کابینت چوبی

کابینت چوبی + معرفی کامل کابینت چوب + 45 عکس و ویدئو

999 بازدید

امروزه افراد اهمیت بیشتری به دکوراسیون داخلی و کابینت آشپزخانه می‌دهند و همین امر باعث شده تا سبک ها و مدل های دکوراسیون و کابینت همیشه در حال به روز شدن باشند. کابینت چوب یکی از خاص ترین و لاکچری ترین دکورهای موجود در بازار است که طی سالیان طولانی محبوبیت خود را حفظ کرده. ما در این مقاله قصد داریم کابینت چوبی را به شما معرفی کنیم تا با یکی از لوکس ترین دکورهای موجود در دنیا آشنا شوید.

قبل از ادامه مطالعه پیشنهاد میکنم به مطلب چگونگی و روش تمیزی کابینت چوبی یه سر بزنید.

کابینت چوبی چیست؟

همانطور که از اسم این محصول و قدمت آن مشخص است این مدل کابینت زیر مجموعه سبک کلاسیک است، البته کابینت چوب گران قیمت ترین مدل کابینت کلاسیک است. علت قیمت بالای این مدل کابینت آشپزخانه متریالی است که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از چوب طبیعی درختان مختلف در این سبک کابینت علت قیمت بالای آن است.

 

درختان (راش، گردو، گیلاس و…) متریال اولیه این مدل کابینت آشپزخانه است. کابینت کلاسیک چوبی به نام کابینت تمام چوب یا کابینت چوبی نیز شناخته می‌شود. این مدل کابینت لوکس ترین، مجلل ترین نوع کابینت جهت محافل و مجالسی خاص است. البته کابینت چوبی در ویلاهای شمال کشور و مناطقی از شمال تهران به وفوور دیده می شود.

نام محصول: ✅ کابینت چوبی
ساخته شده از: ✅ ساخته شده تماما از چوب طبیعی درختان مختلف
قیمت: ✅شروع قیمت از متری 15000000 تا 22000000 میلیون تومان
مناسب: ✅ کابینت . کمد دیواری . میز تلویزیون . دکوراسیون داخلی
ضمانت: ✅ دارای ضمانت و خدمات پس از فروش

 تولید کابینت چوبی کلاسیک

همان طور که از اسم این محصول مشخص است متریال به کار رفته در آن چوب طبیعی درختان است. البته معمولاً جنس بدنه این مدل کابینت ام دی اف سفید است و فقط برای جنس درب ها از ورق های چوب طبیعی استفاده می‌دهد. حالا می‌خواهیم کمی شفاف تر از نحوه تولید درب کابینت چوبی برای شما بگوییم. ورق های چوب طبیعی درختان در ضخامت دو الی سه سانتی متر تولید می‌شود.

با انواع چوب در کابینت بیشتر آشنا شوید.

بعد از سایز شدن درب ها توسط استادکار چوب منبت کاری و ابزار خورده می‌شوند و نقوش و حکاکی های کار کلاسیک به آن اضافه می‌شود. این حکاکی ها متنوع هستند و مشخصه اصلی این سبک کابینت همین ابزار و حکاکی ها است. بعد از مرحله ابزار زدن درب ها در محیط ایزوله به رنگ انتخابی مشتری در می آید.

تولید کابینت چوبی
تولید کابینت چوبی

در کنار این درب های نقش و نگار دار رنگ شده، ستون ها و گل هایی منبت و معرق کاری شده از جنس چوب وجود دارد. این ستون و گل ها که در عکس بالا به وضوح دیده می شود در کنار کابینت ها، یخچال و کمدها قرار می گیرد که زیبایی بیشتری به محیط و دکور آشپزخانه شما می‌دهد.

همچنین همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید این سبک کابینت شامل تاج در قسمت بالای کابینت های دیواری و کمد و زیر چراغ در قسمت کف کابینت های دیواری قرار گرفته گویی که کابینت ها در یک قاب قرار گرفته اند. قرار گرفتن این اجزا کوچک در کنار هم کابینت کلاسیک چوبی را تشکیل می‌دهد که در ادامه به جزئیات بیشتری از این سبک کابینت آشپزخانه در اختیار شما قرار می دهیم.

همچنین می‌تونین با انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک بیشتر آشنا شوید!

کابینت چوبی مدرن چیست؟

همان طور که گفته شد کابینت چوب در دسته بندی کابینت های کلاسیک قرار دارد اما در بسیاری از موارد کارفرما قصد دارد خرید کابینت چوبی دارد اما به اصطلاح می خواهد آن را مدرن اجرا کند، حالا چطور اینکار انجام میشه؟

با ما همراه باشید تا با کابینت مدرن آشنا بشید.

