Novin Cabin

تولید کننده انواع کابینت آشپزخانه کمد دیواری و درب های چوبی ساختمان در تهران

طراحی

طراحی سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی در سبک های (مدرن و کلاسیک) به صورت سه بعدی (۳D) طبق جدیدترین متدها و با رعایت سلیقه ایرانی

تولید

تولید و ساخت

تولید انواع کابینت آشپزخانه مدرن، کلاسیک، MDF (ام دی اف)، های گلاس، چوب، ممبران و ملامینه توسط استادکاران با تجربه و دستگاه های مدرن

نصب

نصب و تحویل

نصب و تحویل کابینت و دکوراسیون ساخته شده در نوین کابین طبق نقشه و قرارداد توسط استادکاران زبده و با تجریه در مدت زمان مشخص

Novin Cabin

کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
کابینت آشپزخانه نوین کابین
Some text

کابینت آشپزخانه – کابینت سازی نوین کابین

کابینت آشپزخانه یکی از مهم ترین و کاربردی ترین دکوراسیون منزل محسوب می شود و زیبایی آن نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا می کند. نوین کابین در راستای طراحی و تولید کابینت آشپزخانه اهدافی همچون ارائه خدمات حرفه ای در کنار اقتصادی ترین قیمت را دنبال می کند و همواره کوشیده تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماید.

تیم طراحی نوین کابین همواره در طی سالها کوشیده تا خود را به روز نگاه دارد و جدیدترین طرح ها را در ایران پیاده سازی کند، همچنین در خط تولید نیز ماشین آلات پیشرفته به کمک استادکاران در خلق و تولید انواع کابینت آشپزخانه با هر طرح و متریالی آمده تا جامه عمل به طراحی ها بپوشاند و در نهایت ایده های شما را به واقعیت تبدیل کند.

Novin Cabin

چهار قدم تا انتخاب کابینت آشپزخانه ایده آل

شناخت کابینت آشپزخانه
نمونه کارهای کابینت آشپزخانه
قیمت انواع کابینت آشپزخانه
مشاوره با کارشناسان نوین کابین

Novin Cabin

نمونه کارهای جدید کابینت آشپزخانه

Novin Cabin

جدیدترین مقالات کابینت و دکوراسیون داخلی

Novin Cabin

جدیدترین ویدئوهای کابینت و درب های ساختمانی

ویدئو کابینت کلاسیک روکش چوب
ویدئو کابینت نئوکلاسیک پوششی
ویدئو کابینت مدرن های گلاس

Novin Cabin

آمار و ارقام دروغ نمی گویند

شرکت نوین کابین طی ۲ دهه فعالیت مستمر در عرصه طراحی ساخت و اجرای انواع کابینت و دکوراسیون داخلی در تهران و شهرستان ها مفتخر به کسب ٩٩ درصد رضایتمندی مشتریان گرامی گردیده است.

1
پروژه کامل شده
1
مشتری رضایتمند
1
طرح و رنگ متفاوت

عضو خانواده نوین کابین شوید

جهت بازدید از محل و مشاوره رایگان طراحی کابینت همین حالا ثبت نام کنید

Novin Cabin

سوالات متداول در زمینه کابینت آشپزخانه

زمان ساخت کابینت و دکوراسیون داخلی چقدر است؟

تولید و ساخت کابینت در نوین کابین بسته به نوع طراحی و پیچیدگی های آن، متریال انتخاب شده و اکسسوری های مورد نیاز بین یک تا چهار هفته به طول می انجامد. زمان دقیق تحویل و نصب در قرارداد ذکر می شود و تاخیر احتمالی از طرف ما شامل جریمه به نفع مشتری شده و در زمان تسویه حساب نهایی لحاظ می گردد.

کابینت ام دی اف چیست؟

کابینت ام دی اف به زبان ساده به کابینتی گفته می شود که از جنس ام دی اف ساخته شده باشد و به نقل از ویکی پدیا MDF (ام دی اف) به تخته فیبرهای نیمه سنگین با چگالی متوسط گفته می شود که جزو فراورده‌های چوبی نیز محسوب می‌شود. ام دی اف را پس از تولید می توان روکش کرد و به زیبایی و دوام آن افزود.

