کابینت اروپایی و ایتالیایی

کابینت ایتالیایی + عکس انواع سبک کابینت اروپایی

473 بازدید

کابینت ایتالیایی یا اروپایی در تمام دنیا از طرفداران زیادی برخوردار بوده و گزینه ای عالی برای آشپزخانه های مدرن و کلاسیک به شمار می رود. این کابینت ها نه تنها از نظر ساختار و شکل کلی، بلکه اجزا و همچنین رنگ بندی از قوانین خاصی پیروی می کنند. نوین کابین؛ تولیدکننده کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک در ادامه به معرفی کامل انواع کابینت ایتالیایی – کابینت اروپایی پرداخته و ویژگی ها و قیمت آنها را بررسی خواهد نمود.

کابینت ایتالیایی چیست؟

ایتالیا به پایتخت مد در تمام دنیا شناخته شده بوده و رد پای آن را به خوبی می توان در حوزه دکوراسیون نیز مشاهده نمود. به طوریکه کابینت های طراحی شده توسط طراحان حرفه ای آن به خوبی توانسته است طرفدارانی را از اقصی نقاط دنیا جذب خود کند. کابینت ایتالیایی به نوع خاصی از کابینت ها گفته میشود که در دو گروه مدرن و کلاسیک قابل تقسیم بندی هستند.

نوع مدرن این کابینت ها سادگی و مینیمال بودن را تداعی نموده و سبک کلاسیک آنها تجملات و سلطنتی بودن را جلوه می دهد. این کابینت ها با متریال های مختلفی از قبیل چوب، ام دی اف، های گلاس و غیره قابل تولید بوده و از نظر رنگ بندی نیز تاکید زیادی بر استفاده از رنگ های مکمل دارند.

کابینت ایتالیایی چیست

انواع کابینت ایتالیایی

کابینت های ایتالیایی یا اروپایی را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل طرح و مدل و همچنین جنس بدنه آنها گروه بندی کرد. به همین دلیل می توان از آنها در آشپزخانه هایی با سبک های مختلف استفاده نمود و فضایی فوق العاده را بوجود آورد. از مهم ترین دسته بندی های ارائه شده برای این کابینت ها می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:

کابینت مدرن ایتالیایی

کابینت مدرن ایتالیایی

در حالت کلی اگر نگاهی به لباس، نحوه چیدمان خانه ها و محیط اطراف اروپایی ها بیندازید، بدون شک اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، سادگی است. این سادگی را می توان در کابینت مدرن ایتالیایی به خوبی احساس کرد و به همین دلیل تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته اند. علاوه بر سادگی به کار رفته در طراحی این کابینت ها، ویژگی های دیگری نیز در آنها وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • توجه بسیار زیاد به سادگی و حذف هرگونه منبت کاری، یراق آلات و طرح های برجسته یا تور رفتگی ها روی بدنه کابینت
  • توجه زیاد به طراحی کابینت های کاربردی مدرن و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه
  • طراحی کابینت ها با ارتفاع کم
  • استفاده از جزیره با طرح های ساده و کاملا مدرن
  • استفاده از سطوح براق برای کابینت.

البته قبل مطالعه ادامه مطلب پیشنهاد می‌کنم با ویژگی های کابینت مدرن بیشتر آشنا شوید. در ضمن بدانید با توجه به مواردی که به آن اشاره شد، در طراحی این کابینت ها توجه زیادی به گوشه ها و تمام بخش ها میشود. به همین دلیل از کابینت های کنج و گوشه و همچنین کشوهای طبقاتی در آنها استفاده میشود تا فضا کاملا کاربردی شود. در حالت کلی در کابینت ایتالیایی مدرن توجه زیادی به استفاده از کابینت های چند منظوره میشود تا فضای کم آشپزخانه نظم خوبی داشته باشند.

کابینت ایتالیایی کلاسیک

کابینت کلاسیک ایتالیایی

از دیگر انواع کابینت های اروپایی می توان به سبک کلاسیک اشاره نمود. قبل از مطالعه ادامه مطلب شاید بهتر است با خصوصیات کابینت کلاسیک بیشتر آشنا شوید. و در صورت عدم نیاز باید بگم با نگاهی گذرا به قصر و عمارت های قدیمی ایتالیا می توان به علاقه گذشتگان آنها به تجملات و خانه های سلطنتی پی برد. نمونه ای از این علاقه را می توان در کابینت کلاسیک ایتالیایی مشاهده نمود که نقطه مقابل سبک مدرن قرار گرفته است. این کابینت ها زیرمجموعه ای از کابینت چوبی آشپزخانه می باشد که با رنگ های گرم فضایی فوق العاده را ایجاد می کنند.