همان طور که می دانید کابینت چوبی شامل اجزای کوچک به هم پیوسته است، این اجزا شامل ستون های منبت و معرق کاری شده، نقوش حکاکی شده روی درب کابینت ها، تاج و زیر چراغ ابزار خورده، صفحه سنگ طبیعی یا مصنوعی که دارای ابزارهای متنوع است و لبه های آن ابزار خورده شده می باشد، نوع چوب استفاده شده نیز تاثیر انکار ناپذیری در محصول نهایی دارد، چوب درختان مختلف شامل گیلاس، بلوط، راش، گردو، کاج و.. می باشد.

همه این نکاتی که به آن اشاره داشتیم مشخصات اصلی کابینت های چوبی است که همه با این مشخصات کابینت چوبی را می شناسند و همان طور که گفتیم کابینت چوبی در دسته بندی کابینت های کلاسیک قرار دارد. حالا با توجه به نکاتی که گفتیم کابینت چوبی مدرن چطور میشه؟

کابینت چوبی مدرن
کابینت چوبی مدرن

در واقع محصولی به اسم کابینت چوبی مدرن وجود ندارد و اغلب به خاطر شناخت کم کارفرماها از این لفظ استفاده می کنند. البته در اغلب موارد کارفرما فکر می کنند اگر از اجزا کابینت چوب مانند ستون های منبت کاری شده، تاج و زیر چراغ یا نوع صفحه را تغییر دهند یا حذف کنند به اصطلاح از شلوغی کار کم کنند سبک آن از کلاسیک به مدرن تغییر می کند که البته این باور اشتباه است.

زیرا این امکان وجود ندارد که اجزا کابینت چوبی را حذف یا کم کرد البته ستون ها، درب کابینت ها، صفحه و بقیه موارد تنوع ظاهری زیبادی دارند و امکان انتخاب بین ده ها مدل و طرح مختلف وجود دارد اما امکان حذف آنها وجود ندارد. لیکن زیبایی و هارمونی کابینت چوب به ستون های منبت کاری شده و درب های حکاکی شده است و اگر آنها را حذف کنیم شکل ظاهری محصول نهایی دور از انتظار است و توصیه می کنیم از این انتخاب پرهیز کنید و از مدل ها و طرح های موجود و امتحان پس داده استفاده کنید.

برای تماشای نمونه کارهای کابینت تمام چوب و درب چوبی از طریق کلید های زیر اقدام کنید.

اهمیت طراحی سه بعدی کابینت چوبی

طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه اصولا قبل از سفارش کابینت انجام می شود و خریداران به دنبال یک طراح کابینت آشپزخانه می‌گردند. و چون نمی‌دانند به کجا مراجعه کنند، به سراغ کابینت سازان رفته و یا از فضای مجازی و اینترنت طرح مورد نظر خود را یافته و از روی آن کپی می‌زنند. اما کابینت سازان کمی حرفه ای تر عمل کرده و از طریق افرادی که کمی با طراحی کابینت آشپزخانه آشنایی دارند اقدام به کپی طرح های آماده می‌کنند.

اما به راستی اگر به دنبال مکانی برای طراحی کابینت آشپزخانه باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

طراحی کابینت آشپزخانه چوبی

بزرگترین مزیت طراحی سه بعدی این است که شما می‌توانید قبل از سفارش کابینت، طراحی و سبک کابینت موردپسند خود را در محیط آشپزخانه خودتان ببینید. این امر کمک شایانی به انتخاب طرح و مدل مورد نظر می‌کند. این طراحی ها با اندازه های دقیق محاسبه می‌شود و بسیار طبیعی و واقعی می‌باشد.

شرکت نوین کابین با بهره گیری از استادکاران و طراحان حرفه ای در زمینه کابینت کلاسیک، آمادگی دارد مشاوره و طراحی سه بعدی رایگان در اختیار شما مشتریان عزیز بگذارد. در نهایت شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش کابینت آشپزخانه چوبی خود از مجموعه نوین کابین، که با ظرافت و دقت نظر بالای طراحانی که دارد، نمونه کار کابینت و دکوراسیون در طرح های پیشنهادی خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و از کیفیت و دوام کابینت خود اطمینان حاصل نمایید.

