کابینت پولیشی ولنجک

کابینت پولیشی در ولنجک
کابینت پولیشی ولنجک
کابینت پولیشی در ولنجک
  • جنس بدنه: تمام چوب
  • جنس درب: پولیشی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: شومینه‌ای
  • گاز: پنج شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت پولیشی ولنجک

کابینت پولیشیِ ولنجک، اجرا شده به رنگ سفید را در این آشپزخانه مشاهده می‌فرمایید. در طراحی این کابینت آشپزخانه، یک جزیره با ستون‌های زیبا قرار داده شده که نقطه عطف این دکور لوکس است. همچنین در این جزیره کشوهایی به بهترین حالت ممکن تعبیه شده است که فضای مناسبی را برای جایگذاری ظروف ایجاد نموده. و یکی دیگر از ارکان مهم این جزیره می‌توان به این موضوع اشاره نمود که به عنوان میز صبحانه خوری نیز کاربرد دارد.

سینک ظرف‌شویی به صورت توکار و تک لگن در کنار پنجره‌ی آشپزخانه می‌باشد. و همانطور که مشاهده می‌فرمایید تیم خبره نوین کابین جایگاه کاور ماشین ظرف‌شویی را در کنار سینک، طراحی و اجرا نموده‌اند. تا زمان شستن ظروف، دسترسی به نسبت راحت‌تری برای مشتری به ارمغان بیاورند. در روبرو گاز مبله و هود شومینه‌ای در کنار کابینت و کشوهای کوچک قرار دارد. که به نوعی اکسسوری برای جای ادویه محسوب می‌شود. و بسیار ایده خلاقانه‌ای برای دسترسی راحت‌تر به وسایل، هنگام آشپزی می‌باشد. در آخر برای جلوه بیشتر در دکور، از پاخور برای پوشاندن پایه‌های کابینت آشپزخانه در سرتاسر کابینت‌های زمینی استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ کابینت پولیشی اجرا شده در ولنجک همانطور که مشخص است تماماً سفید اجرا شده است. حتی بنا به سلیقه مشتری رنگ صفحه‌ی کورین به کار گرفته شده نیز سفید انتخاب شده است. چه بسا پیشنهاد ما برای تضاد رنگی و جلوه بیشتر دکور، رنگ تیره بود اما رعایت این موضوع کاملا سلیقه‌ای می‌باشد. و صد البته انتخاب این رنگ روشن باعث شده فضا بزرگ‌تر نشان داده شود.

برای اطلاعات بیشتر بد نیست بدانید کابینت پولیشی (کابینت انزو) همواره در رنگ سفید براق تولید و اجرا می‌شود. دلیل اصلی که این نوع کابینت همیشه سفید رنگ اجرا می‌شود. این است که کابینت پولیشی در واقع الهام گرفته شده از کابینت هایگلاس سفید و کابینت ممبران می‌باشد. بدین شکل که این کابینت رنگ کابینت هایگلاس سفید براق را دارد با امکان ابزارخور شدن کابینت های طرح کلاسیک. به همین دلیل کابینت پولیشی در دسته کابینت‌های نئوکلاسیک قرار دارد.

یکی از قسمت های جذاب و زیبا در این دکوراسیون کابینت پولیشی ولنجک توجه به نورپردازی با درنظرگرفتن میزان نور ورودی به آشپزخانه می‌باشد. که همانطور که مشاهده می‌فرمایید تنها از قسمت بالای سینک و از پنجره‌ای کوچک این مقدار نور طبیعی، تامین شده. به همین منظور برای دریافت نور بیشتر در این کابینت انزو از نورپردازی داخل کابینت و همینطور هالوژن‌هایی روی سقف کمک گرفته شده. تا در نهایت با وجود نورپردازی مناسب نمای زیباتری را داشته باشیم.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی این کابینت پولیشی ولنجک تمام چوب می‌باشد. که همین امر، این نمونه کار را به پروژه‌ی لاکچری تبدیل نموده است. و باعث شده نسبت به سایر کابینت‌های پولیشی به نسبت قیمت بالاتری داشته باشد. در عکس زیر می‌توانید قیمت کابینت پولیشی از جنس بدنه ام دی اف و بدنه تمام چوب را با هم مقایسه نمایید.

قیمت کابینت پولیشی مغز چوب

۴۰۰۰۰۰۰-۷۰۰۰۰۰۰ تومان

قیمت کابینت پولیشی مغز ام دی اف

۲۰۰۰۰۰۰-۳۰۰۰۰۰۰ تومان

یراق آلات

در کابینت پولیشی ولنجک، از دستگیره‌های استیل زیبا و تک پیچ استفاده شده. همچنین جنس ریل کشو ها تاندم می‌باشد. که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب‌ها از جنس آرام بند هستند. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

زمان تحویل کابینت پولیشی

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت پولیشی ولنجک طرح نئوکلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت نئو کلاسیک پولیشی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه‌ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت پولیشی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت پولیشی
گالری تصاویر کابینت پولیشیدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزوگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه L شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوعکس کابینت پولیشیکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.