نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید

نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید
عکس نمونه کار کابینت ممبران سفید
تصویر نمونه کار کابینت ممبران سفید
نمونه آشپزخانه ممبران
نمونه آشپزخانه ممبران سفید
درب کابینت آشپزخانه ممبران
عکس نمونه کار کابینت ممبران
نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی پنج سانتی
  •  لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید

نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید، تلفیقی از سبک نئومدرن و کلاسیک را در این آشپزخانه زیبا مشاهده می‌فرمایید. این دکور کابینت آشپزخانه شیک دارای طراحی منحصر به فرد و اجرا شده در فضای کوچک است. به همین خاطر امکان استفاده از ستون و سر ستون را نداشته. اما در قسمت درب ها حکاکی های زیبا به وسیله دستگاه سی ان سی ایجاد شده.

در این دکوراسیون به دلیل عدم استفاده از ستون، سرستون نسبت به کابینت های ممبران که دارای ستون و سرستون هستند قیمت مناسب‌تری دارد. گاز پنج شعله و توکار و هود مخفی با طراحی زیبا و متقارن در کنار چشم انداز پنجره تعبیه شده است. همچنین زیر پنجره، بهترین محل برای قرار دادن سینک ظرفشویی در این آشپزخانه است که بیشترین میزان ورودی نور را داراست. یک کانتر کوچک در ورودی آشپزخانه با طراحی سنتی و رو به سالن نصب شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه و درخواست مشتری رنگ نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید انتخاب شده. انتخاب این رنگ باعث می‌شود فضای آشپزخانه روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. رنگ سفید برای آشپزخانه آرامش را در محیط حکم فرما می‌کند. علاوه بر این رنگ صفحه ی کابینت و کاشی بین کابینتی نیز به سلیقه‌ی مشتری سفید اجرا شده است. در صورتیکه نظر ما استفاده از یک رنگ تیره تر برای ایجاد تضاد رنگی بهتر بوده است.

برای نورپردازی این نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید در کنار نور طبیعی مناسبی که از پنجره وارد می‌شود، از نورپردازی توسط هالوژن هایی با نور سفید که در سقف تعبیه شده است، بهره می‌برد. همچنین برای جلوه زیباتر محیط در آرک آشپزخانه از نورهایی با رنگ آفتابی استفاده شده است.

متریال کابینت

جنس درب های این کابینت آشپزخانه ممبران منطبق با سلیقه ی مشتری از درب های ابزار زده شده مطابق طرح دلخواه می باشد که توسط دستگاه تمام اتوماتیک؛ روکش پی وی سی روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحاً وکیوم می‌گردد. جنس داخلی بدنه ی این کابینت از بهترین جنس ام دی اف سفید انتخاب شده است. علاوه بر این جنس صفحه های کابینت نیز از جنس صفحه ی اچ پی ال شرکتی ضد آب و تا حد خوبی ضدخش نصب شده است.

یراق آلات

در نمونه کار کابینت آشپزخانه ممبران سفید از دستگیره های مشکی با گل های کوچک سفید و دستگیره های کرم طلایی در کابینت های کمدی استفاده شده است. همچنین جنس ریل کشوها ساچمه ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی نیز برخوردار است.

همانطور که مشاهده می‌فرمایید در تمام درب های این کابینت از لولاهای آرام بند برای بسته شدن درب ها استفاده گردیده است. همچنین از دو اکسسوری سوپرادویه به صورت قرینه در دو طرف هود برای سهولت استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه تعبیه شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما ؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس آشپزخانه سادهکابینت رنگ روشن

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رکساناقربانی
    اردیبهشت 21, 1398 11:00 ق.ظ

    کابینت ممبران متری چند؟چطور میتونم از نزدیک کارهاتون ببینم؟

    پاسخ
  • حنانه صنوبری
    خرداد 26, 1398 10:11 ق.ظ

    سلام وقت بخیر
    دستتون درد نکنه بابت همه زحمات کارتون محشر خیلی راضی ام از کارتون هر کس که آشپزخونمون دیده شوکه شده خیلی خوشگل شده واقعا مرسی

    پاسخ
    • سلام خانم صنوبری عزیز
      وقت شما هم بخیر
      تیم نوین کابین نیز از همکاری با شما بسیار خرسند است، هدف ما جلب رضایت شما مستریان عزیز است

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.