طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی

طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی

338 بازدید

برای معرفی عملکرد موسسات و مدیران ونشان دادن نظم و زیبایی و رفاه مراجعه کنندگان، کمک شایانی می کند. به همین دلیل موضوع مهم و کاربردی برای فعالیت مجموعه شما می باشد.
برای تمام افراد با هر کسب و کاری مهم است که وقتی در نمایشگاهی شرکت می‌کنند. دستاورد و نتایج دلچسبی بگیرند. هم به دلیل هزینه‌هایی که بابت آن صرف می‌کنند. و هم به خاطر زحمات و زمانی که برای آن می‌گذارند. برای داشتن دستاورد مناسب و دلخواه بهتر است. برنامه‌ریزی شده و با حساب و کتاب عمل شود. طراحی غرفه‌ نمایشگاهی بیش از آنچه فکر می‌کنید مهم هستند.

شرکت تولیدی نوین کابین با دو دهه تجربه مستمر در طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی، فروشگاهی و غرفه سازی و انواع دکوراسیون داخلی، اداری با بهره گیری از:

  • زبده ترین، طراحان اهل فن.
  • باتجربه ترین کارشناسان ساخت و تولید.
  • بهترین برندهای برتر در زمینه مواد اولیه مصرفی.
  • برترین مشاوران فروش، بازاریابی و توسعه بازار.
  • متناسب ترین قیمت ها با رعایت اصل کیفیت در کار سرعت عمل بالا درطراحی، ساخت، تولید و نصب سفارشات اخذ شده.

آماده ایم. تا با هدف جلب رضایت مشتریان و رعایت اصل کیفیت و بهبود مستمر آن، سفارشات شما را دریافت و در سریع ترین زمان ممکن تولید و نصب نماید. ارائه گارانتی سه ساله بی قید و شرط و خدمات پس از فروش پنج ساله محصولات تولیدی، پس از نصب و ۵ سال خدمات پس از فروش، متضمن استمرار همکاری های فی مابین و جلب رضایت و اعتماد شماست.

طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی

طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهیطراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی

اگر می خواهید نتایج‌تان در برگزاری نمایشگاه حائز اهمیت باشد، توجه بیشتری به طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی داشته باشید. شما می توانید غرفه نمایشگاهی خودتان را در هر فضایی که هستید. توسط مهندسان طراح با استفاده از به روزترین متدهای طراحی در اختیار داشته باشید. جوری که بتوانید قابلیت استفاده از هر فضایی که در اختیار دارید را با توجه به محدودیت احتمالی در فضای غرفه ها با بیشترین کارایی، برای نمایش زیباتری از محصولات و خدمات خود را داشته باشید. برای اینکه بتوان حداکثر بهره برداری را از فضای غرفه نمود لازم است. طراحی غرفه بر اساس نیازها و محدودیتها و با توجه به اهداف تعیین شده برای حضور در نمایشگاه، با نقشه دقیق و حساب شده ای تقسیم بندی گردد. و از تجهیزات نمایشگاهی مناسب استفاده شود.

چگونگی تقسیم بندی غرفه میتواند با توجه به نوع فعالیت و اهداف شرکت ها متفاوت باشد. فضای غرفه میتواند شامل:
فضای نمایش کالاها، فضای بخش اطلاع رسانی، فضای مذاکره و مشاوره، فضای نمایشهای تصویری، فضای مبلمان اداری، فضای خدمات و پذیرایی، فضای انبار یا لوازم اضافی، فضای آموزش باشد.

تصویر طراحی سه بعدی نمونه کارتصویر طراحی سه بعدی نمونه کار

تصویر طراحی سه بعدی غرفهتصویر طراحی سه بعدی غرفه ردیفی

تصویر طراحی ۳D غرفهتصویر طراحی ۳D غرفه

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه مکانی برای نمایش فروش کالا و ارائه خدمات است. غرفه، اصولا الگویی از کار شرکت کننده و معرفی برند شما عزیزان می باشد.  هر چه ماهرانه تر در طراحی و چیدمان آن با توجه به نوع و هدف شرکت عمل گردد. به همان نسبت واقعیت شرکت بهتر انعکاس می یابد. و باید به شکلی طراحی، ساخته، چیدمان و اداره گردد. که موضوع فعالیت شرکت را به نمایش بگذارد و جذابیت بصری داشته باشد.

اگر می‌خواهید تلاش‌هایتان برای شرکت در نمایشگاه به نتیجه برسد. اهمیت بیشتری به طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی قائل شوید و آن را به متخصصان این امر بسپارید. طراحی غرفه نمایشگاهی باید زیبا و برای کارکنان و بازدیدکنندگان از کارکرد لازم برخوردار باشد. قطعا همه ما پروژه های موجود در نمایشگاه بین المللی تهران را دیده ایم. در این مقاله نام غرفه های اجرا شده در آن را با هم مرور می کنیم.

