طراحی کابینت آشپزخانه سه بعدی

  • طراحی کابینت آشپزخانه
  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • طراحی دکوراسیون نمایشگاهی

طراحی کابینت آشپزخانه

طراحی کابینت سه بعدی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه اصولا قبل از خرید و سفارش کابینت ام دی اف انجام می شود و خریداران به دنبال یک طراح کابینت آشپزخانه می گردند و چون نمی دانند به کجا مراجعه کنند، به سراغ کابینت سازان رفته و یا از فضای مجازی و اینترنت طرح مورد نظر خود را یافته و از روی ان کپی می زنند. اما کابینت سازان کمی حرفه ای تر عمل کرده و از طریق افرادی که کمی با طراحی کابینت آشنایی دارند اقدام به کپی طرح های آماده می کنند. اما به راستی اگر به دنبال مکانی برای طراحی کابینت آشپزخانه باشیم باید به کجا مراجعه کنیم؟

طراحی کابینت سه بعدی

طراحی کابینت آشپزخانه و دکوراسیون داخلی

امروزه طرح های متنوعی از کابینت در دنیا رایج شده و دیگر نمی توان با چسباندن چند باکس MDF به هم و نصب درب رنگی روی آن مشتری را راضی نگاه داشت. همچنین طراحی کابینت باید با رنگ، دکوراسیون و فضای آشپزخانه همخوانی داشته باشد تا جلوه ای زیبا و دلباز به آن ببخشد.

۱۰۰ مدل کابینت آشپزخانه جدید

سبکهای طراحی کابینت آشپزخانه

بسیار اهمیت دارد که بدانید چه رنگ و چه طرحی برای متراژ آشپزخانه شما مناسب است اما به طور کلی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از نظر سبک و متریال ۲ سبک اصلی با ۶ متریال زیر مجموعه وجود دارد که پایه اصلی طراحی بوده و به شرح زیر می باشد:

  1. طراحی کابینت آشپزخانه سبک کلاسیک

    این سبک از طراحی ۳ زیر مجموعه به نامهای (تمام چوب، روکش چوب و ممبران) دارد که هریک مشخصه ها و زیبایی مخصوص به خود را دارند.

  2. طراحی کابینت آشپزخانه سبک مدرن

    این سبک از طراحی نیز ۳ زیر مجموعه به نامهای (های گلاس، ملامینه و های گلاس فرامید) دارد که هریک مشخصه ها و زیبایی مخصوص به خود را دارند.

پیشنهاد می کنیم قبل از هر کاری به صفحه نمونه کار های طراحی شده نوین کابین مراجعه نمایید و با مطالعه راهنما و دیدن طرح های موجود سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

واحد طراحی سه بعدی کابینت در نوین کابین

با توجه به امکانات و ماشین آلات پیشرفته نوین کابین و تکیه بر استادکاران باتجربه، امکان ساخت و تولید انواع سبک های کابینت با هر متریالی در این مجموعه فراهم است و تیم حرفه ای بخش طراحی نیز با استفاده از دانش علمی و نرم افزارهای روز دنیا به مشتریان کمک می کنند تا ایده های آنها به حقیقت تبدیل شود.

کارشناسان واحد طراحی ما با بررسی اولیه فضاهای اجرایی و در دسترس مورد نظر شما و ضمن تعامل و اخذ نظرات مشتریان محترم در زمینه امکان سنجی و بهره برداری هر چه بهتر از این فضاها، نسبت به طراحی اولیه پیش فرض، اقدام و آن را جهت تایید به رؤیت شما رسانیده و سپس با درج و اعمال تغییرات تکمیلی ایجاد شده، نقشه نهایی طراحی شده کار را در محیط ۳D ترسیم و در اختیار شما قرار خواهند داد. این طرح پس از تایید توسط شما به عنوان ضمیمه اصلی قرارداد برای ادامه مراحل کار به واحد ساخت و تولید ارائه خواهد شد.

