مدل کابینت ممبران جدید

کابینت آشپزخانه
کابینت آشپزخانه ممبران
کابینت وکیوم سفید
کابینت آشپزخانه
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی کلاسیک
  • گاز : رومیزی پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

مدل کابینت ممبران جدید

مدل کابینت ممبران جدید را در این آشپزخانه‌ی زیبا به سبک کلاسیک مشاهده می‌فرمایید. یک جزیره‌ی منحنی با ستون و سرستون‌های منبت کاری شده‌ی زیبا را در عکس مشاهده می‌فرمایید. در قسمت بیرونی این جزیره همانند درب کابینت های دیواری گل های منبت کاری شده‌ی زیبا قرار گرفته است. علاوه بر این می‌توان از این جزیره به عنوان میز صبحانه خوری نیز استفاده کرد.

در ورودی آشپزخانه و در روبه روی هم کابینت کمدی ابزار خورده شده قرار گرفته است. که یکی از کابینت ها برای قرار دادن مایکروفر و فر طراحی شده است. و کابینت کمدی دیگر برای قرار دادن وسایل دکوری مناسب می باشد.
گاز توکار و پنج شعله را در روبرو می‌بینید. که یک هود مخفی و تاج زیبا در بالای آن قرار گرفته است. و در کنار اجاق گاز سینک دو لگنه ی استیل تو کار نیز قرار دارد.

زیبایی این دکوراسیون شیک کابینت ممبران با ستون ها و سرستون های زیبا که در قالب های مختلف کاور یخچال، کابینت های کمدی و …. اجرا شده است؛ در کنار تاج دندانه موشی و زیر چراغ‌هایی با همان طراحی کامل می شود. علاوه بر این از پاخور های ساده در کابینت های زمینی برای پوشاندن پایه های کابینت استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی درآشپزخانه

در این مدل کابینت ممبران جدید با توجه به عدم ورود نور طبیعی در آشپزخانه از رنگ سفید استفاده کرده ایم تا فضای محیط را زیباتر و دل باز تر نشان دهد. علاوه بر این هماهنگی و ست کردن وسایل آشپزخانه با این دکور کار آسان‌تری است. نورپردازی این آشپزخانه با هالوژن هایی زرد رنگ در سقف در کنار نور لوستر می‌تواند نور کم فضا را جبران کند. و همینطور در کمدهای ویترینی و زیر چراغ ها از ال ای دی های ریسه ای استفاده شده است.

کابینت جزیره

متریال کابینت

جنس صفحه‌ی این کابینت آشپزخانه از سنگ مصنوعی کورین سفید انتخاب شده است. و همانطور که در بالا گفته شد استفاده از این رنگهای روشن ترکیب اصلی این دیزاین است. درب های این مدل کابینت ممبران جدید به شکل زیبایی به وسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک ابزار خورده شده است. و در نهایت روکش ممبران سفید رنگ روی آن پرس می شود. همینطور جنس بدنه ی داخلی این کابینت ها از ام دی اف سفید رنگ انتخاب شده است.

یراق آلات

این کابینت فاقد اکسسوری می باشد اما کابینت ها و کشو ها طوری طراحی شده‌اند که نیاز به دسترسی راحت به وسایل را تامین می کند. درب تمامی کابینت‌ها به وسیله‌ی لولاهای آرام‌بند که از جنس مرغوب انتخاب شده است؛ قابل باز و بسته شدن می‌باشد و همینطور در کشوها از ریل‌های ساچمه ای استفاده شده است. از آن جایی که در کابینت های کلاسیک انتخاب دستگیره‌ها در زیبایی کار نقش زیادی دارد ما از دستگیره های طلایی سرامیکی در این کار استفاده کرده ایم.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

6 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.