید 2024

طرح جدید کابینت ممبران

عکس کابینت ممبران ۲۰۲۲

کابینت ممبران ۲۰۲۲

کابینت ممبران جدید

کابینت ممبران طرح جدید

کابینت ممبران وکیوم

کابینت ممبران سفید رنگ

کابینت ممبران چیست

کابینت ممبران تمام سفید

کابینت آشپزخانه ممبران

قیمت کابینت ممبران

عکس جدید کابینت ممبران ۲۰۲۲

طرح کابینت ممبران ۲۰۲۲

کابینت ممبران سفید رنگ

راهنمای خرید کابینت آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4/5 - تعداد رای 18

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

124 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید. میشه بفرمایید ممبران و روکش چوب از لحاظ ظاهری چه فرقی دارن؟

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر
      متریال اصلی هر دو این محصولات ورق ام دی اف هستش. همچنین هر دو این توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شوند. در کابینت ممبران بعد از مرحله سی ان سی روکش ممبران روی کابینت ها پرس می‌شود. اما کابینت طرح چوب شامل روکش چوب طبیعی است که رنگ می‌شود. بزرگترین مزیت کابینت طرح چوب نسبت به کابینت ممبران قابلیت رنگ خوردن کابینت طرح چوب است.
      برای اطلاعات بیشتر راجع به تفاوت این دو محصول ، مطلب کابینت طرح چوب رو مطالعه بفرمایید.

      پاسخ
  • میشه بفرمایید کابینت ممبران چه تفاوتی با کابینت طرح چوب دارد؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید کابینت ممبران با روکش چوب چه تفاوتی دارند?

    پاسخ
  • علی منتظری
    آذر 24, 1399 11:39 ق.ظ

    سلام خسته نباشید کابینت ممبران رو میشه رنگ زد؟

    پاسخ
  • اکبرزاده
    دی 25, 1399 11:05 ق.ظ

    تونم بپرسم نوع روکش ضخیم و براق ممبران اسمش چیه؟ میتونید یه مثال بزنید ؟ چون من هرچی گشتم ندیدم

    پاسخ
  • نگین اعزی
    بهمن 8, 1399 10:36 ق.ظ

    ببخشید نصب کابینت ممبران چقدر طول میکشه معمولا؟

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ممنون از مطلب فوق العادتون.. من هرچی مطلبتون رو خوندم متوجه نشدم چوب ممبران چیست ؟ ممنون میشم منو راهنمایی کنید چون که برای خونه جدیدم این سبک کابینت رو نیاز دارم.

    پاسخ
    • سلام وقت شما بخیر. در مورد این که ممبران چیست بالا مفصل صحبت شده. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد میکنم با کارشناسان نوین کابین در تماس باشید.

      پاسخ
      • ممنون از پاسخگویی سریعتون. فکر نمیکردم انقدر زود جواب بگیرم . بله حتما تماس میگیرم بازم ممنون

        پاسخ
      • علیرضا بزرگ زاده
        اردیبهشت 3, 1402 11:05 ق.ظ

        سلام
        هم‌اکنون قیمت هرمتر مربع کابینت ممبران چقدره ؟ و دوم اینکه کابینت وکیوم چیه ؟ آیا منظور از وکیوم همون روکشی هس ک به ضخامت ۲ میل روی mdf نصب و سپس به کابینت ممبران معروفه شده..درسته?

        پاسخ
  • سلام ممنون از سایت خوبتون واقعا عالی و کاربردی آیا برای شهرستان هم کار میفرستید

    پاسخ
  • سمیرا شهرامی
    مرداد 2, 1400 11:49 ق.ظ

    سلام من ساری زندگی میکنم. میخواستم کابینتمو ممبران بزنم ولی شنیدم ورق کابینت ممبران تو شمال ممکنه بعد از یه مدت برگرده و کابینت خراب شه. درسته؟ آیا راه حلی وجود داره؟

    پاسخ
    • باسلام
      رطوبت هوا به تنهایی تأثیری روی ام دی اف یا ممبران نداره. ولی اگر رطوبت به داخل آن و به طور مستقیم نفوذ بکند باعث خرابی می شود. و برای اجرای ممبران حتماً از سازنده ضمانت دریافت کنید.

      پاسخ
  • باسلام آشپزخونه های ایرانی که بیشتر کوچیکن این جنس کابینت (ممبران) میتونه داخلش خوب دربیاد؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب متأسفانه کابینت ممبران برای آشپزخانه های کوچک زیبایی ندارد. چون طرح کلاسیک محسوب می شود. وباید فضا تقریبا بزرگ باشه. برای اشپزخانه های کوچک می توان از هایگلاس یا ام دی اف استفاده کرد.

