کابینت تمام چوب

نمونه کار کابینت تمام چوب را می توان کلاسیک ترین، قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین کابینت موجود در دنیا نامید. این نوع دکور به دلیل دوام بسیار طولانی و رنگ بندی های زیبا و گرم خود همچون نگینی در آشپزخانه می درخشد. با توجه به فناوری های موجود و متداول در صنعت کابینت سازی و رنگ به راحتی می توان کابینت چوبی را مثل روز اول تعمیر و بازسازی کرد و نگران موجود نبودن متریال یا طرح آن نبود.

با کابینت چوبی و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

در سالهای گذشته معمولا به علت گران بودن متریال چوب استقبال چندانی از آن در صنعت ساخت کابینت آشپزخانه نمی شد. ولی امروزه با پیشرفت همزمان علم و صنعت و با ورود ماشین آلات مدرن ساخت کابینت و دکوراسیون قیمت این نوع کابینت کاهش یافته و همانند سالهای دور این دکور به چرخه تولید و ساخت برگشته و تعداد زیادی به دنبال سفارش کابینت تمام چوب هستند.

طرح های شیک و زیبای کابینت تمام چوب

از دیگر مشخصات بارز این نوع کابینت کلاسیک استفاده نامحدود و متنوع رنگ در نماها و درب های چوبی می باشد که با وجود ستون ها، سرستون ها، گلها و ابزارهای به کار رفته جلوه ای بی نظیر و چشم نواز به دکوراسیون منزل می بخشد. از چوب های متداول و مرسوم در این نوع کابینت می توان به انواع راش ها، ملچ، بلوط، چوب روس و سایر چوبها اشاره کرد.

لازم به ذکر است که همچنان این طرح و متریال به علت لوکس بودن جزو پر هزینه ترین نوع کابینت محسوب می شود که شاید امکان اجرای آن برای همه اقشار امکان پذیر نباشد. در نوین کابین تمامی قسمتهای کابینت تمام چوب از نقش ها و ستونها گرفته تا طرح های روی درب توسط ماشین آلات و استادکاران ساخته می شود و این مهم از قیمت تمام شده این نوع کار کاسته و قیمت را برای مصرف کننده کاهش می دهد.

قیمت کابینت آشپزخانه:

قیمت کابینت چوبی در سال 1401 از 12/000/000 تومان شروع می شود که هر متر کابینت زمینی و دیواری شامل موارد زیر است.

  • هر متر طول
  • طراحی رایگان ۳ بعدی
  • بدنه MDF شرکتی
  • یراق آلات مورد تایید نوین کابین
  • 2 سال گارانتی
  • 3 سال خدمات پس از فروش

قیمت کابینت چوبی را مستقیم و بدون واسطه از تولیدی نوین کابین بگیرید.

نمونه کار کابینت تمام چوب

در زیر تصاویر نمونه کار های کابینت تمام چوب با طراحی زیبا و شیک نوین کابین به نمایش گذاشته شده است .

نمونه کارهای کابینت تمام چوب

نمونه کارهای کابینت تمام چوب که در زیر عکسها و فیلمهای آنها را مشاهده می کنید تماماٌ جدید و مُد روز هستند و توسط تیم قدرتمند نوین کابین طراحی و ساخته شده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه کار، روی عکس پروژه کلیک نمایید.

کابینت آشپزخانه همواره نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا می کند، ما سعی کردیم تا با ارائه نمونه طرح های طراحی کلاسیک به شما در انتخاب دکور مناسب آشپزخانه کمک کنیم، اگر هنوز در انتخاب مدل و طرح تردید دارید از مدل های اینستاگرام نوین کابین دیدن نمایید، همچنین جهت دریافت مشاوره و طراحی رایگان با کارشناسان نوین کابین از طریق لینک زیر اقدام نمایید.