کابینت ساز حرفه ای در تهران

کابینت ساز در تهران

602 بازدید

ساخت کابینت در سبک و طرح های مختلفی انجام می شود برای ساخت کابینت آشپزخانه خود حتما به کابینت ساز حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید زیرا که اکثر کابینت سازها از جنس های مرغوب ورق و چسب و یراق الات استفاده نمی‌کنند و باعث فرسودگی سریع کابینت ها می شود. ما در این مقاله تحت عنوان کابینت ساز در تهران می‌خواهیم شرکت ها و یراق های برتر را به شما معرفی کنیم.

کارخانه تولیدی کابینت سازی نوین کابین

کابینت ساز در تهران

اگر به تازگی خانه خریده اید و یا اینکه قصد ایجاد تغییرات در دکوراسیون خانه خود را دارید، کابینت آشپزخانه از اساسی ترین و تاثیرگذار ترین موارد بر زیبایی خانه شما خواهد داشت. پس احتمالا باید به دنبال یک کابینت ساز حرفه ای بگردید. برای پیدا کردن کابینت ساز در تهران می توانید نمونه کار های کابینت ساز ها را با هم مقایسه کنید و با در نظر گرفتن بودجه خود اقدام به سفارش کابینت نمایید.

بهترین کابینت ساز تهران برای شما کسی است که بتواند با دقت و حوصله به خواسته های شما توجه نماید و مناسب ترین کابینت را طراحی و اجرا کند. یک کابینت کار باید علم و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تا نتیجه کار رضایت بخش باشد.

کابینت ساز در تهران

تاریخچه کابینت

در واقع کابینت کلمه ای با ریشه فرانسوی است و شامل قفسه هایی می‌باشد که محل نگهداری مواد غذایی، ظروف و لوازم آشپزخانه می‌شود. البته از کابینت ها در فضای حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده می‌شود که در این مقاله بیشتر به کابینت آشپزخانه و انواع آن می‌پردازیم. در گذشته طبقات چوبی و سنگی در محیط خانه به صورت طاقچه جهت ایجاد فضا و قرار دادن اشیاء مورد استفاده قرار می‌گرفت.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در ابتدا از ورق های فلزی جهت ساخت کابینت استفاده این شد که به دلیل انعطاف پذیری کمتر و هزینه گران تر نسبت سایر کابینت ها منصوب گردید و با ورود ورقهای ام دی اف در ابتدای دهه هفتاد صنعت کابینت در ایران دچار تحول اساسی گردید. کابینت ساز خوب کابینت سازی است که تمام احتیاجات شما را از کابینت بداند و طبق خواسته مشتری پیش رود.

کابینت کار خوب نوین کابین در تهران

نقش کابینت در آشپزخانه

در مثلث آشپزخانه که بین سینک، گاز و یخچال است دارای بیشترین مسیر تردد در آشپزخانه می‌باشد. مورد توجه طراحان و سازندگان قراردارد این قاعده کمک به سزایی جهت ایجاد فضای مفید و رفاه جهت استفاده آشپزخانه را دارا می‌باشد، تقسیم بندی می‌شوند. این که در فضاهای کوچک کاربردی تر هستند و مقرون به صرفه نیز می‌باشند که می‌تواند شامل کابینتهای با روکش ملامینه روکش هایگلاس و روکش فوق برجسته طبقه‌بندی می‌شوند. بدنه این نوع کابینت ها از ورق ام دی اف سفید یا رنگی مطابق با سلیقه مشتری تهیه و ساخت می‌گردد. و با تمام این اوصاف باید در نظر داشت استفاده از کابینت ساز حرفه ای کمک شایانی به اجرای طرح می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با ما تماس حاصل نمایید 

مراحل ساخت کابینت

اين مرحله شامل قسمت هاي:

  1. اندازه برداري براي اجراي طراحي و ساخت دقيق
  2. طراحي کابینت آشپزخانه
  3. انتخاب متریال و سبک کابینت موردنظر
  4. محاسبه های پیش از تولید
  5. شروع مرحله تولید در کارخانه
  6. و در آخر نصب کابینت.

که در این بحث می‌خواهیم به طراحی کابینت ، تولید و نصب آن اشاره کنیم.

طراحی کابینت آشپزخانه

در ابتدا می‌بایست از محیط آشپزخانه یک نما و پلان برداشت که این نما و پلان شامل مثلث کار آشپزخانه یعنی فضای بین اجاق گاز و سینک و یخچال می باشد.  لازم به ذکر است نحوه قرار گرفتن پنجره ها نیز در طراحی نقش مهمی را دارند و سپس با توجه به انتخاب نوع کابینت ( کلاسیک و مدرن ) رنگ متریال انتخابی توسط مشتری انتخاب شده. و با استفاده از نرم افزارهای کامپیوتری، نقشه سه بعدی توسط طراح آماده می‌شود توصیه می‌کنیم حتماً قبل از اجرای کابینت نقشه کامپیوتری خود را در اختیار داشته باشید زیرا که به شما کمک به سزایی در تجسم فضای آشپزخانه شما می‌کند.

طراحی کابینت کلاسیک

طراحی سه بعدی کابینت کلاسیک

طراحی کابینت مدرن

طراحی سه بعدی کابینت مدرن

بعد از اینکه نقشه سه بعدی توسط مشتری تایید گردید مرحله ساخت توسط کابینت ساز در تهران آغاز می‌شود. در این مرحله نقشه ساخت توسط کارشناس تولید تایید شده به مرحله برش و ساخت می‌رسد که بر اساس استانداردهای فنی اندازه گیری و سایز برشکار مشخص می‌شود.

