مزایا و معایب کابینت ممبران

مزایا و معایب کابینت ممبران

608 بازدید

کابینت های ممبران در واقع تنها کابینت هایی هستند که در هر دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند. کابینت ممبران یا وکیوم نظر اکثر طرفداران کابینت های روکش چوب و چوب را به خود جلب کرده است. متریال ممبران امروزه نقش اساسی را در دکوراسیون داخلی منازل ایفا می کند زیرا که یک نمای کلاسیک و مدرن را با کمترین هزینه و زیباترین دکور به نمایش می گذارد. ما در این مقاله از مزایا و معایب کابینت ممبران می گوییم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره و یا بازدید از نمایشگاه می توانید ثبت سفارش انجام دهید.

مراحل تولید ورق های ممبران (وکیوم)

قبل از آنکه در مورد مزایا و معایب کابینت ممبران صحبت کنبم بهتر است بدانید کابینت ممبران یا کابینت وکیوم در اصل روکش پی وی سی است که بر روی ام دی اف یا چوب یا نوپان قابل اجرا است. به شکلی که ابتدا روی هر یک از متریال هایی که بالا به آن اشاره کردیم از قبل توسط دستگاه سی ان سی ابزار زده می شود و طرح مورد نظر اجرا می شود و سپس به چسب آغشته می‌شود و به کمک دستگاه های مخصوص روکش ممبران (پی وی سی یا وکیوم) روی آن کشیده می شود.

روکش ممبران تنها در یک طرف درب ها اجرا می شود و پشت درب ها نیز روکش سفید ملامینه است که باعث مقرون به صرفه تر شدن قیمت نهایی کابینت یا کمد دیواری شما می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس با ما از سایت ما و نمونه کارها دیدن فرمایید.

دستگاه cncنمونه درب خام که توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده میشودورق ممبراندستگاه پرس وکیوم یا ممبراندستگاه سی ان سیروش تولید ستون و سرستون توسط دستگاه سی ان سی CNC

  نکاتی که علاوه بر مزایا و معایب کابینت ممبران باید بدانید

  • اطمینان داشتن از استفاده جنس مرغوب مثل چسب یا جنس روکش که بسیار مهمه چون اگه همین یه چسب ساده مرغوب نباشه روکش ممبران کابینت شما بعد از مدتی کنده میشه و نمای بدی رو برای شما به نمایش میذاره.
  • انتخاب کابینت ساز باتجربه و مطمئن در این نوع کابینت بسیار حساس تر است.
  • باید دقت کنید کابینت ممبران رو از یک شرکت معتبر سفارش بدید چون کابینت ممبران به صورت کارگاهی هم اجرا می‌شود و از کیفیت پایینی برخوردار است.

پرس روکش ممبراندستگاه پرس وکیوم یا ممبران

مزایا و معایب کابینت ممبران

کابینت‌های ممبران، کابینت‌ هایی هستند که با استفاده از فناوری ممبران، یک لایهٔ نرم و مقاوم روی سطح آنها قرار می‌گیرد. این لایهٔ ممبران معمولاً از PVC یا PET تشکیل شده است و به شکل خاصی به سطح کابینت چسبانده می‌شود. در زیر به برخی از مزایا و معایب کابینت ممبران اشاره شده است، بنابراین مزایا و معایب کابینت ممبران را در دو پاراگراف زیر می توانید مطالعه بفرمایید :