طراحی دکوراسیون غرفه نمایشگاهی باید طوری باشد:
که در میان صدها غرفه‌ای که در نمایشگاه هستند، افراد با توجه به اینکه زمان محدودی دارند. شما را برای بازدید انتخاب کنند. به همین دلیل، غرفه شما باید ویژگی‌هایی داشته باشد که بازدیدکننده را مجاب کند. به سمت غرفه شما بیاید و محصول شما را ببیند.

طراحی غرفه نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهیطراحی غرفه نمایشگاهی

در هنگام طراحی دکوراسیون غرفه ی نمایشگاهی باید توجه شود که غرفه انبار نیست. بلکه این مکان مهم‌ترین عامل جذب مشتریان می باشد و طراحی آن بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از صاحبان کسب و کار که در فروش خدمات و محصولات خود موفق هستند. نگاهی متفاوت به طراحی دکوراسیون نمایشگاهی مدرن داشته و غرفه را اثری هنری می دانند. از این رو طراحی آن را به متخصصین و افراد با تجربه در این زمینه سپرده، تا این افراد ضمن استفاده از ایده خلاقانه مکانی مناسب و دارای فضاهای متفاوت را جهت ارائه محصولات مختلف بسازند.
به طور کلی یک غرفه ی نمایشگاهی باید جذابیت لازم، هماهنگی با نوع کالاهای نمایشی، وضعیت مکانی مناسب، قابل درک بودن پیام طرح برای بیننده، طراحی مناسب با کاالاهای قابل ارائه را باید داشته باشد.

تولید دکوراسیون نمایشگاهی

کارخانه تولیدی نوین کابینکارخانه تولیدی نوین کابین

مجموعه نوین کابین با هدف جلب رضایت شما عزیزان و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا با اهداف و تولیدات روزانه در طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی و غرفه سازی، تجهیزات اداری، صنعتی تجاری، کابینت، کمد دیواری پیشگام تولید و ضمانت و گارانتی برای انتخاب و سفارشات خوب شما دوستان عزیز می باشد و همینطور که در این دو دهه با افتخار و اقتدار کنار شما بوده ایم میتوانید روی ما و برنامه های کاریتان تا سال های آتی حساب کنید. تیم طراحی نوین کابین همواره در طی سالها کوشیده تا خود را به روز نگاه دارد و جدیدترین طرح ها را در ایران پیاده سازی کند، همچنین در خط تولید نیز ماشین آلات پیشرفته به کمک استادکاران در خلق و تولید انواع دکوراسیون نمایشگاهی در کنار دکوراسیون داخلی اعم از دکابینت آشپزخانه با هر طرح و متریالی آمده تا جامه عمل به طراحی ها بپوشاند و در نهایت ایده های شما را به واقعیت تبدیل کند.

اجرای دکوراسیون نمایشگاهی

مرجله ساخت دکور نمایشگاهیمرجله ساخت دکور نمایشگاهی

برای ساخت بهترین دکور نمایشگاهی شرکت تولیدی نوین کابین تمام تلاشش را می کند. که با استفاده از به روز ترین متریال موجود در بازار، بتواند بیشترین کارایی را با استفاده از نکاتی که در طراحی گفته شد ارائه دهد. مجموعه ی نوین کابین از صفر تا صد خدمات ارائه شده را، بدون هیچ واسطه ای در کنار استادکاران و نصابان حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد. که این موضوع باعث میشود از نظر اقتصادی برای شما مشتریان عزیز صرفه اقتصادی داشته باشد.

در ساخت دکور غرفه ی نمایشگاهی توجه به هارمونی رنگ ها نکته ی مهمی است. پس حتما توجه داشته باشید از رنگهای شاد و پر انرژی و ترکیب رنگ مناسب ، متناسب با خدمات ارائه شده در دکورتان استفاده کنید. که برای مخاطب هم کسل کننده نباشد. همینطور می توانید از نورپردازی ملایم داخل غرفه استفاده کنید، که محیط را از فضای شلوغ  و پر هیاهوی بیرون غرفه متمایز کند.
نورپردازی باید به گونه ای باشد، که مخاطب بتواند از زوایای مختلف  کالا و دستگاه مورد نظر را به طور مطلوب مشاهده نماید. همینطور پخش فیلم برای دستگاه هایی با حجم بالا که امکان حضور آنها در نمایشگاه فراهم نیست، کارساز خواهد بود.