از جمله خصوصیاتی که باعث استفاده ام‌دی‌اف در تولید کابینت شده عبارتند از:

  • دامنهٔ وسیع دانسیته (چگالی = وزن مخصوص)، ضخامت و ابعاد ام‌دی‌اف قابل تولید
  • قابلیت ابزارخوری، ماشین‌کاری و سنباده‌زنی
  • سطوح صاف و متراکم
  • قابلیت شکل‌پذیری و لبه‌های صاف
  • قابلیت انجام روسازی‌های مختلف همچون انواع روکشی‌های وکیوم چوبی و غیرچوبی، رنگ‌آمیزی و غیره
  • پایداری ابعاد و مقاومت در برابر فشرده شدن
  • زیبایی ظاهری، طبیعت ملایم و ظریف و حالات شبیه به چوب
  • قیمت مناسب

مزایای کابینت ام دی اف چیست؟

اولین مزیت کابینت آشپزخانه ام دی اف مقاومت آن در برابر رطوبت و گرما می باشد. محیط آشپزخانه به دلیل پخت و پز و شستشو معمولا از رطوبت بالایی برخوردار است و کابینت MDF به خوبی این رطوبت را تحمل می کنند و به نسبت آهن و نئوپان و … آسیب کمتری می بیند. همچنین به دلیل چگالی و فشردگی نسبتا بالا می توان از ام دی اف به عنوان عایق صدا نیز استفاده نمود.

این خصوصیات باعث شد گذشته از تولید کابینت، از ام دی اف در ساخت دکوراسیون داخلی، انواع کمد دیواری، پارتیشن بندی اتاق و دفاتر اداری، دکوراسیون نمایشگاه ها و… نیز استفاده شود.

طراحی کابینت را چگونه انجام می دهید؟

طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی به صورت ۳ بعدی قبل از تولید یکی از مزایای کارخانه تولید کابینت نوین کابین می باشد و این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که قبل از ساخت تصویری از طرح کابینت خود را به صورت شبیه سازی شده و سه بعدی رویت کند.

طراحی کابینت آشپزخانه در نوین کابین توسط طراح مجرب و با استفاده از نرم افزارهای حرفه ای و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می شود. شما این امکان را دارید که از هزاران طرح آماده ما دیدن کنید و یا ایده ای که در ذهن دارید را با ما مطرح کنید تا قبل از اجرا تصویر سه بعدی آن را برای شما طراحی کنیم.

اصول طراحی کابینت در آشپزخانه های کوچک و بزرگ کاملا متفاوت است. در آشپزخانه های کوچ از رنگهای روشن با ترکیب ملایم استفاده می شود تا خطوط کمتر دیده شود و فضا بزرگتر جلوه کند اما در آشپزخانه های بزرگ از رنگهای تیره و متضاد در طراحی استفاده می شود و دست سازنده باز است. نیازی نیست با این اصول آشنا باشید زیرا ما به خوبی بر آن تسلط داریم و با تکیه بر تجربیاتی که در طی سالها کسب نموده ایم شما را راهنمایی می کنیم تا بهترین و ایده آل ترین طرح را انتخاب کنید.

البته گذشته از نوین کابین که یک کارخانه تولید کننده کابینت آشپزخانه تمام عیار به شمار می رود، سایتهایی مثل (چیدانه، نمناک، بیوتی هوم، ماچوب و آکس وود) نیز وجود دارند که با ارائه تصاویر کابینت جدید و نمونه کارهای انجام شده دکوراسیون داخلی می توانند الگوهای خوبی جهت مقایسه و انتخاب طرح کابینت در اختیار شما قرار دهند.

نصب کابینت چگونه انجام می شود و چقدر زمان نیاز دارد؟

نصب کابینت و دکوراسیون داخلی پس از طراحی و تولید و در مرحله آخر انجام می شود و مدیر پروژه بسته به ابعاد کار و تعداد تکه ها و همچنین میزان ظریف کاری که نیاز است استادکار و نصاب به محل اعزام می کند. اصولا اگر سفارش ساخت کمد دیواری، تخت تاشو، جزیره و دکور و… نیز همراه کابینت داشته باشید نصب آنها زمان بیشتری نیاز دارد.

زمان لازم برای نصب کابینت و دکوراسیون داخلی بستگی به میزان و حجم کار دارد و معمولا در زمان عقد قرارداد به همراه تاریخ دقیق نصب به مشتری اعلام می شود.

کابینت متری چند تمام می شود؟

قیمت روز انواع کابینت به تفکیک نوع و جنس کار در بخش قیمت کابینت درج شده و میتوانید قبل از خرید محاسبه دقیقی از قیمت تمام شده کابینت آشپزخانه خود داشته باشید.

Novin Cabin

نظرات شما مشتریان عزیز