طراحی کابینت چوبی
طراحی کابینت چوبی

و البته ناگفته نماند که در طراحی کابینت کلاسیک چوبی: توجه به تاج و زیر چراغ ها، نحوه قرار دادن ستون و سرستون ها، و مهم تر از همه محل قرارگیری کابینت ها و جزیره، نکته فوق العاده با ارزشی در طراحی هر آشپزخانه ای است.

یکی از ارکان مهم تیم طراحی نوین کابین توجه محسوس آن به این موارد می‌باشد. که در ادامه جزئیات بیشتری را در اختیارتان میگذاریم. همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای موجود در طراحی دکور داخلی آشپزخانه، و مهم تر از آن متناسب با سلیقه مشتری ایده آل ترین طرح ممکن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

کابینت چوب قدیمی

کابینت چوبی قدیمی اصیل ترین نوع کابینت است که امروزه مورد استقبال بسیاری از طراحان دکوراسیون واقع شده است. کابینت چوب قدیمی برای خانه هایی با دکوراسیون قدیمی بسیار مناسب می باشد. بنابراین اگر به سبک کلاسیک علاقه مند هستید و آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ دارید، کابینت چوبی قدیمی می تواند یکی از گزینه های شما باشد.

کابینت چوبی
کابینت چوبی تمام سفید

در این سبک، کشو ها و کابینت ها دارای اندازه بزرگی هستند و می‌توانند همه وسایل آشپزخانه شما را به طور مرتب در خود جای دهند. رنگ کابینت چوبی قدیمی معمولا طیف های مختلفی از رنگ قهوه ای است، که با توجه به چوب مورد استفاده در ساخت این کابینت ها متفاوت است. برای تداعی شدن حالت کلاسیک، کنده کاری و نقش و طرح  زیادی بر روی درب این کابینت ها وجود دارد که این طرح و نقش ها با توجه به سلیقه شما بر روی کابینت چوب قدیمی اجرا می شود.

مدل کابینت رومی را حیفه نبینید.

علاوه بر اینها کابینت چوبی بسیار با دوام می باشد و سالیان سال نیاز به تعمیر و یا تعویض نخواهد داشت. اگر فضای کافی در اختیار داشته باشید یک جزیره بزرگ و زیبا می تواند تکمیل کننده دکوراسیون آشپزخانه با کابینت چوبی قدیمی باشد.

تاج و زیرچراغ در کابینت آشپزخانه چوبی

کابینت آشپزخانه چوبی شامل اجزای کوچکی است که در زیبایی محصول نهایی تأثیر به سزایی دارد. این اجزای تشکیل دهنده شامل تاج و زیر چراغ در قسمت کابینت های دیواری می‌باشد. این تاج و زیر چراغ ها در طرح ها و مدل های بسیاری در دسترس هستند. البته پر طرفدارترین نوع تاج و زیر چراغ اصطلاحاً دندانه موشی نام دارد.

در کابینت چوبی جهت پوشش پایه کابینت های زمینی از پاخور استفاده می‌شود تا پایه کابینت دیده نشود و نمای دکور زیباتر دیده شود. همچنین یک پای ثابت کابینت چوبی ویترین های چوبی یا شیشه ای هستند که در ده ها طرح متنوع در بازار موجود هستند.

برای مشاهده جزئیات طراحی کابینت چوبی میتونین نمونه کار کابینت چوبی رو مشاهده فرمایید.

ستون و سرستون در کابینت چوب

ستون های چوبی عضو دیگر خانواده کابینت کلاسیک چوبی هستند. این ستون های نقش برجسته علاوه بر تأثیری که در زیبایی دکور دارند کاربردی نیز هستند. اگر با اکسسوری های آشپزخانه آشنا باشید اسم اکسسوری سوپر مارکت یا سوپر ادویه را شنیده اید. این اکسسوری ها را می‌توان در قسمت ستون های نقش برجسته کابینت نصب نمود تا علاوه بر جنبه زیبایی که دارد بتوان از کوچک ترین قسمت آشپزخانه نیز بیشترین بهره را برد.

