کابینت نئوکلاسیک سفید ساده

کابینت نئوکلاسیک سفید ساده
کابینت نئوکلاسیک سفید دو رنگ
کابینت سفید نئوکلاسیک
کابینت نئوکلاسیک سفید یخچالی
کابینت نئوکلاسیک رنگ سفید
کابینت نئوکلاسیک رنگ روشن
کابینت نئوکلاسیک سفید ساده
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF خام
  • جنس درب: نئوکلاسیک سفید
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: تگ لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت نئوکلاسیک سفید ساده

کابینت نئوکلاسیک یک سبک جدید در عصر امروز است. این کابینت سبکی بین کابینت کلاسیک و مدرن ست. رنگ های بسیاری برای آن وجود دارد ولی کابینت رنگ سفید رنگی خاص آن محسوب می شود. که امروزه خواهان زیادی دارد. کابینت نئو کلاسیک شامل کابینت انزو و پولیشی می شود. نمونه کار کابینت نئوکلاسیک سفید ساده همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شباهت بسیاری به کابینت کلاسیک داره ولی ساده تر از آن می باشد. قیمت آن مناسب تر است و نگهداری ساده تری دارد. همینطور بهتر و سریع تر از سبک کلاسیک تمیز می شود. ضمن این خصوصیات مدرن تر هم هست یعنی کابینت های کلاسیک در پوسته مدرن.

قیمت کابینت نئوکلاسیک سفید را مستقیم از تولیدی کابینت بگیرید.

نمونه کاری که در تصویر مشاهده می فرمایید یک آشپزخانه با کابینت نئوکلاسیک سفید می باشد. آشپزخانه به شکل مستطیل کشیده و در واقع همان یو شکل است. در قسمت ورودی آشپزخانه یک کمد بزرگ برای وسایل اضافه آشپزخانه به چشم می خورد. برای قرار دادن وسایل یا مواد غذایی که انقضای طولانی تری دارن و میشه بیرون یخچال نگهداری شوند. جنس داخلی این نمونه کار از جنس کابینت ام دی اف و درب ها از جنس نئوکلاسیک که بالاتر درموردش صحبت کردیم. آشپزخانه در تصویر دارای کابینت های زمینی و دیواری بسیار می باشد. برای تنوع در محیط آشپزخانه، همچنین ایجاد تضاد رنگی از فاصله بین کابینتی و کانتر با تضاد رنگی طراحی و اجرا شده.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

این سبک کابینت رنگ های بسیاری دارد مثل آبی، طوسی و سبز ولی همان طور که در قسمت بالا گفته شد در قالب رنگ سفید کارایی بیشتری دارد. البته این کار را می شود به صورت ترکیب دو رنگ با هم نیز بکار برد. مانند این آشپزخانه شیک که برای کانتر انتخاب رنگ آبی کاملا هوشمندانه و برای ایجاد تضاد رنگی استفاده شده. ولی برای آشپزخانه های تاریک که پنجره ندارد یا نور کمتر دارد، بهتر است از طیف رنگ های روشن یا سفید استفاده کرد. همانطور که می دانید این رنگ بسیار طرفدار دارد و همینطور به راحتی با رنگ های دیگر وسایل آشپزخانه ست می شود.

در مورد انتخاب رنگ کابینت آشپزخانتون مردد هستید؟ مطلب رنگ کابینت را از دست ندهید.

برای قسمت نورپردازی باید بگم که در قسمت سقف یک سری چراغ هالوژن وجود دارد که روشنایی بیشتری به آشپزخانه می بخشد. چون نور طبیعی مختص آشپزخانه وجود ندارد و نور از سمت ورودی آشپزخانه می تابد. ناگفته نماند که چند هالوژن زیر کابینتی به عنوان نور مخفی هم قرار داده شده تا هنگام کار و آشپزی نور مستقیم کار شما را راحت تر کند.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت نئوکلاسیک از ام دی اف سفید یا همان خام انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و ابزار های آن همانند کابینت کلاسیک می باشد. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از صفحه کورین سفید می‌باشد که تا حدی ضد خش است و دوام بالایی دارد. همین طور دیوار بین کار به رنگ تیره انتخاب شده تا زیبایی اجرا رو دو چندان کنه. این کار شامل یک گاز مبله و هود مخفی و همین طور شامل یک کانتر روبروی پذیرایی میباشد. که سینک روی آن قرار گرفته است. کانتر در قسمت درونی و بیرونی دارای چند درب برای قرار دادن ظروف می باشد.

نمونه لاکچری کابینت نئوکلاسیک دورنگ را حیفه واسه ایده هم شده نبینید. 😉

یراق آلات

در این کابینت نئوکلاسیک سفید رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است. که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده.

زمان تحویل کابینت نئوکلاسیک

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت نئوکلاسیک سفید بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت نئوکلاسیک سفید می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت نئوکلاسیک وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت نئوکلاسیک بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت نئوکلاسیکدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت انزو
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.