کابینت سفید پرفروش ترین محصول سال‌های اخیر

کابینت سفید مدرن و کلاسیک – مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

742 بازدید

کابینت سفید به دلیل حس آرامش و پاکی که در محیط القا می کند و همچنین زیبایی ظاهری آن یکی از پرفروش ترین کابینت های آشپزخانه در سال های اخیر می باشد. به طوریکه تفاوتی ندارد افراد به دنبال کابینت مدرن هستند یا کلاسیک، در هر صورت از میان تنوع بالای رنگ ها در هر صورت اغلب آنها سفید را در اولویت قرار می دهند. نوین کابین؛ تولید کننده انواع کابینت آشپزخانه با رنگ های متنوع در ادامه دلایل انتخاب و خرید کابینت های سفید مدرن، هایگلاس، پولیشی و غیره پرداخته و بهترین و پرطرفدارترین ترکیب رنگ برای این کابینت ها را معرفی خواهد نمود.

چرا کابینت سفید پرفروش ترین محصول سال‌های اخیر شده است؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث شده اند کابینت های روشن تا این اندازه مورد استقبال قرار گیرند، تناسب آنها با سبک های مختلف دکوراسیون می باشد. به عبارت دیگر، با هر سبک دکوراسیون می توان آشپزخانه ای سفید و کاملا حرفه ای داشت. از جمله سبک های پرطرفدار برای این کابینت ها می توان به دو مورد زیر اشاره نمود:

کابینت سفید مدرن

کابینت سفید مدرن

کابینت سفید مدرن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد و براحتی می توان کابینت پولیشی، هایگلاس و کابینت ام دی اف را برای این منظور انتخاب نمود. به عبارت دیگر، اگر سبک کلی دکوراسیون مورد نظرتان مدرن و ساده و شیک می باشد، کافیست از انواع کابینت هایی با سبک کابینت مدرن را به رنگ روشن سفارش دهید.

کابینت سفید کلاسیک

کابینت سفید کلاسیک

در تصور بسیاری از افراد، همیشه کابینت کلاسیک با رنگ های تیره و قهوه ای نقش بسته است. واقعیت این است که این یک تصور اشتباه است، چون برای این محیط ها نیز می توان کابینت ممبران سفید طلایی و کرم را انتخاب نمود. اگر اجرای این کابینت ها کاملا حرفه ای انجام شده باشد، محیط آشپزخانه شما با این انتخاب بسیار سلطنتی و لوکس خواهد بود و فضایی کاملا شاهانه در منزلتان ایجاد خواهید کرد.

نمونه کار اجرا شده به همراه ویدئو کابینت کلاسیک سفید را حتما ببینید.

تنوع بالا در ترکیب رنگ کابینت با کابینت سفید

این کاملا درست است که سفید رنگ پاکی و آرامش است اما استفاده بیش از حد آن می تواند به مرور منجر به خستگی ذهن و روح شود. به همین دلیل طراحان دکوراسیون پیشنهاد می دهند که از ترکیب رنگ های سفید به درستی استفاده کنید. از بهترین و پرطرفدارترین ترکیب رنگ های سفید برای آشپزخانه می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را بیاموزیم.

ترکیب کابینت سفید و چوب

یکی از جذاب ترین ترکیب رنگ های کابینت که امروزه محبوبیت زیادی پیدا کرده ترکیب کابینت سفید و چوب است. در این نوع کابینت معمولا از کابینت هایگلاس سفید و کابینت طرح چوب قهوه ای رنگ استفاده می شود. ترکیب کابینت سفید و چوب برای علاقه مندان به کابینت مدرن از بهترین انتخاب هاست، چرا که علاوه بر بزرگ تر نشان داده فضا، رنگ چوب گرما را به محیط می دهد و فضایی مدرن و جذاب ایجاد می شود.

