میز تلویزیون سفید

میز تلویزیون هایگلاس
میز تلویزیون کلاسیک سفید
میز تلویزیون مدرن
میز تلویزیون مدرن سفید
میز تلویزیون ممبران
میز تلویزیون های گلاس سفید
میز تلویزیون های گلاس
میز ست کلاسیک
میز تلویزیون سفید
میز تلویزیون سفید مدرن
میز تلویزیون کلاسیک
میز تلویزیون هایگلاس
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس دربها: MDF
  • تعداد کشو: یک عدد
  • نوع کشو: کشوی مگنت‌دار
  • پایه: دارد
  • نوع پایه: ساده

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات میز تلویزیون سفید

امروزه تلویزیون یکی از وسایل مورد نیاز و ضروری برای هر خونه ایه. طرح، جنس و اندازه ی میز تلویزیون بنا به سلیقه ی مشتریان عزیز می باشد. امروزه در این کار از رنگ روشن بخصوص سفید بیشتر استفاده می شود. این رنگ مناسب خانه های نسبتا کوچک هم هست و همین طور خیلی راحت با دیگر وسایل هماهنگ میشه. این انتخاب باعث میشه که تلویزیون شما در خانه و بین وسایل دیگر بدرخشد. زیبایی آن نقش بسزایی در ظاهر خانه و دکوراسیون داخلی منزل دارد.

پس اول انتخاب طرح و مدل بعد میرسیم به رنگ. این میز تلویزیون سفید میتونه کلاسیک یا مدرن باشه. هرکدوم زیبایی خاص خودشو داره و نسبت به سلیقه ی شما انتخاب میشه.

مزایای میز تلویزیون سفید

میز تلویزیون سفید یک نوع میز تلویزیون است که به رنگ سفید طراحی و تولید می‌شود. این نوع میز تلویزیون باعث جلوه‌ی شیک و مدرن در دکوراسیون داخلی اتاق می‌شود و به دلیل رنگ سفید، به طور کلی با بسیاری از طرح‌ها و رنگ‌های دیگر ست می‌شود.

مزایای استفاده از میز تلویزیون سفید عبارتند از:

1. جلوه‌ی شیک و مدرن: رنگ سفید به میز تلویزیون ظاهری ساده، شیک و مدرن می‌بخشد و باعث جلوه‌ی خاصی در فضای اتاق می‌شود.

2. ترکیب‌پذیری با طرح‌ها و رنگ‌های دیگر: رنگ سفید امکان ترکیب میز تلویزیون با انواع طرح‌ها و رنگ‌های دیگر در دکوراسیون داخلی را فراهم می‌کند. به عنوان مثال، اگر اتاق شما دیکوراسیونی در سبک مینیمالیستی، مدرن یا اسکندیناویی دارد، میز تلویزیون سفید به طرح‌ها و رنگ‌های دیگر در اتاق ست می‌شود.

3. ایجاد تمرکز: رنگ سفید به میز تلویزیون جلوه‌ی برجستگی می‌دهد و می‌تواند به عنوان یک نقطه تمرکز در اتاق عمل کند.

4. انعطاف‌پذیری در استفاده: میز تلویزیون سفید به دلیل رنگش انعطاف‌پذیری بالایی در استفاده دارد و می‌تواند با تغییرات دکوراسیونی در طول زمان همخوانی داشته باشد.

به طور کلی، میز تلویزیون سفید یک انتخاب مناسب برای آنهایی است که دنبال جلوه‌ای شیک، ساده و مدرن در دکوراسیون داخلی اتاق خود هستند.

میز تلویزیون سفید کلاسیک

میز تلویزیون سفید اونم از نوع کلاسیک سلیقه ی همه سن می باشد. زیبایی و جلای زیادی داره و می تونه با وسایل دیگر به راحتی ست شه این رنگ در دکوراسیون داخلی به خصوص برای تازه عروس ها زیاد استفاده میشه .

میز تلویزیون سفید مدرن

امروزه کمتر جایی وجود داره که در اونجا از تلویزیون های قدیمی استفاده بشه. همه ی تلویزیون ها مدرن شده پس باید با میز تلویزیون مدن هم ست بشه. میز های تلویزیون در مدل های زمینی و دیواری ساخته می شوند که تنوع بسیاری دارند.

میز تلویزیون سفید های گلاس

میز تلویزیون سفید های گلاس برعکس مابقی میز تلویزیون ها که اکثرا مات هستن اینها براقند و می توانند زیبایی را به خانه شما بیاورند. این میز ها جزوه میز تلویزیون های مدرن هستن و امروزه کاربرد فراوانی دارند.

میز تلویزیون سفید ممبران

این میز تلویزیون هم جزوه سبک کلاسیک محسوب می شود که بهش ممبران یا وکیوم میگویند. در میز تلویزیون ازین مدل بیشتر استفاده می شود. میز تلویزیون ممبران هزینش خیلی کم تر از کلاسیک هست. این میز زمانی زیبا میشه که با رنگ و سبک مبل ها هم همخونی داشته باشه. این سبک دارای طراحی های ریز و درشت است که زیبایی میزو دو چندان میکنه.

جدیدترین مدلهای میز تلویزیون دیواری

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای میز تلویزیون بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای میز تلویزیون
گالری تصاویر میز تلویزیون (TV ROOM)دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلیمیز تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.