کابینت سفید مات

کابینت سفید مات
کابینت نئوکلاسیک سفید مات
کابینت سفید مات
کابینت پوششی انزو سفید مات
کابینت سفید مات نئوکلاسیک
کابینت ام دی اف سفید مات
کابینت ام دی اف مات
کابینت سفید مات
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : نئوکلاسیک پوششی
  • جنس صفحه روی کابینت : کوارتز
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تگ لگن استیل
  • هود : شومینه ای
  • گاز : پنج شعله فردار

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت سفید مات

کابینت سفید در همه سبک کابینتی زیبا و شکیل است. این رنگ در هر دو نوع مات و براق بسیار زیباست و در بزرگنمایی محیط بسیار موثر می باشد. نور را به خوبی در آشپزخانه منعکس می کند به خصوص حالت براق آن ولی یک مشکلی که در براق هست اینه که جای انگشت و آلودگی روی آن بیشتر از حالت مات می ماند ولی از طرفی کابینت مات دیر تر کثیف می شود. کابینت ها در این آشپزخانه به صورت L چیده شده. یک کار نئوکلاسیک است و تا سقف ادامه دارد و همین طور دارای کابینت های جاداری می باشد. نمونه کار کابینت سفید مات سبک کابینت نئوکلاسیک و کاری زیبا و جدید و ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است.

این آشپزخانه با کابینت های سفید مات که در تصویر مشاهده می‌کنید یک کار نئوکلاسیک با رنگ سفید است که شامل هود شومینه ای، گاز فردار، کاور یخچال و در قسمت بالا چند کابینت با درب ویترینی دارد که بیننده را به خودش جذب می کند. چون میز ناهارخوری چوبی وسط فضای آشپزخانه قرار گرفته، جزیره اجرا نشده. ولی در بعضی آشپزخانه ها که ابعاد بزرگی دارند جزیره در وسط کار می شود و میز ناهارخوری هم در قسمتی دیگر قرار می گیرد.

با کابینت سفید و عکس های جدید ۲۰۲۲ و معایب و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت نئوکلاسیک پوششی کابینت ام دی اف سفید مات انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در همه سبک ها می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از صفحه‌ی کابینت مشکی رگه دار مرمری و کاشی های کوچک بین کابینتی با رنگ کرم روشن استفاده شده است تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. در قسمت نورپردازی این دکور کابینت سفید مات با توجه به رنگ روشن انتخاب شده در کابینت‌ها؛ از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی طراحی شده؛ که علاوه بر زیبایی می تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد. البته از دو سمت پنجره وجود دارد که نور طبیعی را تامین می کند.

با کابینت ام دی اف و معایب و مزایای آن بیشتر آشنا شوید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک سفید مات از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت توسط افراد حرفه ای طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش چوب سفید روی آن ها پرس می گردند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کوارتز مشکی مرمری می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

با کابینت نئوکلاسیک بیشتر آشنا شوید و عکس های جدید آن را از دست ندهید.

یراق آلات

در این کابینت نئوکلاسیک سفید رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل کشیده است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری از دو اکسسوری سوپرادویه به صورت قرینه در دو طرف گاز برای سهولت استفاده از وسایل کوچک آشپزخانه تعبیه شده است که بسیار به نظم محیط کمک می کند.

اگه از این مدل کابینت خوشتون اومده، نمونه کار کابینت ام دی اف سفید مات و کابینت ممبران سفید مات رو از دست ندهید.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت نئوکلاسیک مات می‌باشد.)؛ زمان ساخت کابینت ها بستگی بسیاری به متراژ و مساحت آشپزخانه دارد و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک طرح چوب وجود دارد، باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک سفید مات بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت نئوکلاسیکدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزو
آشپزخانه L شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.