ترکیب کابینت سفید و چوب
ترکیب کابینت سفید و چوب

کابینت چوب زیبایی منحصر بفردی دارد و از گذشته تا الان طرفداران خود را داشته است. این کابینت رنگ های متنوعی دارد، در انتخاب رنگ آن توجه داشته باشید که رنگ های روشن برای فضا های کوچکتر و رنگ های تیره برای فضاهای بزرگتر بکار برده می شوند. در نتیجه ترکیب کابینت سفید و چوب با توجه به متریال و رنگبندی آن می تواند با هر نوع دکوراسیونی در آشپزخانه مطابقت داشته باشد و فضایی چشم نواز را بوجود بیاورد.

قبل از مطالعه ادامه مطلب عکس کابینت مشکی رو ببینید.

کابینت سفید طلایی

کابینت ممبران سفید طلایی

ترکیب رنگ سفید طلایی همیشه نشان از لوکس بودن است و به همین دلیل در سبک های کلاسیک از آن استفاده زیادی می شود. کابینت سفید طلایی یکی از گزینه های عالی برای آشپزخانه هایی می باشد که از کابینت ممبران در آن استفاده شده است. البته سفید طلایی را می توان برای سبک های مدرن نیز به کار برد، اما باید به این مساله توجه داشت که از رنگ طلایی به مقدار کم و تنها به عنوان مثال در ابزارها و حاشیه ها استفاده شود. ترکیب سفید طلایی را می توان به صورت مات و براق استفاده نمود و براحتی با سایر وسایل موجود در آشپزخانه و محیط اطراف آن هماهنگ و ست خواهد شد.

نمونه کار کابینت ممبران سفید طلایی و کابینت کلاسیک سفید طلایی یا روکش چوب سفید طلایی را از دست ندهید.

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید طوسی

در آشپزخانه هایی با سبک مدرن رنگ های زننده کاربرد زیادی ندارد و به همین دلیل بیشتر رنگ های خنثی و سرد در آنها استفاده میشود. به عنوان مثال، یکی از ترکیب رنگ های بسیار پرطرفدار که در سال های اخیر با آن مواجه هستیم، کابینت سفید طوسی می باشد. این ترکیب باعث میشود تا فضای داخلی آشپزخانه بزرگتر جلوه کند و آرامش خاصی را به همراه خواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که استفاده از این کابینت ها برای آشپزخانه هایی که دارای یخچال و لباسشویی و سایر وسایل سیلور و نقره ای هستند، ترکیب حرفه ای را ایجاد می کند.

نمونه کار کابینت روکش چوب طوسی

کابینت سفید مشکی

کابینت سفید مشکی

برخلاف گذشته، در دنیای امروز به دلیل کوچک تر شدن محیط خانه و آشپزخانه و تغییر سلیقه افراد، سبک های مدرن و ساده با استقبال زیادی مواجه شده اند. کابینت سفید مشکی می تواند انتخاب مناسبی برای چنین محیط هایی خواهد بود. البته توجه داشته باشید که استفاده زیاد از رنگ مشکی باعث میشود فضای آشپزخانه بسته و کوچک تر دیده شود. در نتیجه رنگ غالب را سفید انتخاب نموده و مشکی را به مقدار جزئی در بخش های کمی از کابینت استفاده نمایید.

نمونه کار اجرا شده کابینت های گلاس سفید مشکی

کابینت سفید قهوه ای

کابینت سفید قهوه ای

برای آشپزخانه هایی با سبک دکوراسیون مدرن و کلاسیک انتخاب کابینت سفید قهوه ای می تواند مناسب باشد. با توجه به گرم بودن رنگ قهوه ای و زیبایی منحصر به فرد آن و شباهت زیاد به چوب، این کابینت ها را می توان در آشپزخانه های بزرگ و کوچک استفاده کرد. به عنوان مثال می توان کابینت های ایستاده و زمینی را رنگ روشن انتخاب کرد و جزیره را قهوه ای یا کرم سفارش داد. این انتخاب ها کاملا سلیقه ای بوده و باید متناسب با سایر وسایل موجود در منزل بهترین ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توان همچنین از ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سبز نیز برای آشپزخانه های مدرن استفاده نمود.

