کمد دیواری چوبی

کمد دیواری تمام چوب
کمد دیواری چوبی
کمد دیواری چوب
کمد چوبی
کمد دیواری تمام چوب
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: تمام چوب
  • لولا و جک: آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری چوبی

یکی از عوامل تاثیرگذار در زیبایی دکوراسیون خانه های لوکس استفاده از چوب طبیعی است. کمدهای دیواری روکش چوب و تمام چوب با دوام و مرغوب ترین سبک در کمد دیواریه. دقیقا اینجاست که شعار پول کیفیتشو میدین صدق میکنه. چون علاوه بر زیبایی و حس طبیعتی که چوب براتون به ارمغان میاره طول عمر بالایی هم از این محصول دریافت خواهید کرد. فرض بر این میگیریم که در مورد چوب و معایب مزایای آن اطلاعات کامل دارید ولی اگه نمیدونین مقاله کابینت چوب میتونه کمکتون کنه. در واقع کمد دیواری از جنس جوب با توجه به امکان ایجاد کشو، قفسه، آویز و کانتر می توان نهایت استفاده را از فضا کرد.

شرکت نوین کابین انواع مرغوب کمد دیواری چوبی را مطابق با فضا، استایل دکوراسیون و بودجه شما برای منازل، ادارات و … به ارمغان میاره. همچنین با توجه به نیاز قابلیت ساخت کمد دیواری تمام چوب شیک در انواع طرح های سفارشی از جمله ریلی را دارد. کمد جدا از شکل و ظاهر می تواند بر اساس جنس چوب که در آن استفاده شده دسته بندی شود. لازم به ذکر است کمد های نوین کابین همگی از جنس مرغوب و با ضمانت و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه هستند.

عکس و مدل کمد دیواری

کمد دیواری چوبی شیک: لازم به ذکر است از تمامی اجزای یک کمد اعم از دستگیره، لولا، قاب درب و ساختار آن عکس های تفکیکی موجود می باشد. در صورتی که محدودیت درفضای بازشو دارید بهتره اصلا دور و بر کار چوبی نرید، می توانید درب های ریلی را جایگزین درب لولایی نمایید که فقط در سبک مدرن قابل اجراست.

درب کمد چوبی: درب کمد دیواری چوبی از جنس تمام چوب (طبیعی)، ام دی اف و یا ترکیب این دو تولید می گردد. لازم به ذکر است که درب کمد مهمترین فاکتور در تعیین قیمت کمدهای چوبی است. درب تمام چوب زیباتر و طبیعی تر می باشد و قیمت بالاتری دارد. برای داشتن طرح کمد شیک، درب تمام چوب بهترین انتخاب است. اما درب ام دی اف به راحتی ابزار می خورد و بهترین گزینه برای کمد های دارای رنگ پوششی می باشد. بدیهی است این درب به زیبایی تمام چوب نیست.

درب کمد روکش چوب قیمت و ظاهر مناسبی دارد. تنها مشکل درب کمد دیواری روکش چوب محدودیت در طراحی می باشد، زیرا درب پیش از ابزار روکش می شود. در مواردی که کمد دیواری چوبی روکشی انتخاب می شود، نوع روکش (بلوط ، گردو و …) و رنگی که برای آن بکار برده می شود بر قیمت تاثیر می گذارد. یکی از لوکس ترین انواع کمد روکشی، روکش جناقی می باشد که قیمت بالاتری دارد.

بدنه کمد چوبی: معمولا بدنه کمد از ام دی اف ساخته می شود که قابلیت روکش دار کردن با انواع طرح ها را دارد. طبیعتا ام دی اف خارجی با توجه به چگالی بالاتری که دارد مرغوب تر می باشد و البته قیمت بالاتری هم دارد. بنابراین در هنگام خرید حتما از فروشنده سوال فرمایید که بدنه از چه جنسی و چه برندی ساخته می شود. برای مثال تفاوت قیمت ام دی اف ایرانی با mdf خارجی در هر ورق حدودا 110.000 هزار تومان می باشد. (این اختلاف قیمت مربوط به ورق 183 در 366 سانتی متر است). امکان ساخت کمد از جنس انواع چوب از جمله بلوط، راش و … امکان پذیر است.

رنگ کمد تمام چوب: رنگ هم یکی از عوامل مهم در قیمت می باشد. وقتی بحث رنگ به میان می آید منظورمان نوع رنگ به کار رفته و نحوه رنگ آمیزی می باشد. لازم به ذکر است رنگ هایی که در محصولات چوبی استفاده می شود معمولا تفاوتی با هم ندارند.

قفسه بندی کمد از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر کمد دیواری با متراژ بزرگی داشته باشید، اما قفسه بندی آن به شکل صحیح انجام نشده باشد، بیشترین بهره را از آن نخواهید برد. زیرا فضای بزرگ و ساماندهی نشده چندان کارآمد نمی باشد. کمد های دیواری به شکل چند تکه ساخته می شوند و در محل نصب اتصالات بخش های مختلف انجام می شود. این بخش ها شامل بخش رگال نیز می باشد که نیازمند ارتفاع بیشتری است. اما درب کمد بصورت یکپارچه تهیه می گردد تا زیبایی کمد زیر سوال نرود. همینطور که میبینید در این کمد دیواری چوبی برای جای دادن وسایل شما از قفسه ها و کشو های بسیار استفاده شده است. دورتادور کمد ابزار خورده تا جلوه ی آن را زیباتر کند. برای اتاق های بزرگ هم بسیار مناسب است. برای این که نمونه کارهای بیشتری در این خصوص مشاهده کنید پیشنهاد میکنم اینستاگرام نوین کابین را فالو کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
عکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.