معایب کابینت ممبران

  • مشکل عمده کابینت ممبران می توان به ظرافت و پیچیدگی زیاد طرح ها اشاره کرد. کابینت های ممبران معمولا از ام دی اف خام ساخته می‌شوند که به وسیله یک لایه پی وی سی که رنگ روکش رو مشخص می‌کند و با حرارت چسب وکیوم می‌شوند. طی این روند وقتی طرح های فرورفته یا برجسته خیلی ظریف باشند پوشش دادن پی وی سی به خوبی صورت نمیگیرد و در نهایت شما محصولی دریافت می کنید که دارای نقص می باشد. اما راه حلی که ما به شما پیشنهاد میکنیم این است که از طرح ها یا کنده کاری ها و نقوش برجسته ای استفاده کنید که خیلی ریز و ظریف نباشند و ترجیحا از طرح ها و نقوش درشت تر استفاده کنید.
  • عیب دیگری که خیلی از مشتریان را از کابینت ممبران ناراضی کرده این است که لایه پی وی سی ممبران که وکیوم می‌شود. بعد از مدتی کنده می شود و این اصلا نمیتواند عیب کابینت ممبران باشد. و فقط و فقط حاکی از پایین بودن کیفیت کار کابینت ساز شماست. چون همانطور که قبلا اشاره کردیم چسب پی وی سی خیلی مهم است و اگر چسب یا روکش ممبران نا مرغوب باشد لایه پی وی سی بعد از مدتی کنده میشود و ظاهر بدی به کابینت شما می دهد. عیب دیگر کابینت ممبران حرارت و نور می باشد به طوری که اگر حرارت به طور مداوم به کابینت ها به خورد یا نور آفتاب همیشه رو کابینت شما باشد. چسب وکیوم به مرور خودشو ول میکند و اصطلاحا ور میاد این کابینت در برابر اشیای تیز فوق العاده آسیب پذیر است.
  • مشکل یا عیب عمده دیگر این کابینت ها میتوان به کمیاب بودن ورق های آن اشاره کرد چنانچه اگر بخواهید کابینت ممبران خود را تعمیر یا بازسازی کنید ممکن است ورق مشابه کابینت خود را پیدا نکنید. یکی از عیوب دیگر کابینت های ممبران روکش پی وی سی حساسیت آن به اجسام تیز می باشد باید مراقب بود که با اجسام تیز برخورد نداشته باشند اگر نه هزینه و دردسر های زیادی دارد.

برای دیدن نمونه کارهای کابینت ممبران کلیک کنید.

مزایای کابینت ممبران

  • می توان به قیمت پایین این کابینت ها اشاره کرد.
  • تمیز کردن این کابینت ها نسبت به کابینت های چوبی و روکش چوب آسانتر صورت می گیرد.
  • تنوع رنگ در کابینت ممبران از اصلی ترین مزیت های این کابینت به شمار می رود.
  • در این کابینت هیچ درزی وجود ندارد و سطحی کاملا یکدست و بی عیب دارد.
  • نفوذ آب به داخل کابینت ممبران امکان پذیر نمی باشد، بنابراین تا حد زیادی در برابر آب و رطوبت مقاوم است.
  • کابینت ممبران در طرح های متنوعی مطابق با سلیقه شما قابل سفارش و طراحی می باشد و انعطاف پذیری بالایی در این زمینه دارد.
  • در هر دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی و تولید می شوند.
  • پیشنهاد ما به شما این است که اگر می خواهید کابینت کلاسیک را برای دکور اشپزخانه خود انتخاب کنید. به جای اینکه از کابینت های کلاسیک با متریال های فیک به دلیل قیمت بالای انها استفاده کنید می توانید از کابینت های ممبران استفاده کنید. زیرا که هم قیمت پایین تری دارد و هم نمای کابینت کلاسیک و چوب را به شما القا میکند.
  • تنوع رنگ و طرح کابینت های ممبران از دیگر مزایا آن می باشد.
  • مقاومت در برابر خراشیدگی: لایهٔ ممبران در برابر خراشیدگی و ساییدگی مقاوم است و باعث افزایش ماندگاری و دوام کابینت می‌شود.

در نهایت، برای انتخاب کابینت ممبران، باید نیازها و سلیقهٔ شما را در نظر گرفته و با مزایا و معایب کابینت ممبران آشنا شده و تصمیم‌گیری کنید.

قیمت کابینت ممبران (وکیوم)

قیمت کابینت ممبران بر خلاف دیگر کابینت های کلاسیک مقرون به صرفه تر است و می توان از ان به عنوان کابینت کلاسیک یا مدرن یاد کرد قیمت کابینت بسته به متراژ اشپزخانه شما دارد اما میتوان قیمت هر متر طول زمینی و دیواری ان را به عنوان قیمتی پیش فرض در نظر گرفت برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت کابینت آشپزخانه خود بر حسب طول می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت کابینت ممبران در جدول زیر با در نظر نگرفتن نوسانات بازار قیمت کنونی و به روز است اما اگر بخواهید در این متریال بیش از اندازه ریز شوید و به فکر خرج هزینه کمتر باشید ممکن است کابینت ساز شما قبول کند اما باید به خاطر داشته باشید که قبول پیشنهاد کمتر شما توسط کابینت ساز به این خاطر نیست که سود کمتری ببرد بلکه از متریال و تجهیزات و مواد اولیه ضعیفی استفاده می کند. مانند چسب وکیوم که ورق را روی صفحه پرس می کند. اگر این مواد مرغوب نباشد ممکن است کابینت شما خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنید فرسوده شود.
قیمت کابینت ممبران تا اخر سال تغییری نخواهد کرد.

