نمونه کار کابینت فوق برجسته (کابینت فرامید)

نمونه کار کابینت فوق برجسته فرامید موضوع اصلی این مطلب است. که تمامی عکس های پروژه و واحدهای اجرا شده فرامید توسط نوین کابین را در این صفحه گرد هم آورده ایم. یکی از ضخیم ترین و در عین حال زیباترین روکش های ورق MDF، روکش فوق برجسته می باشد. این روکش به دلیل برجستگی زیبا و طبیعی خود جزو پرفروشترین ام دی اف (MDF) های ساده که برگرفته از ورق های اروپایی است در کابینت مدرن استفاده می شود.

زیباترین کابینتهای فوق برجسته روکشهایی با طرح های چوب با گره ها و چشمه های شبیه به جنس چوب در رنگها و طرح های مختلف می باشد. این دسته از MDF های فوق برجسته در طراحی کابینت های مدرن بر خلاف روکش های گلاس به جان دادن به کابینت ساخته شده کمک شایانی می کند.

لیست قیمت کابینت فوق برجسته

کابینت فرامید چیست؟

فرامید یک برند ایرانی می باشد که سبک جدیدی از کابینت ام دی اف را مونتاژ و تولید می کند. کابینت فرامید در واقع همان ورق ام دی اف با یک لایه روکش ایتالیایی می باشد. ضخامت ورق ام دی اف فرامید 16 میلیمتر است و از آن برای دکوراسیون آشپزخانه و کمد دیواری استفاده می شود. این کابینت کاملا سبک ایتالیایی دارد و بسیار مدرن و شیک است.

سطح کابینت فرامید زبر و مات است بنابراین خط و خش روی آن نمی افتد و استحکام بالایی دارد. همچنین مقاومت این کابینت در برابر رطوبت بالاست و می توان رطوبت را به راحتی از روی آن پاک کرد. اگر علاقه مند به دکوراسیون مدرن چوبی به سبک ایتالیایی برای خانه و آشپزخانه خود هستید کابینت فرامید می‌تواند جایگزین خوبی برای این محصولات باشد.

مدل کابینت های فرامید

سطح برجسته کابینت فرامید موجب شده تا این کابینت ام دی اف، تا حدی شبیه به کابینت تمام چوب باشد. تفاوت اصلی کابینت های فرامید با کابینت های فرامید در برجستگی و ناهمواری های روی سطح درب و نما های کابینت می باشد و همین سبب می شود که کابینت های ساخته شده با فرامید طبیعی تر و زیباتر به نظر آیند. یکی از ویژگی‌های کابینت فرامید سطح مات آن است.

سطح مات کابینت فرامید موجب می شود تا بتوان از این کابینت به صورت ترکیبی با کابینت هایگلاس استفاده کرد. کابینت فرامید در کنار سطح براق کابینت های گلاس یک ترکیب جذاب و پرطرفداری را به وجود آورده است. کابینت های گلاس آشپزخانه شمارا بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و فضایی دل‌بازتر در اختیار شما قرار می‌دهد. از طرفی با استفاده از کابینت فرامید در کنار یک سطح براق، فضایی جذاب و دیدنی را در آشپزخانه ایجاد خواهید کرد.

قیمت کابینت فرامید برجسته

ایجاد فرم برجسته در ورق های فرامید نیازمند تکنولوژی و ماشین آلات پیشرفته بوده و به همین دلیل هزینه تمام شده کابینت های فرامید از دیگر کابینت های ام دی اف روکش ملامینه بالاتر می باشد. البته که عوامل متعددی بر قیمت کابینت فرامید برجسته تأثیرگذار است. یکی از مواردی که بر کیفیت و طبعاً قیمت کابینت فرامید تأثیرگذار است کیفیت روکش این کابینت‌هاست. روکش‌های بی‌کیفیتی در بازار وجود دارد که زیبایی و مقاومت روکش‌های اصل کابینت فرامید را در برابر آسیب ندارند. در خرید کابینت فرامید برجسته به کیفیت جک‌، لولا، دستگیره و دیگر لوازم مورداستفاده در کابینت آشپزخانه خود باشید و از برندهای باکیفیت استفاده کنید.