مزایا و معایب کابینت چوبی را قبل از خرید بدانید

اگر قصد خرید کابینت کلاسیک چوبی دارید پیشنهاد می‌کنم این قسمت از مقاله رو از دست ندهید. ما اطلاعاتی در اختیار شما می‌گذاریم تا مزایا و معایب کابینت چوبی را قبل از خرید بدانید. کابینت کلاسیک چوبی به نام کابینت تمام چوب هم شناخته می‌شود. ازتون دعوت می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید:

مزایای کابینت چوب

  • لوکس ترین و مجلل ترین سبک کابینت آشپزخانه است.
  • کابینت چوب از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و عمر طولانی دارد.
  • اگر درب کابینت آسیب دیده شود امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود دارد.
  • امکان حکاکی طرح مورد نظر روی درب های چوب دارد.
  • بسیاری از ابزار و حکاکی ها در کابینت تمام چوب کار دست استاد کاران ماهر است.
کابینت چوبی
کابینت چوبی سفید و قهوه ایی

معایب کابینت چوب

  • در این سبک اگر از رنگ نامرغوب استفاده شود ممکن است رنگ کدر شود یا لب پر شدن رنگ امری بدیهی است، پیشنهاد می‌کنم از مراکز معتبر و شناخته شده خرید کنید تا با مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید.
  • محدودیت نوع چوب طبیعی به دلیل محدودیت نوع درختانی که خاصیت استفاده به عنوان درب کابینت و … را دارند.
  • کابینت چوب نسبت به اشیا تیز و برنده آسیب پذیر است اما در صورت آسیب پذیری امکان تعمییر و ترمیم آن وجود دارد.
  • کابینت چوب در مقابل رطوبت مقاوم ترین مدل کابینت است اما ممکن است به مرور و پس از گذشت چندین سال کمی باد کرده وتغییر شکل دهد، البته در صورت نگهداری اصولی و مراقبت از کابینت ها این اتفاق نخواهد افتاد.

همان طور که در بالا مشاهده کردید کابینت آشپزخانه چوب عیب و نقص خاصی ندارد و از نظر جنس، دوام و ظاهر جزو یک ترین و مجلل ترین مدل های موجود در بازار است.

با کابینت طرح چوب بیشتر آشنا شوید!

کابینت چوب اتریشی

کابینت ساخته شده از روکش اتریشی را کابینت چوب اتریشی می نامند. کابینت اتریشی کیفیت بسیار بالایی دارد و استحکام آن در برابر فشار و ضربه بسیار بالاست. کابینت اتریشی ضخامت زیادی دارد و در نتیجه در برابر رطوبت نیز مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. این امر موجب می شود تا کابینت اتریشی دچار باد کردن نشود و سال های زیادی دوام خود را حفظ کند. از طرفی کشور اتریش از معروف ترین کشور ها در زمینه تولید یراق آلات کابینت می باشد و برند بلوم از مطرح ترین برند ها در این زمینه است که یراق آلاتی با کیفیت و منحصربفرد تولید می کند.

بهترین رنگ کابینت چوبی

کابینت آشپزخانه چوب مجلل ترین و لوکس ترین مدل کابینت آشپزخانه است که بهترین گزینه برای ویلاهای لوکس و مکان هایی لاکچری می باشد. کابینت تمام چوب با رنگ پلی استر و پلی اورتان و در محیطی ایزوله رنگ می‌شود. همان طور که بالا اشاره کردیم کابینت چوبی محصولی کلاسیک است که از قدیمی ترین کابینت های موجود در بازار است. قدمت این سبک کابینت آشپزخانه از ام دی اف هم قدیمی تر است. علت دوام محبوبیت و حذف نشدن از چرخه فروش کیفیت بسیار مرغوب و مقاوم این محصول خاص است.

رنگ کابینت آشپزخونتونو را با تکنیک هایی که یادتون میدیم انتخاب کنید.

عمر طولانی این محصول هم مزیتی برای این مدل کابینت محسوب می‌شود، زیبایی حکاکی ها و ستون های نقش برجسته کلاسیک را به مزایای قبلی اضافه کنید تا علت توجه بیشتر بازار به این محصول را درک کنید. ما در این قسمت قصد دارم بهترین رنگ کابینت چوب را به شما معرفی کنیم. از شما دعوت می‌کنم در ادامه با ما همراه باشید تا با محبوب ترین رنگ و مدل کابینت چوبی آشنا شوید :

کابینت چوب قهوه ای

ما به شما پیشنهاد میکنیم به منظور داشتن دکور برجسته و لاکچری در آشپزخانه خود، چوب طبیعی را انتخاب کنید. به دلیل دوام بالا و مقرون به صرفه بودن این نوع کابینت یکی از بهترین انتخاب های شما می‌تواند باشد. مدل کابینت چوبی در آشپزخانه های امروزی همیشه بهترین نتیجه را در ظاهر دکوراسیون نه تنها آشپزخانه، بلکه تمام خانه خواهد داشت.