کابینت ممبران وکیوم

3700000-4000000 تومان

هر متر طول (زمینی + دیواری)

طراحی رایگان ۳ بعدی

بدنه MDF یا لترون شرکتی

صفحه شرکتی کورین ایرانی یا کره ای (LG-Samsung) به انتخاب مشتری هر متر مربع 1200000/1400000 تومان

یراق آلات مورد تایید نوین کابین

گارانتی سه ساله

کابینت ممبران کلاسیک یا مدرن

کابینت ممبران قابلیت اجرا در هر دو سبک کلاسیک و مدرن را دارد با این تفاوت که کابینت های مدرن ممبران بدون ستون، سرستون، گل شد اما کابینت های سبک کلاسیک ممبران دارای حکاکی و طراحی های روی کار می باشد. مغز بیش از نود درصد ممبران ها ام دی اف است. برای مثال ممبران سفید روکش براق صرفا جهت ممبران مدرن استفاده می شود که بسیار مشابه های گلاس سفید است.

کابینت ممبرانکابینت ممبران سفید مدرن
کابینت ممبرانکابینت ممبران سفید کلاسیک

درب های کابینت ممبران در طرح های گوناگون و رنگهای مختلف قابل دسترس هستند چند نمونه از آنها را در ذیل مشاهده نمایید:

در کابینت ممبراننمونه درب های کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های مختلفدر کابینت ممبراننمونه درب های کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های مختلفنمونه درب ممبران نمونه درب های کابینت ممبران در طرح ها و رنگ های مختلف

برای آشنایی بیشتر با انواع کابینت کلاسیک کلیک کنید

نمونه عکس های کابینت های ممبران

کابینت ممبرانکابینت ممبران کلاسیک سفید دارای جزیره گردوییکابینت ممبرانمزایا و معایب کابینت ممبران کلاسیک سفیدکابینت ممبرانمزایا و معایب کابینت ممبران زغالی کابینت ممبرانمزایا و معایب کابینت ممبران سفید مدرنکابینت ممبرانمزایا و معایب کابینت ممبران کلاسیک فندقیکابینت ممبرانکابینت ممبران سفید کابینت ممبرانکابینت ممبران مدرنکابینت ممبرانکابینت ممبران سفید مدرنکابینت ممبرانکابینت ممبران سفید مدرنکابینت ممبرانکابینت ممبران سفید کلاسیک دارای جزیرهکابینت ممبران مدرنکابینت ممبران مدرنکابینت ممبرانکابینت ممبران مدرن رنگ تیرهکابینت ممبرانکابینت ممبران مدرن ابی رنگکابینت ممبرانکابینت ممبران کلاسیک سفید و جزیره ثابت
کابینت ممبران کلاسیککابینت ممبران کلاسیک کرم کابینت ممبران کابینت ممبران کلاسیک سبک رومی  سفید رنگکابینت کلاسیک ممبرانکابینت ممبران سفید با تاج و ستون اب طلا کاری شدهکاببینت ممبران کابینت ممبران کلاسیک سفید سینک داخل جزیره

 

هدف ما ایجاد یک رابطه ی بلند مدت با شما مشتریان عزیز است. و به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ همان طور که گفته شد ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهیم در نظر داریم. پس می توانید با خیال آسوده همین الآن طرح پیشنهادی محل موردنظرتان را با گرفتن شماره 02177005467 – 02177005481 ببینید. و برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و همینطور مطالب عنوان شده؛ به آدرس novincabinco.com و تنها پیج رسمی نوین کابین در اینستاگرام نوین کابین مراجعه فرمایید.

دکور آشپزخانهآموزشراهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 5/5 - تعداد رای 1

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.