نمونه کار کابینت ممبران

در این مطلب شما عزیزان مشاهده گر نمونه کار کابینت ممبران هستید. کابینت ممبران (وکیوم) یکی از جدیدترین سبک های کابینت کلاسیک است، دربهای این کابینت از جنس MDF ساخته می شود و به وسیله دستگاه CNC ابزار و طرح می خورد و در دستگاه وکیوم به وسیله چسب و حرارت روکش PVC بر روی آن وکیوم می شود. در طراحی و ساخت کابینت های ممبران مانند سایر طرح های کلاسیک می توان از تاج، زیر چراغ، ستون و سرستون و گلهای ابزار خورده استفاده کرد که باعث زیبایی متفاوت این نوع کابینت می شود.

در مورد کابینت ممبران بیشتر بدانید.

مزایای نمونه کار کابینت ممبران

در MDF های معمولی معمولا کارخانه ها و مهندسین برای پوشاندن سطح ام دی اف از لایه هایی با جنس وینیل استفاده می کنند که در شرایط خاص برای سلامتی مضر هستند. ترکیبات وینیل با حرارت دیدن و قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید تجزیه شده و بخار سمس تولید می کنند که برای افراد سالمند و کودکان مضر است و می تواند در دراز مدت اختلالات تنفسی ایجاد کند. در کابینتهای ممبران چنین مشکلی وجود ندارد.

  • زیبایی بیشتر با روکش یکپارچه
  • عدم نفوذ آب و رطوبت به MDF
  • رفع معایب روکش ملامینه و وینیل در ام دی اف (MDF) معمولی

قیمت کابینت ممبران

قیمت کابینت ممبران بسته به اندازه و فضای آشپزخانه، طرح کلی کابینت، برند و کشور تولید کننده ورق ام دی اف، جنس صفحه، یراق آلات و… متغیر است و ممکن است تا متری پانصد هزار تومان هم تغییر کند. برای مثال طرح هایی که دارای کنده کاری (CNC) هستند قیمت بالاتری از کارهای ساده دارند.

طرح های شیک و زیبای نمونه کار کابینت ممبران

کابینت ممبران سفید یکی از محبوب ترین رنگها در این سبک است که طرفداران بسیاری دارد و از زیبایی ویژه ای برخوردار است. رنگ سفید اجازه می دهد تا حکاکی ها و نقش های روی این کابینت و همچنین دکورهای آن به شدت خودنمایی کند و زیبایی آشپزخانه را دو چندان کرده و فضا را بزرگتر نشان می دهد.
کابینت ممبران سیاه نیز در نوع خود بی نظیر است و ترکیب رنگ سیاه که باعث سنگینی جو در فضای آشپزخانه می شود با طرح ها و حکاکی های روی کابینت ممبران که این سنگینی را می شکند فضایی رویایی به آشپزخانه داده و می توان با کمی نورپردازی این فضا را رویایی تر کرد و از آن لذت برد.
کابینت های ممبران در انواع دیگری مثل ویترینی و ساده نیز تولید می شوند که طرفداران خاص خود را دارند و بسیار هم شیک هستند. در کل برای انتخاب رنگ و طرح مورد نظر خود عجله نکنید و از نمونه کارهای کابینت ممبران (وکیوم) دیدن کنید.

نمونه کار کابینت ممبران

در زیر تصاویر نمونه کار های کابینت ممبران با طراحی زیبا و شیک نوین کابین به نمایش گذاشته شده است .

نمونه کارهای کابینت ممبران

نمونه کارهای کابینت ممبران که در زیر عکسها و فیلمهای آنها را مشاهده می کنید تماماٌ جدید و مُد روز هستند و توسط تیم قدرتمند نوین کابین طراحی و ساخته شده اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن تصاویر و ویدئوهای مربوط به هر نمونه کار، روی عکس پروژه کلیک نمایید.

کابینت آشپزخانه همواره نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی منزل شما ایفا می کند، ما سعی کردیم تا با ارائه نمونه طرح های کابینت کلاسیک ممبران به شما در انتخاب دکور مناسب آشپزخانه کمک کنیم، اگر هنوز در انتخاب مدل و طرح تردید دارید از طریق لینک زیر جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان نوین کابین اقدام نمایید.