کابینت روکش چوب گردویی

کابینت روکش چوب گردویی
نمونه کار کابینت روکش چوب گردویی
عکس کابینت روکش چوب گزدویی
کابینت کلاسیک گردویی
کابینت و جزیره روکش چوب
کابینت روکش چوب گردویی
  • جنس بدنه : ام دی اف سفید
  • جنس دربها: روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • گاز: پنج شعله استیل
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی کلاسیک

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت روکش چوب گردویی

کابینت روکش چوب گردویی را در تصویر این نمونه کار مشاهده می کنید. کابینت آشپزخانه روکس چوب یک دکور شیک و لوکس محسوب می شود. این دکور لوکس امروزه طرفداران بسیاری دارد. همان طور که در تصاویر مشخص است یک آشپزخانه مجهز و پر کار کلاسیک رو مشاهده می کنید. در این کابینت زیبا از ستون های منبت و معرق کاری شده استفاده کرده ایم. تاج و زیر چراغ دندانه موشی این کابینت را چشم نوازتر کرده جنس صفحه این دکور سنگ مصنوعی کورین ابزار خورده است که در عمق شصت سانت اجرا شده کورین این کابینت در قسمت ستون ها عمق بیشتری دارد تا ریبایی دکوراسیون آشپزخانه را دو چندان کند. در قسمت جزیره این آشپزخانه کابینت روکش چوب عمق یونیت ها کوچکتر در نظر گرفته شده تا فضایی جهت صندلی و استفاده از جزیره به عنوان میز صبحانه خوری ایجاد شود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت زوکش چوب رنگ های بسیاری دارد. در حقیقت بحث انتخاب رنگ کابینت یک مبحث پیچیده تر از انتخاب نوع متریال است. علت هم این است که در انتخاب رنگ باید به دیگر نکات مثل نور یا سبک کابینت یا حتی کاشی بین کابینتی و رنگ کف یا رنگ وسایلی که در سالن پذیرایی قرار دارد دقت کرد. ما در این آشپزخانه بنا به سفارش مشتری از رنگ جذاب و خاص گردویی استفاده کردیم. در مبحث نورپردازی این آشپزخانه هم با وجود دو پنجره قدی بزرگ مشکل خاصی از نظر روشنایی وجود نداشت. در سقف این آشپزخانه شیک لوستر زیبا نصب شده و در قسمت ما بین کابینت های دیواری و زمینی از چراغ های ال ای دی کوچک استفاده شده که تاثیر به سزایی در زیبایی این دکور ایفا می کند.

نمونه کار کابینت روکش چوب گردویی

متریال کابینت

درب های کابینت روکش چوب گردویی شامل نقوش زیبا و طرح های برجسته است. این نقوش برجسته زیبا توسط دستگاه سی ان سی ایجاد شده متوسط بر روی هر درب پانزده دقیقه وقت گذاشته شده و همین روند تولید متفاوت باعث قیمت بیشتر نسبت به کابینت مدرن می شود. جنس بدنه این کابینت لوکس هم از جنس ام دی اف سفید درجه یک می باشد که از برترین برند های موجود در بازار استفاده شده. صفحه نصب شده روی کابینت ها از جنس سنگ مصنوعی کورین است که قابلیت ابزار خوردن و شکل پذیری را دارا می باشد. اگر به ستون های نصب شده درکنار یونیت گاز و صفحه کورین نصب شده بر روی آن توجه کنید متوجه زیبایی این سنگ که قابلیت شکل پذیری دارد می شوید.

نمونه کار کابینت ممبران گردویی و کابینت چوب گردویی خفنمون رو حیفه از دست بدین.

یراق آلات

تجهیزات به کار رفته در کابینت روکش چوب گردویی از بهترین اجناس موجود در بازار بوده لولای به کار رفته در درب های این کابینت از یک برند ایتالیایی استفاده شده همچنین لولای جکی بلوم در این کار خود نمایی می کند. در این آشپزخانه از دستگیره سرامیکی سفید استفاده شده که در تضاد رنگی با کابینت گردویی است و باعث جذابیت کار شده. در قسمت گاز این آشپزخانه دو ستون که بر روی آنها سوپر ادویه وجود دارد نصب شده. کلیه اکسسوری ها و یراق آلات به کار رفته دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب گردویی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت روکش چوب گردویی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

قیمت کابینت روکش چوب با توجه به لیست قیمت کابینت آشپزخانه

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت ایرانیکابینت رنگ تیرهکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.