کابینت چوبی سنتی

کابینت چوبی سنتی
کابینت چوبی سنتی
  • جنس بدنه:  MDF
  • جنس درب: کابینت چوبی سنتی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تک لگن استیل
  • هود: مخفی زیر مایکروویو
  • گاز: چهار شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت چوبی سنتی

کابینت آشپزخانه سنتی سبکی از کابینت های آشپزخانه است که علاوه بر وجود امکانات و تکنولوژی در آشپزخانه ظاهری کلاسیک و قدیمی به ارمغان می‌آورد. در دکوراسیون آشپزخانه‌ای که در عکس مشاهده می‌کنید از کابینت چوبی سنتی استفاده شده است.

این طراحی کابینت آشپزخانه، مورد استقبال دوستداران طبیعت است. این طراحی علاوه بر ظاهر کلاسیک سادگی خود را حفظ کرده. همانطور که مشاهده می‌فرمایید حتی در قسمت کانتر این آشپزخانه حدالامکان از چوب استفاده شده است و سنگ کاربرد کمتری در این دکوراسیون دارد.

متریال مورد استفاده در این دکوراسیون آشپزخانه سنتی چوب طبیعی درختان و بدنه کابینت ها از جنس ام دی اف است. برای صفحه روی کابینت بدلیل امکان تراشکاری از سنگ کورین استفاده شده است. بالای کابینت زمینی هم از یک لبه باریک سنگی استفاده شده که اجازه قرار دادن کاشی بین کابینتی را از ما گرفته.

استفاده از شلف و قفسه بدون درب کنار هود در این آشپزخانه یکی از مشخصه های اصلی کابینت سنتی است که به انتخاب و سلیقه‌ی مشتری با مدلهای مختلف اجرا میشود.

ویژگیهای دیگر کابینت سنتی را اینجا بخوانید.

در این آشپزخانه با کابینت چوبی سنتی سینک ظرفشویی زیر پنجره قرار گرفته است که فضای دلپذیرتری بوجود آورده است. همچنین قرار گیری کابینت های ویترینی را مشاهده میکنید که در قسمت کناری و بیرونی آشپزخانه قرار دارد.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

برای قسمت نورپردازی این آشپزخانه سنتی، از رنگ قهوه ای و صفحه کورین روشن انتخاب شده است. که مناسب ترین انتخاب رنگ ممکن برای این آشپزخانه بوده زیرا با میزان نور ورودی کمی که وجود دارد. این کمبود نور جبران شده. همچنین از همان جنس بدنه کابینت چوبی برای آرک پنجره، با همان طراحی همانند تاج کابینت قابی طراحی شده که به نمای کلی نمونه کار جلوه بسیاری بخشیده است.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت آشپزخانه چوبی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌ کابینت که از جنس چوب هستند توسط دست استاد کاران و نجاران خوش ذوق است که با نهایت دقت و بدون کمک دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می شود. ورق های سایز شده چوب طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها درب ها رنگ آمیزی میشوند و به رنگ مورد نظر در می آیند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین اسپارکس می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در کابینت چوبی بلوط، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها تاندم می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری دو اکسسوری سوپرادویه در گوشه کنج آشپزخانه تعبیه شده که به بهینه ترین حالت ممکن از فضا استفاده شود.

زمان تحویل کابینت چوبی سنتی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت کلاسیک چوبی بازه زمانی ۳۰ الی ۴۰ روزه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه و ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک چوبی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می‌باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه‌ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت چوبی بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت چوبی
گالری تصاویر کابینت تمام چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت چوبیکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام وقت بخیر
    الان کابینت کلاسیک بیشتر مده یا کابینت ام دی اف؟

    پاسخ
    • وقت بخیر. انتخاب سبک کاملا سلیقه ای هست اما کابینت سبک نئوکلاسیک که تلفیقی از دو سبک مدرن و کلاسیکه امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده.

      پاسخ
  • مارال فرجی
    دی 21, 1401 4:11 ب.ظ

    سلام قیمت کابینت چوبی سنتی برای آشپزخانه تقریبا 3*3 چقدر در میاد؟

    پاسخ
    • fateme moradi
      دی 21, 1401 4:25 ب.ظ

      سلام دوست عزیز. قیمت کابینت چوبی از متری 12 میلیون به بالاست. قیمت نهایی بعد از بازدید از آشپزخونتون مشخص میشه. برای اظلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.