کابینت چوب قهوه ای
کابینت چوب قهوه ای

کابینت چوب قهوه ای انتخاب بسیار مناسبی برای یک آشپزخانه لاکچری محسوب می‌شود. وجود ستون های منبت کاری شده هم رنگ کابینت به جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما می افزاید. در اجرای کابینت چوب قهوه ای می توانید از چوب بلوط استفاده کنید که از مقاومت بالایی برخوردار است و می تواند گزینه‌ی مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. اگر شما قصد خرید کابینت چوب دارید پیشنهاد می‌کنم از نمایشگاه کابینت نوین کابین و جدید ترین مدل های کابینت چوبی دیدن کنید و از مشاوره با کارشناسان دکوراسیون داخلی بهرمند شوید.

کابینت چوب سفید

از پرطرفدار ترین رنگ ها در صنعت کابینت سازی می توان به رنگ های روشن و در صدر آنها به رنگ سفید اشاره کرد. شاید مهمترین دلیلی که باعث می شود تا کابینت کلاسیک سفید پر طرفدارتر از بقیه رنگ ها باشد این است که رنگ سفید دکوراسیون آشپزخانه و فضای خانه را دل بازتر و بزرگتر نشان می دهد. اما علاوه بر آن رنگ سفید جزو معدود رنگ هایی است که هیچگاه قدیمی نمی شود و همواره مورد استقبال مردم واقع می شود. همچنین استفاده از رنگ های روشن بخصوص رنگ سفید باعث می شود همیشه کابینت و آشپزخانه شما تمیز بنظر برسد.

کابینت چوب سفید
کابینت چوب سفید

رنگ سفید هم در سبک مدرن استفاده می شود هم در سبک های کلاسیک همچنین ترکیب رنگ سفید تقریباً با هر رنگی سازگار است. بهترین نوع کابینت چوبی سفید نوع تمام چوب آن است که جزو گران قیمت ترین مدل های کابینت آشپزخانه می باشد. متریال کابینت چوب سفید معمولا از چوب درخت بلوط ساخته می شود. این چوب استحکام بالایی دارد و نمایی لوکس و اصیل را در فضای آشپزخانه به وجود می آورد.

بهترین چوب برای ساخت کابینت آشپزخانه

 

قیمت کابینت چوب و نحوه محاسبه قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت آشپزخانه چوب و روش صحیح قیمت گذاری به عواملی همچون جنس چوب درب ها، ابزار حکاکی شده درب ها، تعداد ستون سر ستون، لولا ها و حتی دستگیره و پایه بستگی دارد. و اجرت ساخت و نصب نیز با توجه به میزان کار و زمانی که صرف می‌شود و نوع طراحی متفاوت است. در این قسمت مقاله قصد داریم قیمت پایه ساخت کابینت چوب را آماده کرده تا خریداران محترم با قیمت حدودی این سبک کابینت آشنا شوند.

قیمت کابینت چوبی

کابینت چوب

15000000-22000000 تومان

هر متر طول (زمینی + دیواری)

طراحی رایگان ۳ بعدی

بدنه MDF شرکتی

صفحه شرکتی کورین ایرانی یا کره ای (LG-Samsung) به انتخاب مشتری هر متر مربع 1.500.000 الی 2.000.000 تومان

یراق آلات مورد تایید نوین کابین

2 سال گارانتی

3 سال خدمات پس از فروش

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید اختلاف قیمت سه میلیون تومانی در این مدل کابینت وجود دارد و این اختلاف قیمت به جهت تنوع ستون سرستون ها و تعداد آنها در محصول نهایی و نوع رنگی که مشتری انتخاب می‌کند به وجود آمده است. همچنین قیمت کابینت چوب و دیگر محصولات شرکت نوین کابین به قیمت اتحادیه و از تولید به مصرف به مشتریان عرضه می‌گردد.

کابینت چوبی
کابینت اجرا شده سبک چوبی کلاسیک با نمای بسیار زیبا و خاص

تفاوت کابینت چوب و روکش چوب

هر دوی این کابینت ها از انواع کابینت کلاسیک هستند و دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی می باشند. درب کابینت چوبی تماما از چوب ساخته می شود و بعد ابزار خورده و طرح مورد نظر بر روی آن اعمال می شود. اما درب کابینت روکش چوب از ام دی اف ساخته شده و بعد یک لایه روکش چوب روی آن قرار می گیرد. قسمت هایی مثل تاج و زیرچراغ در کابینت چوب از چوب طبیعی ساخته می شود، در صورتیکه این بخش ها در کابینت روکش چوب تمام ام دی اف است. قیمت کابینت چوبی بالاتر از کابینت روکش چوب می باشد.

