نمونه کار کابینت روکش چوب

در این مطلب تمامی نمونه کار کابینت روکش چوب اجرا شده توسط نوین کابین را برایتان گردآوری نموده ایم. یکی دیگر از انواع کابینت کلاسیک که طرفداران خاص خود را دارد و مقرون به صرفه تر از کابینت تمام چوب است کابینت روکش چوب نام دارد، که کابینت طرح چوب هم نامیده می شود. در این سبک ورق های روکش چوب به وسیله دستگاه و حرارت به دربهای کابینت که از جنس MDF ایرانی و خارجی می باشد پرس می شود و سپس توسط دستگاه CNC با طرح های متفاوت و مطابق با سلیقه مشتری ابزار می خورد و با توجه به انتخاب رنگ کابینت مورد علاقه مشتری در کارگاه نقاشی توسط استادکار پرداخت و رنگ می شود.

جهت آشنایی با کابینت روکش چوب کلیک کنید.

ویدئو کابینت روکش چوب (طرح چوب)

از روکش های رایج که در این سبک استفاده می شود می‌توان به روکش چوب بلوط، ملچ و … اشاره نمود. کابینت روکش چوب طبیعی دوام بسیار زیادی دارد و از نظر بصری شباهت نزدیکی بین کابینت های کلاسیک تمام چوب و روکش چوب وجود دارد. استفاده از رنگهای طلایی و … در ستون و سرستونها و تاج و گلهای ابزار خورده از دیگر محاسن این نوع کابینت می باشد که جلوه زیبا و منحصر به فرد کابینت روکش چوب را نمایان می کند.

نمونه کار کابینت روکش چوب

طرح های شیک و زیبای کابینت کلاسیک

کابینت روکش چوب معمولا از نظر طرح و رنگ بسیار ساده و زیبا هستند و بافت ها و گره های چوب روی آنها خودنمایی کرده و جلوه زیبایی به سطح کار می دهند.
همچنین می توان با انتخاب دو رنگ تیره و روشن یا مات و براق در طراحی این نوع کابینت تضاد به وجود آورد و زیبایی کار را دوچندان کرد. کاینت روکش چوب را می توان در رنگهای متنوع طراحی کرد و دست طراح برای خلق یک اثر هنری باز است. در بیشتر موارد این سبک با رنگهای گردویی و طیف گسترده ای از قهوه ای روشن تا تیره ساخته می شود و این امر کاملا به سلیقه مشتری و دکوراسیون داخلی منزل او بر می گردد.

در زیر تصاویر نمونه کارهای کابینت طرح چوب (روکش چوب) با طراحی زیبا و شیک نوین کابین به نمایش گذاشته شده است .

از دیگر ویژگی های شاخص نمونه کار کابینت روکش چوب اینه که دقیقا مثل هم خانواده های کابینت کلاسیک اجزا به صورت قرینه هستند. کلاً طراحی این کابینت ها براساس قرینگی صورت میگیره و ما کمتر میتونیم جاهایی رو پیدا کنیم که قرینه نباشند. کابینت روکش چوب سفید با پتینه های طلایی، قهوه ای، کرم، طوسی، مرواریدی، گردویی، خاکستری و به طور کلی رنگ های سنگین در کابینت روکش چوب جدید پرکاربرده و معمولاً رنگ هایی مانند قرمز، زرد، نارنجی و این دسته از رنگ ها در خانواده کلاسیک کمتر به کار میروند.

نمونه کار کابینت روکش چوب

نمونه کارهای کابینت روکش چوب که در زیر عکسها و فیلمهای آنها را مشاهده می کنید تماماٌ جدید و مُد روز هستند و توسط تیم قدرتمند نوین کابین طراحی و ساخته شده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه کار، روی عکس پروژه کلیک نمایید.

در ادامه با ما همراه باشید و از ده ها مدل نمونه کار کابینت روکش چوب در این صفحه دیدن نمایید

کابینت آشپزخانه همواره نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا می کند، ما سعی کردیم تا با ارائه نمونه طرح های طراحی کلاسیک به شما در انتخاب دکور مناسب آشپزخانه کمک کنیم، اگر هنوز در انتخاب مدل و طرح تردید دارید از طریق لینک زیر جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان نوین کابین اقدام نمایید.