عکس های درب لابی و ورودی

اولین و مهم ترین چیزی که در ابتدای ورود به منزل یا هر جای دیگر به چشم می آید و تاثیر فراوانی در دید مهمان و تماشاچی دارد، درب ورودی می باشد که نشان دهنده ی سبک زندگی شما نیز می باشد. اگر سازنده یا فروشنده هستین بهتره در انتخاب درب ورودی ساختمان دقت کنید چون این مسائل بسیار موثر است و برای خریدار اهمیت ویژه ای دارد. اولین چیزی که از خانه ی شما برای تماشاچی مشخص است درب ورودی ساختمان می باشد.

درب های ورودی

یکی از جاهای ضروری خانه که باید جذاب باشه درب خانه و آپارتمان است این درب امنیت ساکنین را تضمین می کند. این درب حریم شخصی خانه ست پس برای همین هم باید محکم و مقاوم باشه هم به دلیل استفاده زیاد زود خراب نشود و این که زیبایی خودش رو هم حفظ کند. این درب ها انواع مختلفی دارند که هر کدوم در نوع خودش زیبایی خاص خودش رو دارد البته این کار در نوع چوب بسیار شکیل تر، مجلل تر و یک کار لاکچری ست که امروزه اکثرا از آن استفاده می شود.

کار های چوب در تنوع رنگی بالایی ست و به خاطر این که رنگ ها و طرح های چوب زیبا تر است و طبیعت را در خودش دارد و حس آن را القا می کند بیشتر استفاده می شود مثلا کار های کلاسیک طرح چوب هم هست که قیمتش کم تر از چوب تمام می باشد و فقط روکش آن چوب طبیعی یا مصنوعی ست ولی امروزه انقدر طبیعی ساخته می شود که تفاوتی با چوب طبیعی ندارد و اصلا متوجه آن نمی شوید که تمام چوب است یا روکش چوب.

کار های کلاسیک زیبایی بیشتری دارد چون ستون و سرستون نیز دارد و این جذابیت بیشتری به کارمان می دهد و ابهت خاصی به خانه می دهد پس بسیار مهم است این مسائل البته کار های زیبای دیگه ای هم هست مثل کار های ممبران و نئوکلاسیک که ظاهرشان شبیه کلاسیک است و همان ستون و سر ستون را دارد ولی به شیوه ی مدرن تر.

درب های لابی

این درب معمولا شامل دو یا سه لنگه درب می باشد که در اکثر مواقع دارای آینه یا شیشه نیز می باشد. این درب ها باید بسیار محکم و ضد سرقت باشد. امروزه استفاده از این درب ها بسیار مرسوم شده است. این درب تاثیر به سزایی در نمای ورودی دارد. این درب باید کاملا با سبک ساختمان تان تطبیق داشته باشد. البته یراق آلات هم تاثیر بسیاری در زیبایی و قیمت دارد.

البته درب های دیگر هم امروزه به کار می روند مثل درب های نئوکلاسیک که در ابعاد گوناگون تولید می شوند. این کار هم بسیار زیباست و هم طول عمر خوبی دارد و در حالت یک یا یک و نیم و یا دو لنگه نیز تولید می شود. این درب ها امروزه همه ضد سرقت شده اند و روز به روز کار های زیبا تری به بازار ارائه می شود.

درب ورودی و لابی باید با دیزاین داخل مکمل باشد و جدا از هم نباشد یعنی در یک سبک باشد پس این نکات بسیار مهم است.