فرق کابینت چوبی با کابینت ممبران

کابینت چوب و کابینت ممبران هر دو در گروه کابینت سبک کلاسیک قرار دارند. اما نوع متریال و طرح آنها با هم متفاوت است. کابینت چوب دارای طرح و نقش های بسیاری است که روی درب و تاج و ستون آن به کار می رود. بنابراین کابینت چوب بسیار زیبا است و نظر افراد را به خود جلب می نماید. همچنین به دلیل تنوع طرح زیاد با هر نوع سلیقه ای سازگار می باشد.

کابینت ممبران و مزایا و معایب آن را بیشتر بشناسید.

کابینت ممبران که به نام کابینت وکیوم هم شناخته می شود، می تواند طرح داشته باشد اما طرح های به کار رفته در این کابینت بسیار ساده تر از کابینت چوبی هستند. با این حال شما می‌توانید با استفاده از کابینت‌های ممبران از میان صدها طرح متنوع یکی را انتخاب کنید. رنگ پذیری کابینت ممبران هم به خوبی صورت می گیرد، پس می توانید رنگ دلخواه خود را برای کابینت ممبران سفارش دهید. نکته ای که در اجرای کابینت وکیوم حائز اهمیت است نحوه چسباندن روکش آن می باشد، زیرا اگر کیفیت چسب یا حتی دستگاه وکیوم پایین باشد محصول عمر کمی خواهد داشت.

کابینت چوبی یا هایگلاس؟

در گذشته کابینت ها بیشتر از جنس چوب بوده اند اما به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی کابینت هایی ساخته شده از جنس چوب مصنوعی شناخته شدند و محبوبیت بسیاری بین افراد پیدا کردند چرا که قیمت تمام شده این محصولات کمتر از کابینت چوبی است. از پرطرفدار ترین کابینت های ساخته شده از چوب مصنوعی یا همان ام دی اف می توان به کابینت هایگلاس اشاره کرد.

با کابینت های گلاس و معایب مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

بارزترین ویژگی کابینت چوب تنوع طرح زیاد و دوام بالای آن می باشد که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. اما برخی از افراد سادگی کابینت هایگلاس را ترجیح می دهند. کابینت های گلاس برای خانه ها و آشپزخانه های کوچک انتخابی مناسب می باشد و به علت براق بودن باعث انعکاس نور و در نتیجه دلباز تر شدن فضا می شود. علاوه بر اینها سرعت نصب و اجرای این کابینت ها بالاست و در زمان کمتری آماده می شود.

45 عکس کابینت چوبی اجرا شده 1402

عکس کابینت چوبی
کابینت اجرا شده چوبی
ستون سرستون کابینت چوبی
کابنیت اجرا شده چوبی
جزیره کابینت چوبی
کابینت چوب ۱۴۰۲
تولید کابینت چوب
کابینت چوبی
انواع کابینت چوبی
کابینت چوبی
کابینت تمام چوب
کابینت چوبی
کابینت چوب آنتیک
کابینت چوبی
کابینت چوب با جزیره
کابینت چوبی
کابینت چوب دو رنگ
کابینت چوب
کابینت چوب رنگ روشن
کابینت چوب
کابینت چوبی دو رنگ
کابینت چوب
کابینت چوبی جنگلی
کابینت چوب
کابینت چوبی جدید
کابینت چوب
کابینت چوبی تیره
کابینت چوب
کابینت چوبی تمام سفید
کابینت چوب
کابینت چوبی رنگ روشن
کابینت چوب
کابینت چوبی رنگ شیک
کابینت چوب
کابینت چوبی ساده
کابینت چوب
کابینت چوبی سفید
کابینت چوب
کابینت چوبی شیری
کابینت چوب
کابینت چوبی کاور هود منحنی
عکس کابینت چوب
کابینت چوبی قهوه ای سوخته
کابینت چوب شیک
کابینت چوبی قدیمی
کابینت چوب روشن
کابینت چوبی ضد آب
کابینت چوب قهوه ای
کابینت چوبی شیک و خاص
کابینت چوب
کابینت چوبی لوکس
کابینت چوب
کابینت چوبی مجلل
کابینت چوب افرا
کابینت چوب
کابینت چوب بلوط
کابینت چوبی منحنی
کابینت چوب
کابینت چوبی نسکافه ای
کابینت چوب
مدل کابینت چوبی
کابینت چوب
کابینت کلاسیک چوبی
کابینت اجرا شده چوب
کابینت رنگ چوب
کابینت اجرا شده چوب
کابینت چوبی
کابینت اجرا شده چوب
کابینت چوبی یا ممبران
کابینت چوب