از مهم ترین ویژگی های کابینت ایتالیایی می توان به طراحی سلطنتی و تجملاتی، استفاده از تاج و سر ستون و پاخور، یراق آلات مجلل اشاره نمود. علاوه بر این، در اغلب مواقع برای روی جزیره و کابینت های ردیف پایین از سنگ های مرمر استفاده میشود که در تجملاتی شدن کابینت ها اثر زیادی دارند.

کابینت اروپایی چیست؟

کابینت اروپایی از انواع کابینت مدرن است که ظاهری ساده و به دور از زرق و برق دارد. این کابینت هم به صورت مات و هم براق قابل اجراست که نوع براق آن به ایجاد نور بیشتر در آشپزخانه نیز کمک می کند. ویژگی های کابینت اروپایی مواردی مانند سادگی، سطحی یکدست و صاف، دستگیره مخفی، استفاده از رنگ های روشن و پاستیلی و همچنین پیروی از کابینت سبک مینیمال است.

از مزایای کابینت های مدرن و امروزی مثل کابینت اروپایی با طرحی ساده این است که این کابینت ها همیشه پرطرفدار هستند و هیچگاه از مد نمی افتند. کابینت مدرن اروپایی برای فضاهای کوچک از بهترین کابینت هاست.

کابینت کلاسیک اروپایی

کابینت کلاسیک اروپایی

امروزه انواع مختلفی از کابینت اروپایی به سبک مدرن و کلاسیک در ایران اجرا می شود. مهم ترین دلیل توجه و اقبال زیاد مردم به این نوع کابینت‌ها به خاطر کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌های خاص آنهاست. به طور کلی کابینت کلاسیک اروپایی به مدل هایی از کابینت گفته می شود که به سبک قدیمی با متریال جدید طراحی می شوند.

کابینت کلاسیک اروپایی اغلب دارای طرحی متفاوت هستند و در ساخت آن ها از چوب طبیعی استفاده می شود. همچنین این طرح کابینت کلاسیک اروپایی باعث می شوند تا فضای آشپزخانه گرم و صمیمی تر به نظر برسد. از جمله مدل های کابینت که در سرتاسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است و مورد توجه اکثر مردم واقع شده است کابینت اروپایی می باشد.

علت این محبوب شدن این است که این دسته از کابینت ها حسی از زمان گذشته در ذهن مخاطبین خود تداعی می کنند. اگر تمایل دارید فضای آشپزخانه تان لوکس و لاکچری به نظر برسد بهتر است این کابینت ها را برای نصب انتخاب نمایید. کابینت اروپایی به گونه ای طراحی می شود که بیش ترین استفاده از فضای آشپزخانه موجود باشد، بنابراین کابینت کلاسیک اروپایی موجب بهینه سازی فضای آشپزخانه می شوند.

رنگ کابینت اروپایی

رنگ کابینت اروپایی

در طراحی کابینت های اروپایی و ایتالیایی علاوه بر مدل و ساختار کلی، لازم است به رنگ ها توجه زیادی شود. رنگ بندی مورد استفاده برای کابینت های مدرن سبک ایتالیایی در اغلب مواقع مکمل هم هستند. به همین دلیل کنتراست خوبی در فضا ایجاد شده و فضای کوچک آشپزخانه ها را بزرگتر جلوه می دهد.

با اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه آشنا شوید.

رنگ کابینت ایتالیایی سبک کلاسیک به دلیل تاکید زیادی که به استفاده از چوب در آنها وجود دارد، بیشتر قهوه ای و کرم و رنگ های گرم می باشند. مساله بسیار مهم در انتخاب رنگ برای این کابینت ها این است که به صورت براق باید اجرا شوند. درخشندگی و براق بودن از جمله مواردی می باشد که در این کابینت ها؛ چه در سبک مدرن و چه کلاسیک به وضوح مشاهده میشود. براق بودن کابینت های اروپایی باعث میشود تا به گزینه ای مناسب برای آشپزخانه های کوچک تبدیل شوند و نور را به خوبی انعکاس می دهند.