ترکیب دو رنگ های گلاس و فرامید

کابینت مدرن اروپایی سفید

استفاده از رنگ های روشن در سبک مدرن از انتخاب های هوشمندانه است که علاوه بر ایجاد فضایی مدرن مزایای دیگری نیز دارد. از طرفی کابینت اروپایی نیز ویژگی هایی دارد که فضا را بزرگتر جلوه می دهد. در این سبک کابینت معمولا کابینت های بلندی استفاده می شود که باعث می شود محل بیشتری برای نگهداری لوازم آشپزخانه داشته باشید. بک کابینت مدرن اروپایی سفید برای خانه ای که دکوراسیون آن مدرن است و نیاز به بزرگ تر دیده شدن دارد، از بهترین انتخاب هاست.

مزایا و معایب کابینت سفید

هر رنگ تاثیری خاص برای بیننده و افراد خانه دارد. آشپزخانه با این رنگ تمیز تر به نظر میرسد کابینت سفید رنگی خاص برای آشپزخانه است و حال و هوای خوبی به خانه هم میدهد چون رنگی ارامش بخش و نماد پاکی ست و جزو زیبا ترین طرح ها برای اشپزخانه مدرن و شیک می باشد در واقع سفید یک رنگ نیست بلکه نماد نبود ماهیت یک رنگ است. رنگیست خنثی که به بزرگ نشان دادن محیط نیز کمک می کند همچنین میتوانید آن را با رنگ های شاد یا هر نوع رنگی تلفیق کنید. یا در اون محیط از چند وسیله با رنگ های دیگر که به محیط جان بدهد ترکیب کرد.

مزایای کابینت سفید

  • رنگ سفید به دور از تجمل است و افراد ساده از آن بیشتر استفاده میکنند کابینت سفید فضای خاصی به آشپزخانه تان میدهد. آن را روشن و فضا را باز و بزرگتر میکند. ضمن اینکه اکثر آشپزخانه های امروزه کوچکند برای بزرگ نشان دادن آنها سفید مناسب است.
  • در استفاده از سفید هم در آشپزخانه و هم کل خانه محدودیتی نیست. اگر این رنگ را برای کابینت خود انتخاب کردید برای انتخاب مابقی وسایل آشپزخانه هیچ محدودیتی وجود ندارد.
  • یکی از مزیت های کابینت سفید این ست که چون زود لک میشود و کثیف شدن را نشان میدهد زود تر شما را به تمیز کردن آن قسمت تشویق می کند و این باعث می شود که کثیفی ها را زود تر پاک کنیم و همیشه آشپزخانه ی تمیزی داشته باشیم.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ۲۰۲۱ را حیفه نبینید.

معایب کابینت سفید

  • استفاده ی زیاد از رنگ سفید برای کابینت باعث احساس خستگی ناراحتی و بی حوصلگی میشود.
  • این رنگ بیشتر لک و چربی را نشان میدهد و خواستار مراقبت بیشتر می باشد.
  • کسانی باید ازین رنگ استفاده کنند که برای تمیزی اهمیتی بسزایی قائلند.
  • اگر درست و در جای مناسب استفاده نشود باعث سردی و ایجاد فضای غیر دوستانه میشود.
  • سفید رنگ شاد و پر انرژی ست اما باید مراقب برخورد ها و گذاشت و برداشت وسایل داخل و بیرون آن هم باشیم که رنگش زخمی یا دچار ریزش و خط و خش نشود.

رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می شود؟

سفید رنگی است که به تنهایی نیز می درخشد اما ممکن است بخواهید فضای آشپزخانه با کابینت رنگ سفید را از یکنواختی خارج سازید و رنگ سفید را با دیگر رنگ ها ست کنید. حال این سوال پیش می آید که رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست میشود؟ کابینت سفید به آسانی با رنگ‌های مختلف ست می‌شود و این رنگ کابینت برای تمام زمان‌ ها است و هیچ گاه از مد نمی‌ افتد و قدیمی نمی‌ شود.

با انتخاب یک سبک دکوراسیون داخلی و هماهنگ کردن رنگ‌ها بر اساس آن، می‌توانید فضایی زیبا برای زندگی ایجاد کنید. پس حتما قبل از انتخاب رنگ سفید برای دکورتان به سبک دکوراسیون و سایر اجزای منزل دقت کنید.