سخن پایانی

کابینت چوب به دلیل کیفیت بالایی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین مدل های کابینت آشپزخانه است. اگر شما قصد خرید کابینت چوبی دارید پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شرکت های معتبر بروید. لیکن تولید این محصول آنتیک بسیار ظریف و حساس بوده و در صورت خطای انسانی به علت هزینه بالای متریال اولیه خسارتی جبران ناپذیر را متحمل خواهید شد. کابینت چوبی مناسب ترین گزینه جهت خانه های کلاسیک و آنتیک است، بهتر است بگوییم با خرید کابینت چوبی طبیعت را به منزل خود می برید.

حال با توجه به مطالبی که ارائه شد امیدواریم انتخاب آگاهانه تری داشته باشید. لازم به ذکر است که؛ شما همراهان همیشگی تیم نوین کابین می‌توانید به پشتوانه‌ی تلاش‌های دو دهه اخیر؛ دیزاین و طراحی منازل و کسب و کار خود را به ما بسپارید. ما در نظر داریم برای انتخاب راحت‌تر شما فضای منزل و کسب و کارتان را با طراحی رایگان؛ به شما ارائه دهیم. که می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و کارخانه تولیدی نوین کابین همراه باشید.

هدف ما ایجاد یک رابطه‌ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهیم در نظر داریم. پس می‌توانید با خیال آسوده همین الان طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

معرفی مدل دکور آشپزخانهآموزشدکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 4.5/5 - تعداد رای 10

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

58 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام خسته نباشید
    کابینت کلاسیک در رنگ های مختلف اجرا می شه یا فقط قهوه ای هست؟

    پاسخ
  • سلام وقت بخیر قیمتی که شما برای به اجرای کابینت کلاسیک به مشتری ارائه می کنید براساس چه جنس روکش و چه نوع یراق آلاتی حساب می شود؟ آیا شما با هر کیفیتی اجرا می کنید؟

    پاسخ
    • سلام عصرتون بخیر
      با توجه به سلیقه مشتری جنس و متریال استفاده شده در کابینت ها با بهترین کیفیت و متریال توسط نوین کابین تولید و اجرا می شود.

      پاسخ
  • کابینت کلاسیک بهتره یا مدرن؟

    پاسخ
  • رصا صالحی
    مرداد 3, 1400 10:43 ق.ظ

    سلام چرا تو ایران کابینت کلاسیک بیشتر ممبرانه اما من عکسهای خارجی رو نگاه میکنم بیشتر چوب هست کابینت هاشون دلیل خاصی داره؟

    پاسخ
    • باسلام در ایران هم کابینت های کلاسیک زیادی وجود دارد که چوب یا روکش چوب هستند و رنگ آمیزی میشند و حس و حال طبیعی تری به آشپزخونه میدند. کابینت هایی با پوشش روکش چوب و چوب طبیعی همراه با رنگ پلی استر یا پلی یورتان از زیباترین کارهاست ولی کمی گروونه. به درخواست شما میتونه هرطوری که بخواین باشه.

      پاسخ
  • فاطمه قلی پور
    مرداد 3, 1400 10:58 ق.ظ

    سلام میشه لطفا راهنماییم کنید میدونم در مورد هر دو نوع مدل هایگلاس و ممبران توضیحاتشو گذاشتید ولی شما لطف کنید من رو راهنمایی کنید هایگلاس بزنم یا ممبران موندم بخدا خواستم هیگلاس بزنیم واس اشپزخانه ولی میگن اونو نزن شما کدوم رو انتخاب میکنید لطفا بازم میگم نگید بستگی ب سلیقه من یا معایب کابینت شما کمک کنید یکی رو برایم انتخاب کنید وسفید دوست دارم ولی ترکیب سفید رو نمیدونم با مدوم رنگ بزنیم ک از مد هم نیووفته

    پاسخ
    • سلام بهترین کار برای انجام گیری کار شما و اینکه خیالتون راحت باشه از هر جهت اینه که با کارشناس ما با این شماره 09364858355 تماس بگیرید و راهنماییتون کنن.

      پاسخ
  • پانیذ لرستانی
    مرداد 17, 1400 2:24 ب.ظ

    سلام من کابینت چوبی میخوام بگیرم چرا قیمت کابینت های چوبی نسبت به مابقی کابینت ها گران تر ؟

    پاسخ
    • ساخت کابینت از چوب زمانبر هستش چون از دل طبیعت میاد و نیاز به زمانی بیشتری برای ساخت داره. و چون دوام بیشتری داره قیمت ان بیشتر از متریال های دیگر است.

