کابینت هایگلاس سفید مشکی

کابینت مدرن سفید مشکی
کابینت هایگلاس دو رنگ سفید مشکی
کابینت های گلاس سفید مشکی دو رنگ
کابینت دو رنگ های گلاس سفید مشکی
کابینت مدرن سفید مشکی
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید MDF
  • جنس درب: های گلاس سفید مشکی
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی
  •  لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: اوریب شیشه‌ای
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت هایگلاس سفید مشکی

کابینت هایگلاس سفید مشکی ترکیب دو رنگ سفید براق و مشکی براق ترک می‌باشد. این کابینت شیک شامل باکس های دکوری بالای شبه جزیره و در نمای کار است. جنس بدنه کابینتها ام دی اف با روکش های گلاس است.

همچنین جنس صفحه این کابینت اچ پی ال شرکتی می‌باشد. کابینت هایگلاس سفید مشکی زیرمجموعه کابینت مدرن و در دسته کابینت های دو رنگ می‌باشد. این رنگ طرفدارن بسیاری دارد و در سمپل هایگلاس به صورت مات و براق موجود است.

به این نکته توجه داشته باشید که بحث رنگ کابینت یک مبحث کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد. خصوصاً در کابینتهای مدرن که امروزه بیشتر به صورت دو رنگ اجرا می‌شوند. پیشنهاد ما به شما اگر خواهان طراحی کابینت دو رنگ هستید این است که، یکی از رنگ‌ها سفید های گلاس انتخاب شود زیرا بدلیل انعکاس خوب نور در آشپزخانه شما کمک بسیاری می‌کند. کابینتهای هایگلاس از نظر قیمت کابینت بسیار مقرون به صرفه هستند و نسبت به کابینت کلاسیک قیمت پایین تری دارند.

قیمت کابینت های گلاس را به روز و از اتحادیه کابینت بگیرید تا سرتون کلاه نذارن.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت، های گلاس سفید مشکی انتخاب شده است. که جزو کابینت‌های دورنگ پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از کاشی بین کابینتی رنگ آجری استفاده شده است تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم.

در قسمت نورپردازی دکور هایگلاس سفید مشکی، رنگ سفید انتخاب شده در کابینت‌ها باعث می‌شود بازتاب نور به درستی انجام پذیرد.

کابینت های گلاس مشکی

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس سفید مشکی از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس روکش کابینت های گلاس از ورقه های AGT ترک انتخاب شده است که از بهترین متریال در سبکِ های گلاسِِ مدرن و یکی از بهترین برندها در این سبک است.

مواد مرغوب و درجه یکِ استفاده شده در کابینت های گلاس سفید مشکی، برخلاف تصور بسیاری از عزیزان، ضدآب و ضدخش نمی‌باشد. و در برابر اشیاء تیز و برنده آسیب پذیر هستند. در کنار همه اینها کابینت های گلاس به سادگی تمیز می‌شود و نظافت راحتی دارد.

۵۰ عکس کابینت سفید

درب کابینت هایگلاس پس از سایز شدن نوار پی وی سی در چهار طرفشان توسط دستگاه اتوماتیک چسبیده می‌شود. که این امر بدین منظور است که خامی ورق ام دی اف معلوم نشود. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار صفحه اچ پی ال سفید می‌باشد.

یراق آلات

متاسفانه با توجه به محدودیت عکس کابینت هایگلاس سفید مشکی يراق آلات استفاده مشخص نیست. ولی مجموعه نوین کابین به دلیل ۱۲ ماه گارانتی و ۲۴ ماه خدمات پس از فروشی که بر روی محصولاتش در نظر گرفته، همواره از بهترین یراق آلات استفاده می‌نماید. دستگیره‌های انتخاب شده در این دکور از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت بازشدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت هایگلاس

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت مدرن بازه زمانی ۲۰ روزه از موعد قرار داد وجود دارد. که البته روند تحویل کابینت مدرن نسبت به کابینت کلاسیک در زمان کوتاه تری اتفاق می‌افتد. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد درنظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت هایگلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلآشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت رنگ روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.