      پاسخ
  • حمید احمدی
    مرداد 2, 1400 12:10 ب.ظ

    درود بر شما
    مدل هایی که گذاشتین واقعا زیبا هستند. در مورد قیمت پیاده سازی شون بهمون مشاوره میدین ؟

    پاسخ
    • سلام ممنون بابت لطفتون بله میتونید از مشاورین ما راهنمایی بگیرید تا نسبت به سلیقه و سبک منزلتون بهترین انتخاب رو داشته باشین.

      پاسخ
  • سلام ممنون از اطلاع رسانی و سایت خوبتون

    پاسخ
    • سلام شما می تونید با شماره 02177005467 – 02177005481 تماس بگیرید کارشناسان ما شما رو راهنمایی می کنند، همچنین برای بازدید از نمایشگاه کابینت هم می تویند با همون شماره ها تماس بگیرید

      پاسخ
  • سلام ی سوال داشتم اگه کابینت ممبران دچار هر مشکلب بشه و ظاهرش بد شه چطور عوضش کنم یا رنگشو تغییر بدم

    پاسخ
    • باسلام دوست عزیز کابینت ممبران رنگ نمیشه ولی روکش ان pvc می باشد که قابل تعویض میباشد.

      پاسخ
  • الهام سرایی
    مرداد 4, 1400 10:59 ق.ظ

    باسلام بنظر شما کابینت ممبران برای اشپزخونه ی کوچیک من بد میشه؟

    پاسخ
  • مجتبی جعفرزاده
    مرداد 4, 1400 11:02 ق.ظ

    اسم روکشی که روی کابیت ممبران قرار میگیره چیه؟

    پاسخ
  • علی محبتی
    مرداد 16, 1400 4:50 ب.ظ

    سلام برای آشپزخانه های کوچک چه کابینتی مناسب تر؟

    پاسخ
    • سلام باتوجه به افزایش اپارتمان نشینی خانه ها کوچکتر شدن و این باعث شده که اشپزخانه کوچیک در اورده شه پس بهترین کار استفاده درست از فضاس که بازدهی بهتری بده پس در انتخاب کابینت باید نهایت دقت رو داشته باشیم . می تونید از کابینت ممبران به رنگ صدفی یا کابینت هایگلاس با رنگ های روشن استفاده کنید.

      پاسخ
  • سلام و روز خوش خدمت شما میخواستم بدونم کابینت هایی که با جنس ممبران ساخته می شوند دارای کیفیت قابل قبولی هستند؟

    پاسخ
    • کابینت ممبران امروزه دارای طرح هایی هستند که توانستند جای چوب را پر کنند. اتفاقا ترجیح افراد بیشتر روی این نوع کابینت است بدلیل افزایش قیمت کابینت چوبی. این نوع کابینت از نظر کیفیت جز متریال های برتر کابینت می باشد. خیالتون راحت

      پاسخ
  • ملینا عزیزخانی
    مرداد 18, 1400 4:57 ب.ظ

    سلام خدمت شما میتونم بپرسم کابینت ممبران شنیدم کیفیتش زیاد جالب نیس این درسته؟

    پاسخ
    • سلام روزخوش اگه تموم موارد مثل چسب درجه یک، مغزی عالی و درجه یک، روکش خوب ، سی ان سی عالی و با کیفیت، لبه گیری و کناره دربها صحیح اجرا شده باشه طوری که لبه ها کاملا گرد باشه و تیزی نداشته باشه و دستگاه وکیوم عالی و با کیفیت و در آخر کابینت ساز حرفه ای همه با هم دخیل باشن باعث میشه کابینت ممبرانی که سفارش دادید بهترین کیفیت رو داشته باشه و از انتخابتون کاملا راضی باشید.

      پاسخ
  • کابینت ممبران چه رنگی بیشتر محبوبیت داره

    پاسخ
  • کابینت ممبران مدرن بهتره یا کلاسیکش

    پاسخ
  • کابینت ممبران چه رنگ انتخاب کنم

    پاسخ
    • در انتخاب کابینت توجه به مابقی وسایل آشپزخانه هم اهمیت ویژه ای داره و همین طور رنگ کف و سقف و فضای بین کابینتی و وسایل مهم آشپزخانه و…

      پاسخ
  • کابینت ممبران رو میشه تو سبک مدرن و شیک تولید کرد

    پاسخ
    • سلام بله می تونین کابینت ممبران رو مدرن انتخاب کنید این کابینت در واقع ساده شده ی کابینت کلاسیک می باشد.

      پاسخ
  • کابینت ممبران همان وکیوم است؟

    پاسخ
  • آشپزخونم کوچیکه کابینت ممبران سبک مناسبی برای اونه؟

    پاسخ
    • اگر در آشپرخانه با کمبود فضا مواجه هستید، خرید کابینت وکیوم گزینه مناسبی برای منزل شما نخواهد بود. اجرای این کابینت ها نیاز به فضای نسبتا زیادی داشته و به صورت ال، یو، خطی و جزیره اجرا می شوند.