      پاسخ
  • طراحی سه بعدی کابینت کی انجام میشه؟

    پاسخ
    • سلام طراحی سه بعدی کابینت آشپزخانه اصولا قبل از سفارش کابینت انجام می شود.

      پاسخ
  • پر طرفدارترین نوع تاج و زیر چراغ چیه؟

    پاسخ
  • دلارا مجیدوند
    مرداد 31, 1400 3:05 ب.ظ

    کدوم کابینت لوکس و پرطرفدار ترینه؟بهترین ظاهرو تو همه کابینت ها داشته باشه

    پاسخ
    • سلام کابینت چوبی کلاسیک بیشترین محبوبیت رو داره و از نظر زیبائی و ظاهر از همه کابینت ها بالا تره.

      پاسخ
  • طول عمر کدوم کابینت بیشتر است که بیشتر برام کار کنه

    پاسخ
  • حسین ملائی
    مرداد 31, 1400 3:23 ب.ظ

    اگر درب کابینت مشکل پیدا کنه میشه تعمیر کرد یا نه فقط باید تعویض شه؟

    پاسخ
  • اگر درب کابینت آسیب ببینه امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد هست؟

    پاسخ
  • میتونم طرح مورد علاقمو حکاکی کنم به عنوان ابزار؟

    پاسخ
  • باسلام و روزخوش متریال اول برای کابینت کلاسیک اونم چوبی از کدوم چوب هست؟

    پاسخ
  • کابینت کلاسیک چوبی چه چیزایی رو شامل میشه

    پاسخ
  • طراحی سه بعدی دقیقا کی انجام میشه

    پاسخ
  • روکشای hpl اگه روشون مواد شیمیایی بخوره خراب میکنه؟

    پاسخ
  • روکش اچ پی ال پوسیده میشه؟

    پاسخ
  • اچ پی ال اگه سیگار بپوفته روش خطرناکه؟

    پاسخ
  • غلی پور
    دی 8, 1400 11:53 ق.ظ

    این کابینت قابل تعمیره

    پاسخ
  • کئوم کابینت مقرون به صرفه تره

    پاسخ
    • reihane.abasi
      دی 8, 1400 12:14 ب.ظ

      سلام اگر هزینه ی کم تری بخواین بکنین کار های ام دی اف یا های گلاس گزینه ی خوبیه چون کار های چوبی و کلاسیک بیشترین هزینه را دارد ولی خب بیشترین بازدهی و طول عمر رو هم دارد

      پاسخ
  • این کابینت امکان رنگ آمیزی دارد

    پاسخ
  • سلام کابینت چوبی بهتره یا فلزی؟

    پاسخ
    • سلام وقتتون بخیر
      قطعا کابینت چوبی هم از لحاظ نما و ظاهری که داره خیلی بهتره و هم از لحاظ کیفیت (کابینت فلزی به خاطر پایین اومدن کیفیت فلزهایی که در ساختش به کار میره دیگه استحکام قبل رو نداره و به راحتی آسیب میبینه) و تنوع رنگی ای که کابینت چوبی داره رو کابینت فلزی نداره.

      پاسخ
  • صدف شکوریان
    آذر 6, 1401 5:12 ب.ظ

    سبک بسیار جذاب و شیکی هست من خیلی دوسش دارم و راضی هستم از انتخابی که کردم

    پاسخ
  • علیرضا یاسری
    آذر 6, 1401 5:13 ب.ظ

    کابینت چوبی بجز زیبایی یکی از خوبی هاش بودن چوب های طبیعی است راش و گردو باعث آرامش میشود ممنون از نوین کابین

    پاسخ
  • علی امیری
    دی 19, 1401 5:19 ب.ظ

    سلام کابینت کلاسیک فقط با چوب اجرا میشه؟

    پاسخ
  • سلام.
    به نظرم هیچ چیزی مثل چوب خالص قشنگ و زیبا نیست. حس زنده بودن و زندگی به خونه می بخشه.

    پاسخ
  • آرمان خداوردی
    خرداد 7, 1402 1:11 ب.ظ

    سلام. من به یک شرکت برای طراحی دکوراسیون کلی ساختمان نیاز دارم. قصد دارم کل خونه رو با روکش چوبی و کلاسیک طراحی کنن برام. به یک مشاوره نیاز دارم باید چکار کنم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.