کابینت برجسته

کابینت برجسته از بهترین انتخاب ها برای بسیاری از آشپزخانه هاست. این کابینت بسیار ارزان تر از کابینت چوبی با همان مقاومت است. در واقع، بسیاری از محصولات مختلف موجود در بازار، مغزهای ام دی اف هستند که پوشش های مختلف آنها را متمایز می کند. از انواع کابینت ام دی اف نوع برجسته آن است که جذابیت بسیاری را بوجود می آورد. کابینت برجسته در طرح های متنوعی قابل سفارش می باشد و بسیار زیباست. کابینت برجسته در برابر تغییرات دما نسبت به چوب مقاوم‌تر است و سبک‌تر از چوب است، حمل آن آسان‌تر می باشد. اما توجه داشته باشید که برای سفارش کابینت برجسته به کیفیت آن توجه کنید.

کابینت سوپر برجسته

کابینت سوپر برجسته یا “Super High Gloss” یک نوع کابینت آشپزخانه است که با استفاده از روکشی با براقترین و شفاف‌ترین نتیجه ممکن، ساخته می‌شود. این کابینت‌ها از جنس MDF یا چوب روس با کیفیت بالا تهیه می‌شوند و در نهایت با استفاده از روش‌های خاصی، روکشی با براقترین نتیجه ممکن بر روی آن قرار می‌گیرد.

کابینت سوپر برجسته به دلیل براق بودن و بازتاب نور، به آشپزخانه شما زیبایی و شکوه بیشتری می‌بخشد و به دلیل سطح صیقلی آن، نسبت به آلودگی و لکه‌های اثر انگشت و خط و خش مقاومت بیشتری دارد. همچنین، این کابینت‌ها به دلیل روکش براقی که دارند، به راحتی با دیگر قطعات دکوری هماهنگ می‌شوند و به دلیل شفافیت آنها، به آشپزخانه شما احساس فضای بزرگتری می‌دهند.

نکته‌ی مهم در خرید کابینت سوپر برجسته، انتخاب یک تولید کننده با کیفیت و با تجربه است. همچنین، باید توجه داشت که این نوع کابینت‌ها به دلیل روکش براقی که دارند، بسیار حساس به خط و خش هستند و برای نگهداری آنها، باید از پارچه‌های نرم و مرطوب برای تمیز کردن استفاده کرد.

طرح های نمونه کار کابینت فوق برجسته

اصولا از ورقهای فوق برجسته در کنار ورق تک رنگ ساده (غالبا سفید) به صورت تلفیقی استفاده می شود و این ترکیب جلوه بی نظیری به رخ کار میدهد که می تواند هر بیننده ای را جذب زیبایی خود نماید.

کابینت سفید و نمونه کارهای جذاب آن

بافت روی این نوع ام دی اف گزشته از زیبایی، حس استحکام و طبیعی بودن را القا می کند و به همین دلیل از آن در تولید و ساخت کابینت فوق برجسته، دکوراسیون داخلی و کمد دیواری استفاده می شود و طرفداران زیادی دارد.

طراحان نوین کابین با تکیه بر تجربه چندین و چند ساله خود می توانند بهترین ترکیب رنگ و طرح را برای کابینت فوق برجسته آشپزخانه به شما ارائه دهند و در خصوص استفاده بهینه از فضا به شما مشاوره رایگان ارائه نمایند.

کابینت فوق برجسته فرامید

در زیر تصاویر نمونه کار های کابینت فرامید فوق برجسته با طراحی زیبا و شیک نوین کابین به نمایش گذاشته شده است .

نمونه کارهای کابینت فوق برجسته

نمونه کار کابینت فوق برجسته فرامید که در زیر عکسها و فیلمهای آنها را مشاهده می کنید تماماٌ جدید و مُد روز هستند و توسط تیم قدرتمند نوین کابین طراحی و ساخته شده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه کار، روی عکس پروژه کلیک نمایید.