      پاسخ
  • علوی زاده
    آبان 27, 1400 1:56 ب.ظ

    اشپزخونم کوچیکه های گلاس بهتر میشه یا ممبران

    پاسخ
    • کارهای ممبران برای آشپزخانه های بزرگ مناسب تر ست و برای محیط های کوچک از های گلاس استفاده کنید.

      پاسخ
  • کار های ممبران ابزارش دستیه یا سی ان سی کار میشه؟

    پاسخ
    • ممبران با سی ان سی ابزار می خورد برای همین است که هزینه ی کمتری نسبت به کلاسیک دارد

      پاسخ
  • اگر از چسب خوبی در روکش ممبران استفاده نشه چی میشه

    پاسخ
    • سلام بهتره از جای معتبری تهیه شه چون اگر نشه به مرور روکش بالا میاد

      پاسخ
  • ممبران جزو کار های نئوکلاسیک حساب میشه

    پاسخ
  • ابراهیم
    آذر 7, 1400 5:33 ب.ظ

    سایت بسیار خوبی دارین ممنون

    پاسخ
  • احمد پور
    آذر 7, 1400 5:35 ب.ظ

    ممبران مناسب تره یا چوب

    پاسخ
  • طرح و رنگ ممبران متفاوته یا محدودیت داره

    پاسخ
  • مناسب ترین کار کلاسیک کدوم؟

    پاسخ
  • ممبران چه رنگ قشنگ تره

    پاسخ
    • رنگ های متفاوتی برای این کار وجود دارد این یک کار سلیقه ای ست ولی در رنگ و طرح چوب و همین طور رنگ سفید محبوبیت بیشتری دارد.

      پاسخ
  • سلام میخوام کابینت ممبران بزنم اگر قیمت مناسبشو پیدا کنم ممکنه در طول زمان مشکلی براش پیش بیاد؟

    پاسخ
    • سلام بهتر ست کاری را انتخاب کنید که معتبر تر باشد و به مرور روکش از کار جدا نشود.

      پاسخ
  • سلام وقت بخیر.
    برای شهرستان هم میتونین کابینت بسازین و ارسال و نصب داشته باشین؟

    پاسخ
  • میتونیم خودمون طرحاشو انتخاب کنیم

    پاسخ
  • ساعدی نیا
    دی 5, 1400 12:55 ب.ظ

    ممبران طرح و رنگ زیاد داره یا رنگاش محدوده

    پاسخ
    • reihane.abasi
      دی 5, 1400 1:03 ب.ظ

      این کار طرح و رنگ بسیاری دارد و در رنگ های چوب و طرح های آن بیشتر استفاده دارد.

      پاسخ
  • این کابینت از کار های کلاسیکه؟

    پاسخ
  • لیلا ثابتی
    دی 15, 1400 10:50 ق.ظ

    چی میشه که قیمت ممبران متفاوت میشه

    پاسخ
    • نوع چسب، جنس روکش، اندازه و ابعاد کابینت های دیواری و ایستاده و زمینی، جزیره آشپزخانه، ویترین های شیشه ای و جنس و ضخامت ام دی اف! بدون شک هر چه کیفیت متریال های استفاده شده برای این کابینت ها بالاتر باشد، به همان نسبت نیز قیمت آن رشد خواهد داشت.

      پاسخ
  • حسام دینی
    دی 15, 1400 11:07 ق.ظ

    آشپزخونم کوچیکه میتونم کابینت ممبران کار کنم توش

    پاسخ
    • اگر در آشپرخانه با کمبود فضا مواجه هستید، خرید کابینت وکیوم گزینه مناسبی برای منزل شما نخواهد بود. اجرای این کابینت ها نیاز به فضای نسبتا زیادی داشته و به صورت ال، یو، خطی و جزیره اجرا می شوند.کابینت ممبران

      پاسخ
  • ممبران مگه از نوع کلاسیک نیست پس چرا هزینه ی کم تری دارد

    پاسخ
    • کابینت ممبران از نوع کلاسیک محسوب می شود که حکاکی های آن با دستگاه شکل می گیرد.

      پاسخ
  • ممنون از سایت فوق العادتون

    پاسخ
  • خاقان پور
    دی 21, 1400 4:13 ب.ظ

    کابینت وکیوم صفحه روی جزیره رو کدوم جنس کار می کنند.

    پاسخ
  • کابینت ممبران چه رنگ هایی دارد.

