کابینت ممبران طوسی سفید

کابینت ممبران سفید طوسی
کابینت طوسی سفید
کابینت ممبران طوسی سفید
کابینت ممبران سفید طوسی
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران طوسی سفید
  • جنس صفحه روی کابینت : HPL سفید
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تک لگن
  • هود : مخفی
  • گاز : چهار شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران طوسی سفید

سبک کابینت های این آشپزخانه کلاسیک و از نوع ممبران می باشد. کابینت ممبران نسبت به کابینت کلاسیک چوبی ساده تر است و در سبک مدرن هم قابل اجراست. این دکور کابینت ممبران طوسی سفید در تصویر برای آشپزخانه ای با فضای کم طراحی شده با این حال حداکثر فضا برای طراحی و ایجاد کابینت به کار گرفته شده است.

این آشپزخانه زیبا دارای گاز رومیزی، سینک تک لگن، هود مخفی و کاور ماشین لباسشویی می باشد. کابینت های ویترینی در سمت راست و چپ هود طراحی شده است و کار را به سمت کلاسیک نزدیک تر کرده. علاوه بر این هالوژن های داخل این کابینت ها، جلوه خاصی به کابینت ها بخشیده است. وجود رنگ های خنثی طوسی و رنگ روشن سفید در این آشپزخانه فضا را دلباز تر کرده است و به جذابیت آشپزخانه افزوده است.

عکس های جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه را از دست ندهید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت های این آشپزخانه کوچک و جذاب، با توجه به سلیقه مشتری عزیز در دو رنگ سفید و طوسی اجرا شده است. رنگ سفید از پرطرفدارترین رنگ ها در کابینت ممبران است و از بهترین انتخاب ها برای این آشپزخانه می باشد چرا که به بزرگتر دیده شدن فضا کمک بسیاری می کند و حس آرامش را به آشپزخانه می دهد. استفاده از رنگ طوسی در کنار رنگ سفید هارمونی رنگی خوبی را ایجاد کرده و انتخابی هوشمندانه بوده تا محیط را از یکنواختی خارج کند. علاوه بر این ها رنگ کابینت ها به خوبی با رنگ دیوار ست شده است.

وجود چندین لامپ سقفی برای این آشپزخانه کوچک، با توجه به نور طبیعی وارد شده از اطراف، نورپردازی مناسبی را ایجاد کرده است. هالوژن داخل کابینت ها هم در ایجاد روشنایی بیشتر موثر بوده است. در نتیجه آشپزخانه نور کافی را داراست و نیاز به نورپردازی بیشتری ندارد.

اگر هنوز در انتخاب رنگ مردد هستید نوشته رنگ کابینت آشپزخانه به شما کمک خواهد کرد.

 

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ممبران طوسی سفید از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش ممبران سفید طوسی روی آن ها پرس می گردند که اصطلاحا به این روش وکیوم نیز می گویند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از اچ پی ال سفید می‌باشد که به رنگ سفید است و کاشی های بین کابینت نیز سفید مرمری می باشد.

یراق آلات

در این کابینت ممبران طوسی سفید، از بهترین یراق آلات استفاده شده است و کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل طلایی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت ممبران طوسی سفید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران سفید طوسی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبت به تعداد کابینت ها و متراژ آشپزخانه متفاوت است (که طرح این پروژه کابینت ممبران طوسی سفید می‌باشد.)  البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها به نوشته قیمت کابینت ممبران سر بزنید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • مبینا شاکری
    دی 25, 1401 1:08 ب.ظ

    سلام کابینت ممبران برای آشپزخانه 6 متری هم خوب میشه؟ آخه شنیدم این کابینت برای آشپزخانه بزرگ مناسبه

    پاسخ
    • fateme moradi
      دی 25, 1401 1:17 ب.ظ

      سلام. سفارش کابینت ممبران برای آشپزخانه کوچک بستگی به میزان نور آشپزخانه و رنگ انتخابی شما داره. اگر آشپزخانه نور مناسبی داشته باشه و از رنگ روشن برای کابینت استفاده کنید مانعی نداره.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.