سوالات متداول کابینت فوق برجسته

بله. می توان از دو جنس کابینت برای دکوراسیون آشپزخونه استفاده کرد تا زیبایی فضا دو برابر شود و نمایی شیک و مدرن به وجود بیاید. در طراحی مدرن استفاده از ترکیب دو جنس و مدل برای کابینت کاربرد زیادی دارد و مردم هم از این ترکیب‌ها خیلی استقبال می‌کنند. استفاده از کابینت های گلاس و کابینت‌ ام دی اف فوق برجسته در کنار هم فضایی شیک و مدرن به وجود می آورد.

یکی از این عوامل قیمت متریال اصلی یا ورق‌های ام دی اف فوق برجسته است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت کابینت‌های فوق برجسته می‌توان به نوع ورق‌های به کار رفته در تولید این محصولات اشاره کرد. ضخامت این نوع از ورق‌ها و کابینت‌های تولید شده توسط آن‌ها نیز در تعیین قیمت کابینت فوق برجسته موثر است. به طور کلی می‌توان گفت ورق‌های ام دی اف فوق برجسته به دلیل استفاده از ساختار و بافت چوب و هم‌چنین زیبایی قابل توجه، قیمت نسبتا بالاتری نیز نسبت به کابینت ام دی اف معمولی دارند.

کابینت فوق برجسته در برابر اجسام تیز و برنده حساسیت بسیار زیادی دارند. پس مراقب باشید تا دچار خط و خش نشوند. برای تمیز کردن کابینت‌های فوق برجسته، باید حتما از یک دستمال مرطوب استفاده کنید که اندکی نم دار شده و به مواد شوینده، آغشته شده است. چند بار سطح کابینت مورد نظر خود را پاک کنید تا کاملا خشک شود و هیچ گونه نم و یا رطوبتی بر روی آن باقی نماند. توجه داشته باشید که برای از بین بردن آلودگی‌های سطحی بر روی کابینت فوق برجسته خود، نباید به هیچ عنوان از ابزارهایی مانند سیم ظرفشویی استفاده کنید.

این کابینت ها مقاومت حدودا بالایی در برابر رطوبت و حرارت دارند. با این حال مقاومت کابینت فوق برجسته در برابر رطوبت و حرارت به‌ قدری نیست که بتوان گفت این کابینت‌ها ضد آب و غیرقابل اشتعال هستند. بنابراین در حفظ و نگه‌داری کابینت فوق برجسته در برابر حرارت و رطوبت باید دقت کنید تا کابینت آشپزخانه شما آسیب نبیند.

تفاوت اصلی کابینت های فوق برجسته با کابینت های ام دی اف معمولی در برجستگی و ناهمواری های روی سطح درب و نما های کابینت میباشد. که این برجستگی ها و حجم ها حدود ۲ میلیمتر بوده و همین مقدار سبب شده که کابینت های فوق برجسته طبیعی تر و زیباتر به نظر آیند.

هر کدام از این کابینت ها مزایای خود را دارند. به طور مثال سطح برجسته کابینت فرامید ظاهری شبیه به چوب دارد و اصیل تر است. از طرفی سطح براق کابینت هایگلاس فضا را وسیع تر و دلباز تر می کند و از بهترین کابینت ها برای آشپزخانه کوچک است.

کابینت آشپزخانه همواره نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا می کند، ما سعی کردیم تا با ارائه نمونه طرح های فرامید روکش فوق برجسته به شما در انتخاب دکور مناسب آشپزخانه کمک کنیم، اگر هنوز در انتخاب مدل و طرح تردید دارید از طریق لینک زیر جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان نوین کابین اقدام نمایید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر کابینت فوق برجسته فرامید میتونین به تنها پیج رسمی اینستاگرام نوین کابین سر بزنید.