ست کابینت سفید

اگر به کابینت سفید علاقه‌ مندید و در عین حال نمی‌ خواهید آشپزخانه بیش از حد یکنواخت شود، بهتر است کنار آن از چوب استفاده کنید. علاوه بر آن دو رنگ سفید و طلایی در کنار هم، جلوه‌ ای لوکس و فاخر ایجاد می‌کنند. بنابراین برای آشپزخانه‌ های کلاسیک بهترین انتخاب هستند. دستگیره‌ ها یا نوارهای دور تا دور به رنگ طلایی روی کابینت آشپزخانه سفید انتخابی برای لوکس‌ پسندها است. انواع طیف‌ های رنگ آبی در کنار کابینت آشپزخانه سفید زیبا به نظر می‌رسند. آبی رنگی آرام‌ بخش است و استفاده از آن در تمام فضاهای منزل پیشنهاد می‌شود و برای آشپزخانه مدرن مناسب است.

کابینت سفید برای آشپزخانه کوچک

یکی از راه های بسیار مناسب برای غلبه کردن بر فضای کوچک آشپزخانه و منزل، استفاده از ترکیب رنگ هایی می باشد که نور را بازتاب کنند. به همین دلیل است که در بسیاری از آپارتمان هایی که متراژ کمی دارند، از رنگ سفید برای کابینت آنها استفاده میشود. رنگ سفید نور را بازتاب نموده و باعث میشود فضا باز و بزرگ بنظر رسد. همچنین می توان از نورپردازی حرفه ای در کنار کابینت هایگلاس سفید یا پولیشی و غیره استفاده نمود تا نه تنها جلوه بهتری داشته باشند، بلکه فضا را بزرگتر نشان دهند.

از دیگر مواردی که باعث شده اند کابینت های روشن در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک کاربرد زیادی داشته باشند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

  • القای حس امنیت و آرامش در محیط آشپزخانه
  • نشان دادن حس تمیزی و پاکیزگی
  • ایجاد هماهنگی آسان در رنگ کابینت و سایر وسایل موجود در محیط

نوین کابین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع کابینت با رنگ های مختلف می باشد که در مجموعه محصولات خود انواع کابینت ممبران، طرح انزو، کلاسیک، چوب، های گلاس و ام دی اف را قرار داده است. برای ثبت سفارش یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از طریق راه های ارتباطی 0217700546702177005481 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

۴۰ عکس مدل جدید کابینت سفید

انتخاب مناسب کابینت سفید

خرید کابینت سفید

کابینت سفید ۲۰۲۰

کابینت سفید MDF

کابینت سفید PVC

کابینت سفید ام دی اف

کابینت سفید انزو

کابینت سفید بهترین انتخاب

کابینت سفید پولیشی

کابینت سفید جدیدترین

کابینت سفید دکوراسیون

کابینت سفید روکش چوب

کابینت سفید شیک

کابینت سفید سورمه ای

کابینت سفید فوق العاده

کابینت سفید کلاسیک جدید

کابینت سفید مدل جدید

کابینت سفید ممبران

کابینت سفید نئوکلاسیک

کابینت سفید های گلاس

کابینت سفید وکیوم

کابینت سفید کوچک

کابینت سفید مدرن براق

کابینت سفید مدرن

کابینت سفید ممبران

کابینت سفید نئوکلاسیک

کابینت سفید های گلاس

کابینت سفید آبی

کابینت سفید نئوکلاسیک

کابینت سفید براق

کابینت سفید ترند ۲۰۲۱

کابینت سفید جدید

کابینت سفید مدرن و کلاسیک - مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید روستیک

کابینت سفید مدرن و کلاسیک - مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید مدرن و کلاسیک - مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید مدرن و کلاسیک - مزایا و معایب کابینت آشپزخانه سفید

کابینت سفید شیری

کابینت سفید با چه رنگی ست میشه؟

کابینت سفید طوسی

کابینت سفید کلاسیک

دکور آشپزخانهراهنمای خرید کابینت آشپزخانهمعرفی مدل دکور آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

میانگین امتیاز 5/5 - تعداد رای 4

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

31 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.