ترکیب کابینت های گلاس و فرامید

ترکیب دو رنگ های گلاس و فرامید
کابینت ترکیب دو رنگ های گلاس فرامید
ترکیب کابینت هایگلاس فرامید
ترکیب کابینت هایگلاس فوق برجسته
ترکیب کابینت های گلاس فوق برجسته
ترکیب دو رنگ های گلاس و فرامید
  • جنس بدنه‌: ام دی اف
  • جنس درب: های گلاس و فرامید
  • جنس صفحه روی کابینت: صفحه ضد آب شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات ترکیب کابینت های گلاس و فرامید

ترکیب کابینت های گلاس و فرامید یکی از پر فروش ترین کابینت های سبک مدرن این روزهاست. این کابینت شیک ترکیب شده از کابینت های گلاس سفید به همراه فرامید فوق برجسته می‌باشد. این دکور شیک شامل کمد فر و ماکروفر است. همچنین کابینتهای دیواری در دو عمق تولید شده که به زیبایی دکوراسیون منزل شما می افزاید.

دستگیره های این کابینت به صورت مخفی طراحی و اجرا شده است. جنس صفحه این کابینت اچ پی ال پنج سانتی شرکتی می‌باشد. کابینتهای ترکیب شده از دو رنگ های گلاس و فرامید است که این مدل کابینت آشپزخانه هر چه تضاد بیشتری داشته باشد جذابیت بیشتری هم ایجاد می کنند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، از ترکیب دورنگ کابینت هایگلاس سفید براق و فرامید قهوه‌ای روشن استفاده نموده‌ایم. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. و براقیت هایگلاس به دلیل انعکاس نوری که دارد باعث شده کمبود نور محیط آشپزخانه به درستی جبران شود. همچنین از صفحه‌ی کابینت سفید و کاشی بین کابینتی با رنگ روشن استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم.

اصول انتخاب رنگ کابینت ۲۰۲۲ رو از دست ندهید.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت ترکیبی های گلاس و فرامید از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی طراحی شده؛ که علاوه بر زیبایی می تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت هایگلاس و فرامید از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این نمونه کار اچ پی ال ۵سانتی شرکتی رنگ سفید می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را مدرن‌تر نیز نشان می دهد.

جزیره آشپزخانه و مدل های جدید آن

یراق آلات

در این دکور کابینت دو رنگ شیک ، از لولا و جک آرام بند استفاده شده است. نوین کابین همواره سعی دارد از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده نماید. به همین دلیل است که کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت هایگلاس و فرامید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت های گلاس و فرامید بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت یک ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت هایگلاس فرامید بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس فرامید
گالری تصاویر کابینت فرامیددکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت قهوه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.