رعایت همه ی مطالب گفته شده بستگی به میزان هزینه ای دارد که برای طراحی غرفه در نظر گرفته اید. بعضی از غرفه داران داشتن یک غرفه زیبا و منحصر به فرد را بر هزینه زیاد آن ترجیح می دهند. اما میتوانید با رعایت نکات گفته شده و با استفاده از ایده های خلاقانه و لوازم ساده، محیطی زیبا و خاص را طراحی کنید. برای مثال می توان به جای استفاده از متریال اولیه یک بار مصرف، از متریالی استفاده کرد. که قابلیت استفاده مکرر و جابه جایی داشته باشند. قطعاتی که قابل اتصال و جدا شدن باشند. که بتوان از آنها در طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاهی متعددی استفاده کرد. شاید هزینه این متریال برای اولین بار زیاد به نظر برسد. اما با خرید آنها دیگر نیازی به هزینه های زیاد در ساخت دکور نمایشگاهی سال های آینده نخواهید داشت.

انواع غرفه های نمایشگاهی 

غرفه های نمایشگاهیغرفه های نمایشگاهی

دانستن انواع غرفه به طراحی دکور، ساخت و اجرای شما کمک می کند. پس به بررسی انواع غرفه می پردازیم. غرفه ها با توجه به موقعیت قرار گرفتنشان در فضای سرپوشیده، (سالن) covered area و در فضای باز، open area کمی متفاوت خواهند بود. ما در اینجا انواع غرفه در سالن ها را بررسی میکنیم:

  •  غرفه معمولی یا ردیفی (خطی linear stand (row stand

غرفه معمولی یا ردیفیغرفه معمولی یا ردیفی

این غرفه از سه طرف با غرفه های مجاور همجوار است. و از یک طرف به راهرو و در دید مخاطبین می باشد. به  این غرفه ها یک بر نیز می گویند. پهنا و عمق این گونه غرفه ها، متفاوت است. و معمولا غرفه هایی با عرض بیشتر، اگر عمق مناسب داشته باشد اولویت بهتری دارند. به این غرفه ها بدلیل قرار گرفتن در کنار یکدیگر و یک ردیف، غرفه ردیفی نیز می گویند.

  • غرفه نبشی (گوشه) corner stand

غرفه نبشی (گوشه)غرفه نبشی (گوشه)

همینطور که از اسمش مشخص است، این غرفه ها از دو طرف با غرفه های دیگر دارای دیواره مشترک هستند. و از دو طرف دیگر به سمت راهرو می باشند. این غرفه ها چون از دو طرف در معرض دید هستند. ارزش بالاتری دارند و طراحی و چیدمان آن مشکل تر و گران تر می باشد. به این گونه غرفه ها دو بر و دو نبش نیز گفته می شود.

  • غرفه شبه جزیره ای (انتهایی) end stand

طراحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهیغرفه شبه جزیره ای

این سبک از غرفه ها سه وجه قابل رویت برای بازدید دارند و از یک طرف مسدود می باشند. به همین دلیل بهتر از مدل قبلی می باشد. و بازدید کننده بیشتری را جذب می نمایند. این غرفه ها را، با توجه به اینکه از سه طرف به راهرو راه دارد غرفه سه بر نیز می گویند.

  • غرفه جزیره ای island stand

غرفه شبه جزیره ایغرفه جزیره ای

این گونه غرفه ها از چهار طرف به راهرو راه دارند و از همه طرف قابل دسترسی هستند. غرفه جزیره ای ارزش بالایی در بعد نمایش و تبلیغات دارد. و از مرغوبیت بسیار مناسبی برخوردار است. غرفه جزیره ای اغلب برای نمایش ماشین آلات و صنایع سنگین مورد بهره برداری قرار میگیرد.

نوین کابین با تکیه بر دانش مهندسین، ماشین آلات مدرن و پیشرفته، طراحان و استادکاران با تجربه و زبده و کارگران زحمت کش و پر تلاش خود، توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در میان مردم شریف ایران پیدا کند. و به یکی از خوش نام ترین و موفق ترین گروه های تولیدی، نمایشگاهی، اداری، تجاری، صنعتی و آزمایشگاهی تبدیل شود. مجموعه نوین کابین، در تاریخ ۲۰۱۷/۱۲/۲۲ مفتخر به دریافت گارانتی پشتیبان، موسسه QS کشور سوییس برای تضمین کیفیت ساختاری کلیه محصولات تولیدی خود گردید.

حال با توجه به مطالبی که ارائه شد لازم به ذکر است که؛ شما همراهان همیشگی تیم نوین کابین می توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید. ما در نظر داریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهیم. که می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل مورد نظرتان را با گرفتن شماره ی ۷۷۰۰۵۴۶۷۷۷۰۰۵۴۸۱ ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام @noviincabin مراجعه کنید.

دکوراسیون نمایشگاهیراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

5 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.