کابینت ممبران ماهگونی

عکس کابینت ممبران ماهگونی
تصویر کابینت ممبران ماهگونی
کابینت ممبران ماهگونی
ممبران ماهگونی
عکس ممبران ماهگونی
عکس کابینت ممبران ماهگونی
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: ممبران ماهگونی
  • جنس صفحه: صفحه اچ پی ال شرکتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • گاز: پنج شعله استیل مبله
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی زیر کابینتی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران ماهگونی

کابینت ممبران ماهگونی را در تصویر مشاهده می‌فرمایید. که شامل ستون و سر‌ستون‌های حکاکی‌شده از جنس رزین و چوب هستند. حضور این ستون‌ها در کنار تاج و زیر چراغ‌هایی که در کف و طاق کابینت دیواری نصب شده. باعث چشم‌گیرتر شدن فضای آشپزخانه شده است. درب های حکاکی شده و کمد ویترینی شیشه ای در نمای بیرونی سالن پذیرایی علاوه بر زیباتر شدن فضا به عنوان کمد دکوری نیز کاربرد دارد.

همچنین برای یکدستی و قرینه دیده شدن دکور کابینت ممبران ماهگونی در قسمت یخچال و ماشین لباسشویی و ظرفشویی از کاور استفاده شده. که این امر باعث یک پارچه دیده شدن آشپزخانه است. در کنار سینک دو لگنه و استیلی که نهادینه شده؛ ماشین ظرف شویی قرار دارد تا در زمان استفاده دسترسی راحت‌تری فراهم کند.

در این آشپزخانه از گاز مبله استفاده شده و هود مخفی زیر کابینتی بالای آن طراحی شده است. که در کنار هود منبت کاری شده و دو ستون؛ نمای مجللی به فضا داده است. همینطور یک کانتر ساده به همراه یک ستون فضایی را فراهم نموده تا بتوان از آن به عنوان میز نهارخوری نیز بهره برد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

رنگ انتخاب شده این کابینت ممبران ماهگونی انتخاب شده است. که جزو رنگ های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از صفحه‌ی کابینت سفید و کاشی بین کابینتی با رنگ روشن استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازد.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت ممبران ماهگونی با توجه به رنگ تیره انتخاب شده در کابینت‌ها و همینطور نوری که از پنجره وارد آشپزخانه می شود؛ از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی طراحی شده؛ که علاوه بر زیبایی می‌تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ممبران ماهگونی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش ممبران ماهگونی روی آن ها پرس می گردند که اصطلاحا به این روش وکیوم نیز می گویند.
جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

دراین کابینت ممبران ماهگونی رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی دوازده ماهه از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی طرح دار و زیبا است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد و از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. همچنین برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروزه کابینت ممبران ماهگونی می‌باشد.)

متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبران

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • خیلی عالیه
    تنوع کارهاتون خوبه
    من کار ممبران رو دوست دارم
    اما اشپزخانه ما خیلی کوچیکه
    میشه راهنمایی کنین ممنونم

    پاسخ
    • درود و سپاس بسته به متراژ شما میتوانیم طراحی کلاسیک داشته باشیم که کار ممبران نیز در زمره کارهای کلاسیک دسته بندی می شوند که این امر بسته به متراژ شما و ستون و سرستون ها و رنگ کابینت ها بستگی دارد برای مشاوره هر چه بهتر و طراحی ۳d اشپزخانه خود به صورت رایگان تماس حاصل فرمایید ۷۷۰۰۵۴۸۱ – ۷۷۰۰۵۴۶۷

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.