میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون ام دی اف
میز تلویزیون ام دی اف کرم
میز تلویزیون ام دی اف
میز تلویزیون ام دی اف رنگ روشن
میز تلویزیون ام دی اف سفید کرم
میز تلویزیون ام دی اف
  • جنس بدنه: ام دی اف
  • جنس دربها: MDF
  • تعداد کشو : دو عدد
  • نوع کشو: دستگیره‌دار
  • پایه: دارد
  • نوع پایه: ساده
  • قابلیت تنظیم پایه: ندارد

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات میز تلویزیون ام دی اف

تلویزیون یکی از وسایل جدا نشدنی خانه های امروزی شده بخصوص سبک ام دی اف که در همه ی وسایل چوبی مثل تخت، کمد و کمد دیواری و کابینت و .. از آن استفاده می شود. میز تلویزیون نقطه ی کانونی پذیرایی حساب می شود و در ابتدا قبل از چیدمان پذیرایی اول جای تلویزیون و میزش رو مشخص میکنند بعد نسبت به قرارگیری آن، مبلمان و مابقی وسایل رو میچینند. پس باید چیزی انتخاب کنیم که در نگاه اول جذاب باشه.

این میز تلویزیون ام دی اف کیفیت بسیار بالایی دارد و همینطور قیمت شان هم مناسب ست همچنین رنگ های بسیاری دارد که کار شما رو در ست کردن با دیگر اجزای دکوراسیونتون راحت کرده. میز تلویزیون ام دی اف میتونه در حالت متحرک و چند تیکه تولید بشه.

از دیگر مزیتی که ام دی اف داره میتونم به این مسئله اشاره کنم که ام دی اف از خرده چوب های بازیافتی ساخته میشه پس کلی می تونه به حفظ محیط زیست هم کمک کنه. همینطور چون در مواد ساخت آن از مواد شیمیایی کار شده پس در برابر موریانه هم مصون میمونه. ام دی اف شکل دهیش راحته و در برابر تغییرات آب و هوایی تغییر شکل نمیده.

این جنس میز تلویزیون راحت با یه دستمال مرطوب تمیز میشه و طول عمر زیادی داره و تحمل وزن بالایی هم داره. تنها چیزی که هست اینه که در مقابل اشیا تیز و برنده باید حفظ شه مثلا اگه تلویزیونو روی میز زیاد بکشید به مرور احتمال داره خراب شه.

عکس هایی که در قسمت بالا مشاهده می کنید همه از جنس ام دی اف هستن و اکثرا به رنگ روشن یا با یک رنگ روشن تر مثل سفید یا کرم ترکیب شده که تناسب زیبایی رو ایجاد میکنه. مثلا در یکی از کارها پشت کار نورپردازی زیبایی شده که کار رو از سادگی در آورده و نمای بهتری به تلویزیون و میز داده. امروزه اکثر کار ها دارای باکس نیز می باشد که به سلیقه ی خودتون میتونین کتاب یا ظروف یا هرچیزی که دوس دارین اونجا بزارید. در قسمت پایینی همشون جا برای دستگاه دیجیتال یا کنسول بازی هم می باشد.

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون ام دی اف (MDF) یک نوع میز تلویزیون است که از ماده‌ی چوبی MDF (Medium-Density Fiberboard) ساخته شده است. MDF یک ماده مصنوعی است که از الیاف چوب تولید می‌شود و با استفاده از فشار و حرارت به صورت یکپارچه شده است.

میز تلویزیون ام دی اف معمولاً دارای طراحی ساده و خطوط شیک است. این نوع میز تلویزیون به عنوان یک پلتفرم مناسب برای قرار دادن تلویزیون، وسایل چندرسانه‌ای و لوازم جانبی دیگر استفاده می‌شود. از مزایای استفاده از میز تلویزیون ام دی اف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. قابلیت ساخت و تنظیم به اندازه و ارتفاع مورد نظر: میزهای تلویزیون ام دی اف به راحتی قابل ساخت و تنظیم به اندازه و ارتفاع دلخواه هستند. این امکان را به شما می‌دهد تا آن را به طور دقیق به ارتفاع تلویزیون و نیازهای دیگر تنظیم کنید.

2. ظاهر زیبا و شیک: میز تلویزیون ام دی اف ظاهری زیبا و شیک دارد که به دکوراسیون داخلی اتاق شما جلوه می‌دهد.

3. مقاومت و استحکام: MDF ماده‌ای قوی و مقاوم است و میز تلویزیون ام دی اف به دلیل ساختار یکپارچه و فشرده‌ای که دارد، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

4. هزینه مناسب: میز تلویزیون ام دی اف معمولاً با قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با میزهای تلویزیون ساخته شده از چوب Massif عرضه می‌شود.

به طور کلی، میز تلویزیون ام دی اف یک انتخاب مناسب برای قرار دادن تلویزیون و وسایل چندرسانه‌ای در اتاق خود است. با این حال، قبل از خرید، بهتر است کیفیت ساخت و ضخامت MDF مورد استفاده در میز را بررسی کنید تا مطمئن شوید که میز تلویزیون ام دی اف مقاوم و با کیفیت است.

جدیدترین مدلهای میز تلویزیون دیواری

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کار های میزتلویزیون بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای میز تلویزیون
گالری تصاویر میز تلویزیون (TV ROOM)دکوراسیون داخلی منزل
میز تلویزیونمیز تلویزیون مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.