    پاسخ
  • کابینت ممبران از کار های کلاسیک

    پاسخ
  • محمدنژاد
    دی 26, 1400 10:39 ق.ظ

    کابینت وکیوم همون ممبران یا فرق داره

    پاسخ
  • کابینت وکیوم میتونه هر رنگی باشه

    پاسخ
  • کابینت وکیوم رنگاش محدوده یا هر رنگی میشه اجرا کرد

    پاسخ
    • این کابینت رنگ های بسیار دارد که چون از کار های کلاسیک است اکثرا به رنگ سفید یا رنگ ها و طرح چوب و توناژ قهوه ای کار می شود.

      پاسخ
  • ممنون بابت سایت عالی تون

    پاسخ
  • مهدی خوانی
    دی 26, 1400 11:02 ق.ظ

    این کابینت چه اجزایی داره

    پاسخ
    • وکیوم یا ممبران در واقع یک کار کلاسیک می باشد پس همه نکات کلاسیک در آن رعایت می شود مثل ستون، تاج، چراغ، زیرچراغ و…

      پاسخ
  • ممنون از پاسخ دهی به موقع تون

    پاسخ
  • طرح ممبرانو می شود انتخاب کرد؟

    پاسخ
  • کابینت ممبران کلاسیک ست؟

    پاسخ
  • کابینت ممبران تو چه رنگی قشنگ تره

    پاسخ
    • این کابینت ها تنوع رنگ گسترده دارند ولی بیشتر از طرح و رنگ چوب و رنگ سفید استفاده می شود که به راحتی هم با باقی وسایل و فضا هماهنگ می شود.

      پاسخ
  • کابینت ممبران از کار های مدرن ست؟

    پاسخ
  • سلام. درسته که میگن کابینت ممبران بی کیفیته؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. در کابینت ممبران اگر تموم موارد مثل چسب درجه یک، مغزی عالی و درجه یک، روکش خوب، سی ان سی عالی و با کیفیت، لبه گیری و کناره درب ها صحیح اجرا شده باشه و در آخر کابینت ساز حرفه ای انتخاب کرده باشید، کابینت ممبرانی که سفارش دادید قطعا کیفیت خوبی خواهد داشت. پس بستگی به انتخاب شما داره.

      پاسخ
  • آشپز خانه من کابینت ممبران گردویی روشن داره و پر کار هم هست ولی یک رنگه و تاج و طرحها طلایی نیستن . میخواستم طرحها و تاج و گلعاشو طلایی کنم . آیا ممکنه ؟ و اگه میشه از چه رنگی استفاده کنم؟

    پاسخ
    • بله امکانش هست و انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای هست ولی برای تاج ها و ستون و سرستون ها رنگ طلایی از بهترین انتخاب هاست

      پاسخ
  • کاترین تقوی
    آذر 6, 1401 8:30 ب.ظ

    آشپز خانه من کابینت ممبران گردویی روشن داره و پر کار هم هست ولی یک رنگه و تاج و طرحها طلایی نیستن . میخواستم طرحها و تاج و گلعاشو طلایی کنم . آیا ممکنه ؟ و اگه میشه از چه رنگی استفاده کنم؟

    پاسخ
    • بله امکانش هست و انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای هست ولی برای تاج ها و ستون و سرستون ها رنگ طلایی از بهترین انتخاب هاست.

      پاسخ
  • شهلا کرم پور
    اردیبهشت 31, 1402 10:36 ق.ظ

    من عاشق کابینت ممبران هستم. مرسی از این توضیحات خوب و نمونه کارهای خلاقانه و قشنگ که بهمون معرفی کردید.

    پاسخ
  • فرزاد طاهری
    خرداد 3, 1402 7:43 ب.ظ

    سلام. واقعا دستتون درد نکنه. اصلا انتظار نداشتم بعد از سفارش اینقدر سریع کار رو آماده و تحویل بدید.
    ممنونم واقعا و خدا قوت میگم بهتون.

    پاسخ
  • علی مشکات
    خرداد 7, 1402 12:37 ب.ظ

    چقدر مدل متنوع و زیبایی برای کابینت وجود داره. من راستش کابینت نیاز ندارم. یک کتابخونه رح کلاسیک زیبا برای یک اتاق می خوام. یعنی دور تا دور اتاق رو کمد کتابخونه ای می خوام بزنم. ممنون میشم وقت بزارید بیایید و بهم قیمت بدید.

    پاسخ
  • نرگس کمالی
    خرداد 24, 1402 4:50 ب.ظ

    سلام یه سوال داشتم ازتون. کابینت ممبران برای آشپزخانه 9 متری خوب میشه؟ یا کابینت هایگلاس بهتره؟؟

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز. اگر سبک کلاسیک رو میپسندید کابینت ممبران رو انتخاب کنید و اگر ساده پسند هستید کابینت هایگلاس براتون بهتره. هر دو این کابینت ها کیفیت خوب و مطلوبی دارند.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.