گالری تصاویر کابینت کلاسیک

به صفحه گالری تصاویر کابینت کلاسیک خوش آمدید! در این بخش کلیه تصاویر نمونه کارهای اجرا شده از این سبک را برای شما به ارمغان آورده ایم. کابینت کلاسیک در واقع سبکی از کابینت آشپزخانه است که از نظر طراحی ظاهری تفاوت های زیادی با نوع مدرن دارد.

برخلاف سبک مدرن که از طرح های مینیمال و ساده پیروی می‌کند. در طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک قسمت های نمای کابینت مانند: درب ها، تاج، ستون و سرستون عموماً از چوب طبیعی به صورت منبت کاری شده و برجسته ساخته می‌شود. و استفاده از رنگ سفید و سایر رنگهای روشن در طراحی کابینت کلاسیک کاملاً رایج است.

کابینت کلاسیک را می‌توان با توجه به پارامترهای مختلف طبقه‌بندی کرد. پارامترهایی نظیر قیمت کابینت، نوع متریال، سبک طراحی و حتی کالیته رنگی.

اما بطور کلی کابینت کلاسیک بر اساس نوع متریال بکار رفته به سه دسته اصلی یعنی کابینت تمام چوب، کابینت روکش چوب و کابینت ممبران طبقه بندی می‌شود. که از نظر استحکام و زیبایی کابینت تمام چوب نسبت به کارهای روکشی برتری بیشتری دارد.

اما کابینت های روکش چوب طبیعی هم مزایای زیادی دارند:

  • اول اینکه ظاهری شبیه به کابینت تمام چوب دارند البته کمی ساده تر.
  • ضمن اینکه قیمت مناسب تری نسبت به کار تمام چوب دارند.

امروزه از مدل های شیک و زیبایی به منظور طراحی دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌شود. در طراحی این مدل ها، ایده‌های مختلفی از طراحی کابینت ها به چشم می‌خورد.

استفاده از کابینت کلاسیک، یکی از جدیدترین ایده های طراحی دکوراسیون آشپزخانه می‌باشد. در ذیل گالری تصاویر کابینت کلاسیک را مشاهده می‌فرمایید.