کابینت انزو سفید

کابینت انزو سفید
اکسسوری کابینت انزو سفید
کابینت انزوی سفید
کابینت انزو سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: پولیشی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک
  • گاز: رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت انزو سفید

کابینت انزو سفید زیبا را در این آشپزخانه مشاهده می‌فرمایید. که متاسفانه گروه عکسبرداری نوین کابین قبل از چیدمان کامل و مرتب نمودن پروژه به لوکیشن مربوطه مراجعه نموده‌اند. ولی در عوض عکسها با کیفیت مناسبی برای شما تهیه شده است.

در این آشپزخانه کابینت انزو سفید به دلیل تقاضای مشتری، از تمام فضا برای نصب کابینت، در آن استفاده شده است. کمد فر در کنار گاز پنج شعله‌ی رومیزی قرار دارد تا دسترسی راحتی را در موقع آشپزی برای صاحب خانه داشته باشد. علاوه بر این سه کشوی طراحی شده در پایین اجاق گاز به عنوان اکسسوری کابینت آشپزخانه؛ برای قرار دادن وسایل و ظروف مربوط به آشپزی بسیار کارآمد است.

میتونین در مورد کابینت انزو بیشتر بخونید!

دو ستون سرتاسری رومی شکل با پایه های ابزار خورده شده در این کابینت انزو سفید در کنار دو اکسسوری ریلی (سوپرمارکت) بر نمای نئو کلاسیک این نمونه کار اضافه کرده است. که در عکسهای بعدی کاملاً مشهود است. همینطور از تاج های ابزار زده شده‌ی ساده و شیک در دور تا دور کابینت های دیواری استفاده شده که قطعاً در زیباتر جلوه دادن این آشپزخانه بسیار تاثیرگذار می باشد.

همینطور از پاخور برای زیباتر شدن و پنهان کردن پایه های کابینت استفاده گردیده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ سفید دکور این کابینت انزو سفید در کنار کاشی های بین کابینتی و کفپوش های آجری رنگ؛ تضاد و هماهنگی را ایجاد کرده است. البته نمونه کابینت پولیشی طرح نئوکلاسیک همواره در رنگ سفید براق تولید و اجرا می‌شود. دلیل اصلی که این نوع کابینت همیشه سفید رنگ هستند این است که کابینت پولیشی در واقع الهام گرفته شده از کابینت های گلاس سفید و کابینت ممبران می‌باشد.

بدین شکل که این کابینت رنگ کابینت هایگلاس سفید براق را دارد با امکان ابزار خورشدن کابینت‌های طرح کلاسیک. به همین دلیل کابینت پولیشی در دسته کابینت‌های نئوکلاسیک قرار دارد. در کنار نور محدودی که از پنجره وارد آشپزخانه می‌شود. ما از نورپردازی مناسبی توسط هالوژن های سقف و نورهای مخفی در کنار لوستر لاله ای شکل بهره برده‌ایم. این نورپردازی به ما کمک می کند تا نور به صورت یکسان در تمام فضای آشپزخانه منعکس شود.

نمونه دیگر کابینت آشپزخانه انزو رو اینجا ببینید.

متریال کابینت

جنس بدنه داخلی این کابینت انزو سفید زیبا ام دی اف می باشد؛ که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. درب های این کابینت شیک از جنس کابینت پولیشی است. این درب ها در قطر بیست و پنج میل هستند که توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده می‌شوند و نقوش برجسته ای در آنها ایجاد می شود. همینطور صفحه ی کابینتی از جنس سنگ مصنوعی کورین می باشد. که با توجه به دیزاین این دکوراسیون آشپزخانه انتخاب درست و زیبایی بوده است.

یراق آلات

دو اکسسوری ریلی و سرتاسری در کنار ستون های ورودی آشپزخانه و یخچال تعبیه شده است. اکسسوری ها کمک می‌کنند تا بتوان دسترسی سریع و راحتی به تمام وسایل مد نظر داشته باشیم. طبق سلیقه و نظر مشتری از دستگیره های استیل و بلند استفاده شده است. انتخاب این دستگیره نمای کلاسیک تری را ایجاد می کند.

برای باز شدن درب ها از لولاهای آرام بند استفاده شده البته در قسمت بالای سینک و بالای یخچال از درب‌هایی با لولای جکی بهره گرفته شده است. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی دوازده ماهه از شرکت نوین کابین می باشند. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است.

زمان تحویل کابینت پولیشی

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پولیشی طرح نئو کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت نئو کلاسیک پولیشی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می‌باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پولیشی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت پولیشی
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت پولیشیگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوعکس کابینت پولیشیکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.