طراحی کابینت آشپزخانه

منظور از طراحی سه بعدی یا ۳D کابینت چیست؟

وقتی شما قصد سفارش و خرید کابینت برای منزل خود را دارید با کمک کارشناسان و طراحان می توانید قبل از خرید یا سفارش کابینت  آشپزخانه و کابینت ها و محیط آشپزخانه را به صورت سه بعدی ببینید، در این طرح های سه بعدی اندازه ها دقیق است و به شما در انتخاب رنگ هم کمک می کند. قیمت این طرح ها در دفترهای طراحی و معماری بین صد تا پانصد هزار تومان است. حالا نکته جالب تر اینکه مجموعه نوین کابین تا اینجای کار رو برای مشتریان کاملا رایگان انجام میده و برای اندازه گیری و طراحی سه بعدی (۳D) هیچ هزینه ای از مشتریانش دریافت نمیکند.

۴۰ نمونه عکس طراحی کابینت

سوالات متداول در زمینه طراحی کابینت

طراحی کابینت یک واحد اشپزخانه چند روز طول میکشد؟

در مجموعه نوین کابین بعد از تماس اولیه شما کارشناسان ما جهت اندازه گیری به منزل شما می ایند و بعد از دو الی چهار روز کاری شما را به نمایشگاه دائمی نوین کابین (واقع در محل کارخانه تولیدی) دعوت میکنیم تا هم از بروز ترین مدل های طراحی شده دیدن کنید و هم طرح سه بعدی اولیه آشپزخانه خود را ببینید و در صورت نیاز در آن تغییرات ایجاد کنید.

آیا اگر طرح کابینت نیاز به تغییرات داشته باشد انجام می دهید؟

بله واحد طراحی نوین کابین اگر طرح اولیه کابینت آشپزخانه نیاز به تغییرات داشته باشد به صورت کاملا رایگان تغییرات شما انجام می دهد.

چگونه و از کجا از میان متخصصین طراحی 3D کابینت آشپزخانه بهترین و مجرب ترین طراح کابینت را بیابیم؟

ابتدا طراحی و ایده ی کابینت آشپزخانه ی خود را در نوین کابین ثبت نموده پس از ثبت طراحی خود چندین پیشنهاد مختص طرح ذهنی شما از کابینت آشپزخانه مورد نظرتان از جانب متخصصین طراحی کابینت آشپزخانه به شما معرفی و پیشنهاد می گردد سپس شما با در نظر گرفتن قیمت پیشنهادی می توانید مجرب ترین طراح کابینت آشپزخانه خود را پیدا کنید.

در طراحی نهایی کابینت آشپزخانه چه چیزی را دریافت می کنیم؟

برحسب طرح کابینت مورد نظرتان نسبت به محیط آشپزخانه ی شما چند تصویر با کیفیت عالی برای شما ارسال می شود.

طراحی کابینت آشپزخانه ۳ بعدی به چه صورت است؟

امروزه برای سهولت در کار مشتریان از طراحی سه بعدی استفاده می شود یعنی بر حسب پلان و تصاویر ارسالی کابینت آشپزخانه ی مدنظرتان به صورت استاندارد و تخصصی مشاهده و طراحی می گردد.

چه میزان اختلاف در قیمت دهی انواع کابینت ها وجود دارد برای مثال ما به التفاوت قیمت طراحی کابینت روکش چوب با طراحی کابینت پولیشی چقدر است؟

با توجه به انواع کابینت ها و نوع کاربرد و تفاوت هایشان قیمت هایی که در آنها لحاظ می شود متفاوت است. در صورتیکه این موضوع در نوین کابین صدق نمی‌کند و اگر شما از این مجموعه کابینتتون رو سفارش بدهید به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود. برای این امر می‌تونین از صفحه ی تماس با ما درخواست مشاوره ی رایگان را ثبت کنید.