درب ورودی چوب بلوط لوکس

درب ورودی چوب بلوط لوکس

نوع درب درب ورودی
کد 218
نوع رنگ پلی اورتان
جنس چوب بلوط
سبک کلاسیک
چهارچوب کلاف دور درب تمام چوب
رنگ قهوه ای رنگ بلوط
ابعاد 130cm x 240cm
قابلیت ساخت در ابعاد سفارشی دارد
زمان تولید 30 روز کاری
درب ورودی چوب بلوط لوکس
مقاوم در برابر رطوبت
درب ورودی چوب بلوط لوکس
مقاوم در برابر ضربه و پیچیدگی

مشخصات درب ورودی چوب بلوط لوکس

همانطور که هممون می‌دونیم لوکس ترین دربها درب هایی هستند که با چوب ساخته میشن. چون همونطور که می‌دونین ۲ سبک درب داریم. دربهای صنعتی و دربهای نجاری طور. که درب های صنعتی کاملا با دستگاه و ماشین آلات تولید می‌شن. و درب های نجاری دربهایی هستند که توسط دست استادکاران و بدون استفاده از ماشین آلات تولید و به بازار عرضه می‌شن. اکثر درب های تولید نوین کابین به صورت نجاری و بدون دخالت ماشین آلات تولید و عرضه میشن. درب ورودی چوب بلوط لوکس ترین درب هاییست که در بازار عرضه شده.

چرا که علاوه بر این که چهارچوب کلاف دور درب ، تمام چوب است بلکه متریال اصلی درب نیز از جنس چوب بلوط ساخته شده. که قبل از هرچیز پیشنهاد می‌کنم مطلب آشنایی با انواع چوب رایج در صنعت کابینت سازی را برای آشنایی بیشتر با چوب بلوط و بقیه چوب های طبیعی مطالعه کنید. و بعد به سراغ ادامه مطلب بریم.

درب ورودی چوب بلوط به این دلیل لوکس و خاص نامگذاری شده که علاوه بر فضای شیکی که برای ورودی منزل شما ایجاد نموده. با ویژگی ضدسرقتی که در آن وجود دارد باعث مدرن جلوه دادن درب سبک کلاسیک ورودی چوب بلوط لوکسمون شده.

عکس های درب لابی چوب بلوط و کابینت چوب بلوط رو از دست ندهید.

قیمت درب چوب بلوط

قیمت درب ورودی ساختمان بر مبنای میزان کیفیت نوع رویه درب داخلی و کیفیت متریال و کیفیت رنگ کاری درب داخلی ساختمانی مورد استفاده در استراکچر درب داخلی مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار می گیرد. چوب ملچ با توجه به کیفیت و بافتی که دارد گزینه مناسبی برای انتخاب آن برای درب ورودی است. درب چوبی یکی از دربهای قدیمی برای استفاده در دربهای داخلی و درب ورودی ساختمان می باشد. ساختار این نوع از دربها به صورت تمام چوب می باشد و اغلب با استفاده از چوب روسی با روکش راش، گردو یا ملچ ساخته می شود. پنل درب ورودی چوب بلوط تک قاب با فرنچ چوبی هستش و از روکوب و پشت کوب با چوب و روکش طبیعی چوب ساخته شده است.

پیشنهاد می‌کنم قبل ادامه مطلب راهنمای خرید درب ورودی، لابی و داخلی رو از دست ندهید.

کلیه درب های لابی ( درب ورودی،خروجی منزل ) تولیدات شرکت نوین کابین می باشد. نام کلیه درب ها برگرفته از متریال مصرفی آن می باشد. لازم به ذکر است درب های تولیدی شرکت نوین کابین مناسب سبک های کلاسیک، مدرن، روستیک، نئوکلاسیک و… است. ما معتقدیم، ارزش یک مشاوره درست بسیار پر اهمیت تر از یک سودگذرا می باشد. نمایشگاه اول ما واقع در محل کارخانه تولیدی و نمایشگاه اصلی ما، ساختمان شما کارفرمایان عزیز است. شرکت نوین کابین امکان تولید درب های ورودی ساختمان بی کیفیت را ندارد. برای عکس های بیشتر انواع درب ورودی چوبی بلوط لوکس را در اینستاگرام نوین کابین مشاهده کنید.

درب های مشابه

درب براق
درب ورودی ساختمان, درب داخلی ساختمان, درب ساختمان
عکس درب داخلی, عکس درب ورودی, عکس های درب لابی و ورودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.