درب داخلی ساختمان

قبل از هرچیز باید بدانید درب ساختمان شامل درب لابی، درب داخلی و درب ورودی می باشد که در این مطلب قصد داریم درب ورودی را به شما عزیزان معرفی کنیم. همان طور که از اسم این محصول مشخص است در قسمت ورودی منزل قرار دارد. ابعاد این درب متفاوت است اما ابعاد حدودا 240*130 تولید می شود.

ویدئو درب را از دست ندهید.👇🏻

متریال مورد مصرف درب ورودی ساختمان چوب انواع درختان می باشد. چوب درختانی همچون گردو، بلوط، راش، گیلاس، روس و… در ساخت درب های ورودی استفاده می شود. البته که درب های چوبی دارای قیمت های متفاوتی هستند. علاوه بر تفاوت قیمتی میان این محصولات تفاوت های ظاهری و کیفی وجود دارد. درب داخلی چوبی شامل چهار چوب و کناف تمام چوب می باشد که به سلیقه مشتری می تواند ستون های منبت کاری شده داشته باشد.

درب اتاق خواب و عکس های جدید ۲۰۲۳ آن را از دست ندهید.

درب‌های داخلی می‌تونه شامل درب های اتاق خواب ، درب سرویس بهداشتی (دستشویی و حمام) باشه.

سبک درب ورودی

درب ساختمان عمدتا در دو سبک کلاسیک و نئوکلاسیک طراحی و تولید می شوند هرکدام از این دو سبک شامل دهها طرح مدل می باشند. اگر بخواهیم به تفاوت این دو سبک بپردازیم، در سبک نئوکلاسیک اکثرا از ام دی اف ابزار خورده استفاده می شود و در مرحله بعدی درب برای رنگ پاشی آماده می شود اما در سبک کلاسیک متریال اولیه هر نوع دربی چوب طبیعی درختانی همچون راش، بلوط، گردو، گیلاس، روس و .. می باشد که توسط استادکاران نجار حکاکی و ابزار خورده می شود. در سبک کلاسیک از هیچ ماشین آلات صنعتی استفاده نمی شود، در آخرین مرحله درب ها برای رنگکاری آماده می شوند.

رنگ درب داخلی ساختمان

انتخاب رنگ و نوع آن رابطه مستقیمی با سبک درب دارد، در سبک کلاسیک از رنگ های پلی اورتان و پلی استر استفاده می شود اما در سبک نئوکلاسیک بیشتر از رنگ های پوششی و پولیشی استفاده می شود. صدها رنگ جدید و جذاب برای انتخاب درب داخلی پیش رو دارید که هر ساله کاتالوگ رنگی جدیدی برای انتخاب رنگ کارفرمایان در نظر گرفته می شود

راهنمای انتخاب درب ورودی و لابی را از دست ندهید

ابعاد درب ورودی ساختمان

قبل از هرچیز باید بگیم که امکان تولید درب داخلی طبق ابعاد سفارشی وجود دارد اما سایز استاندارد درب ورودی ساختمان 240*130 است اما این استاندارد در بسیاری از موارد نادیده گرفته می شود به همین دلیل ما در نوین کابین درب ورودی ، درب لابی ، داخلی را طبق ابعاد سفارشی کارفرما تولید می کنیم.

شووروم درب نوین کابین

شرکت نوین کابین جهت رفاه حال مشتریان، هنمچنین انتخاب راحتتر شما عزیزان اقدام به برپایی نمایشگاه دائمی درب ورودی چوبی در انواع مدل ها، رنگ ها و طرح ها کرده و شما عزیزان امکان بازدید همه روزه از این شوروم شیک را خواهید داشت در این شووروم درب ورودی چوب های راش، بلوط، افرا، روس، گردو، گیلاس و… وجود دارد. درب های ورودی کلاسیک و نئوکلاسیک در مدل های متنوع در رنگ های مختلف در این نمایشگاه چشم نوازی می کند.

درب براق