این استانداردها شامل ارتفاع کابینت دیواری در ابعاد ۷۰ الی ۹۰ سانتیمتر و عمق ۳۰ الی ۳۵ سانتی‌متر و کابینت زمینی در ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر و عمق ۵۵ الی ۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. سایز اجاق گاز بین ۷۰ تا ۹۰ سانتیمتر و سایز سینک ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر می‌باشد. سایز یخچال ساید ۹۵ سانتی‌متر است. فر در ابعاد ۶۰ سانتی‌متر بسته به طراحی که می‌تواند زیر اجاق گاز باشد یا در فضای کمد در مایکروفر قرار گیرد. لازم به ذکر است سایز کمد فر و ماکروفر ۶۰ سانتی‌متر و سایز لباسشویی و ماشین ظرفشویی در عرض ۶۰ سانتیمتر می‌باشد.

کابینت ساز حرفه ای

مرحله ساخت و تولید کابینت در دو سبک کلاسیک و مدرن:

ساخت کابینت های کلاسیک

ساخت کابینت کلاسیک که بیشتر در فضاهای بزرگتر کاربردی هستند. مشخصه اصلی آنها استفاده از ستون و سرستون و حکاکی توسط دستگاه سی ان سی بر روی آنها و استفاده از رنگ پوششی می باشد از انواع کابینت های کلاسیک می توان به کابینت چوب، کابینت روکش چوب،کابینت ممبران و کابینت پولیشی اشاره کرد. کابینت ساز حرفه ای این موضوع را می‌داند و از ابتدای کار مسئله زمان تحویل را با مشتری در میان می‌گذارد. در اصل بخش اصلی تغییر دکوراسیون کابینت آشپزخانه انتخاب کابینت کار خوب است.

مراحل ساخت کابینت کلاسیک روکش چوب

ساخت کابینت مدرن

ساخت کابینت مدرن بر خلاف ساخت کابینت های کلاسیک فاقد هر گونه ستون و سرستون و تاج و حکاکی و حتی گاهی فاقد دستگیره (دستگیره مخفی) می‌باشد. از انواع کابینت های مدرن می توان به برجسته و فوق برجسته، های گلاس های مات و براق و… اشاره کرد در کابینت های مدرن معمولا از صفحه hpl اچ پی ال استفاده می‌شود. در ساخت کابینت های مدرن رنگ های ترکیبی بسته به سلیقه مشتری به کار می‌رود و مختص این سبک از کابینت می باشد.

کابینت مدرن در کابینت ساز تهران

کابینت ساز چمستان

کابینت ساز در واقع یک صنعت گر می باشد که به صورت تخصصی کار ساخت کابینت را انجام می دهد. علاوه بر آن می تواند کارهایی مانند ساخت کمد دیواری، قفسه های چوبی و یا حتی مبلمان را هم انجام دهد. در هر نقطه ای از کشور کابینت سازی های بسیاری وجود دارند که در کار خود تخصص و تبحر دارند. از آنجا که چمستان یک منطقه شمالی و مرطوب می باشد، اجرای کابینت نیازمند دقت و مهارت زیادی در آن می باشد. برای یافتن کابینت ساز چمستان، کابینت کاری را انتخاب کنید که به ظرافت کار اهمیت داده و کابینت با کیفیت را در خانه شما اجرا نماید.

کابینت ساز چمستان

کابینت ساز شماره تلفن

برای سفارش کابینت بهتر است که به مرکز کابینت سازی مورد نظر خود مراجعه کنید و در نمایشگاه آن انواع کابینت های اجرا شده را مشاهده و بررسی کنید. کابینت ها انواع مختلفی دارند که شما می توانید به مرکز کابینت سازی مراجعه و در رابطه با انتخاب کابینت مشاوره دریافت نمایید. در میان کابینت ساز های تهران، کارخانه کابینت سازی نوین کابین دارای نمایشگاه دائمی در محل کارگاه می باشد. قبل از مراجعه به کابینت ساز شماره تلفن را دریافت و با ما تماس حاصل نمایید؛ تا بعد از مشاوره تلفنی و اطلاعات اولیه از نمایشگاه دیدن فرمایید.

کابینت ساز شماره تلفن

اجرا و نصب کابینت

 آخرین و مهمترین مرحله، نصب کابینت می‌باشد. بعد از مرحله ابتدایی طراحی و مرحله میانی ساخت و تولید کابینت، مرحله پایانی مرحله اجرا و نصب کابینت می‌باشد. کابینت ساز ایده آل همان کابینت کار ی می‌باشد که نصب دقیق بر اساس نقشه تولید و پلان آشپزخانه را داشته باشد. استفاده از ابزار و یراق استاندارد و با کیفیت در اجرا و نصب کابینت نقش بسزایی دارد و باعث دوام و ماندگاری هر چه بیشتر کابینت منزل شما می‌شود، که کابینت کار حرفه ای این نکات را به درستی انجام می‌دهد.

کابینت ساز خوب و حزفه ای در تهراننصب کمد دیواری

مجموعه نوین کابین با دو دهه فعالیت مستمر در امر طراحی و ساخت و اجرای انواع دکوراسیون داخلی منزل ، اداری و تجاری و ساخت انواع کابینت های مدرن و کلاسیک و با بهره گیری از نمایشگاه دائمی و کارشناسان خبره و کابینت کار خوب و کابینت ساز حرفه ای در تهران در مجموعه خود آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

کارخانه تولیدی کابینت نوین کابین کابینت ساز خوب در تهرانکارخانه تولیدی نوین کابین

کابینت ساز شرق تهران
کابینت ساز غرب تهران
کابینت ساز شمال تهران
کابینت ساز جنوب تهران

دکور آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 5/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.