جنس کابینت اروپایی

کابینت های طراحی شده در سبک های مختلف از متریال های گوناگونی تولید میشوند. جنس این کابینت ها با توجه به سبک آنها با هم فرق دارد و همان طور که اشاره شد، در نوع کلاسیک بیشتر از چوب برای آنها استفاده میشود. این در حالیست که برای سبک های مدرن بیشتر به سمت متریال های ارزان تر گرایش پیدا میشود. کابینت های گلاس ایتالیایی، ام دی اف و لمینت از جمله گزینه های پرطرفداری می باشند که با قیمت های ارزان تر نسبت به چوب ارائه میشوند.

موارد مهم در انتخاب کابینت ایتالیایی مدرن و کلاسیک

با توجه به تنوع زیاد در مدل کابینت های ایتالیایی، لازم است در زمان انتخاب آنها به چند نکته مهم توجه شود که عبارتند از:

  • اگر فضای آشپزخانه شما با محدودیت در فضا مواجه می باشد، بهتر است کابینت سبک مدرن اروپایی را انتخاب کنید. کابینت های این سبک به دلیل طراحی ساده، سطح صاف و یکدست و بدون یراق آلات باعث بزرگتر جلوه دادن محیط میشوند.
  • در خانه هایی که سبک کلی آنها کلاسیک می باشد، کابینت های چوبی با طرح های سلطنتی می توانند انتخاب ایده آلی باشند.
  • کابینت های ایتالیایی همیشه سطح براق و درخشنده دارند. به همین دلیل این سبک کابینت برای افرادی که به سطوح مات علاقه مند هستند گزینه مناسبی نخواهد بود.
  • در سبک های مدرن از دستگیره برای کابینت استفاده نمیشود.
  • جنس بدنه کابینت ها باید با دقت زیادی انتخاب شود تا زیبایی طراحی آنها همیشگی باشد. ورق های ام دی اف دارای کیفیت های متفاوتی بوده و برای کابینت های اروپایی باید بتوانید بهترین جنس ها را انتخاب کنید.

قیمت کابینت ایتالیایی

قیمت کابینت آشپزخانه چه در سبک های مدرن و کلاسیک اروپایی و ایرانی تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی قرار میگیرند. جنس بدنه، ضخامت ورق های به کار رفته در بخش های مختلف، اندازه و ابعاد، نوع کابینت و جزیره و غیره همگی می توانند بر قیمت نهایی کار تاثیر زیادی ایجاد کنند. با توجه به عوامل متعددی که در نرخ گذاری کابینت های ایتالیایی نقش دارند، پیشنهاد میکنیم برای استعلام قیمت روز با کارشناسان فروش نوین کابین تماس بگیرید.

ساخت انواع کابینت سبک ایتالیایی

نوین کابین از بزرگترین تیم های فعال در حوزه طراحی، تولید و ساخت کابینت ممبران، کلاسیک، چوبی ایرانی و اروپایی با بهترین متریال می باشد. این مجموعه تمام مراحل طراحی کابینت ها را به صورت سفارشی و پس از بررسی محیط نصب آنها انجام داده و استانداردهای روز دنیا را در انتخاب متریال و نوع طراحی مد نظر قرار می دهد. برای مشاهده نمونه کارها و کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی های کابینت های ایتالیایی و اروپایی تولید نوین کابین می توانید با شماره های تماس پایین صفحه تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می‌تونین به اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

18 عکس کابینت مدرن و کلاسیک اروپایی (ایتالیایی)

کابینت اروپایی

کابینت ایتالیایی ۲۰۲۱

کابینت ایتالیایی ۲۰۲۲

کابینت ایتالیایی اروپایی

کابینت ایتالیایی براق

کابینت ایتالیایی پر طرفدار

کابینت ایتالیایی پست مدرن

کابینت ایتالیایی جزیره

کابینت ایتالیایی دو رنگ

کابینت ایتالیایی رنگ روشن

کابینت ایتالیایی رنگی

کابینت ایتالیایی سفید

کابینت ایتالیایی شیک

کابینت ایتالیایی کلاسیک

کابینت ایتالیایی مدرن

کابینت ایتالیایی مشکی

کابینت ایتالیایی مینیمال

کابینت ایتالیایی

دکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 3.9/5 - تعداد رای 21

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

16 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.