کابینت ممبران کرم

کابینت ممبران کرم روشن رنگ
کابینت ممبران رنگ کرم
کابینت ممبران شیک کرم
کابینت ممبران کرم روشن
کابینت ممبران رنگ روشن کرم
کابینت رنگ روشن ممبران کرم
کابینت ممبران کرم روشن رنگ
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران کرم

عکس کابینت ممبران کرم رنگ را در این آشپزخانه‌ی متقارن و زیبا مشاهده می‌فرمایید. در دکور این کابینت آشپزخانه ی شیک؛ کاور گاز و فر، همچنین هود مخفی زیرکابینتی که دارای تاج زیبا همراه با گل‌های منبت کاری شده افقی برای جلوه بیشتر دکور این آشپزخانه کابینت ممبران طراحی شده‌اند، قرار گرفته است. در کنار هود، دو ستون ابزار خورده شده، کار را زیباتر کرده است. در هر دو طرف فر نیز از دو اکسسوری ریلی و یک کشوی کوچک برای دسترسی راحت به ادویه‌جات و وسایل آشپزی استفاده شده. نکته اصلی در این دکور طراحی متقارن بسیار هوشمندانه کابینت‌های دیواری کنار هود دکوری است. طراحی کابینت آشپزخانه در این نمونه کار به صورت خطی می‌باشد.

کابینت ممبران چیست ؟ قبل از مطالعه ادامه مطلب با کابینت ممبران بیشتر آشنا شوید.

آشپزخانه همچنین دارای کابینت های دیواری ویترینی است تا جلوه کلاسیک تری به کار ببخشد. روی درب این کابینت های ویترینی منبت کاری های بسیار شیک دیده می شود که فوق العاده زیبا هستند. سر ستون ها و حکاکی های روی درب این کابینت ممبران کرم نمایی اصیل را به وجود آورده و حس اصیل بودن و گرما را در فضا ایجاد کرده که انتخابی هوشمندانه بوده است.

نمونه کار کابینت آشپزخانه کرم قهوه ای رو از دست ندین.

رنگ کابینت ممبران کرم و نورپردازی آشپزخانه

رنگ این کابینت ممبران کرم برای این دکور انتخاب شده است. که با رنگ روشن کاشی بین کابینتی و صفحه‌ی کورین تعبیه شده در آن ترکیب رنگ زیبایی را به محیط داده است. انتخاب رنگ یک موضوع سلیقه ای است و مشتری می‌توانست از رنگ تیره تری هم برای صفحه‌ی کابینت خود استفاده کند تا تضاد بهتری ایجاد شود. در طراحی این آشپزخانه با کابینت ممبران کرم رنگ از هالوژن‌های تعبیه شده در سقف به عنوان نورپردازی استفاده شده که این مدل نورپردازی به زیباتر دیده شدن این آشپزخانه بسیار کمک می‌کند. علاوه بر این در زیرچراغ ها نیز ال ای دی های ریسه‌ای به کار برده شده است. آشپزخانه به واسطه تراسی که در آن وجود دارد دارای نور طبیعی زیادی است که فضا را دلباز تر کرده و نور کافی برای این آشپزخانه با کابینت ممبران کرم را بوجود آورده است.

نمونه کار کابینت کلاسیک کرم را اینجا ببینید.

متریال کابینت ممبران کرم

جنس صفحه‌ی کابینت آشپزخانه از صفحه‌ی کورین طوسی می‌باشد. که خاصیت ضد آب و ضدخش تا حد خیلی خوبی دارد. همینطور جنس بدنه داخلی این کابینت ممبران کرم رنگ از ام دی اف سفید انتخاب شده که در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه شیک روکش ممبران کرم رنگ توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک روی درب‌های ابزار خورده شده آن روکش می شود.

یراق آلات کابینت ممبران کرم رنگ

در این کابینت ممبران کرم رنگ از دستگیره های سرامیکی زیبا و طرح دار استفاده شده و همچنین ریل های کشوها از جنس تاندم می باشد. همینطور لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام بند است که همانطور که در عکس مشاهده می‌فرمایید؛ از چند درب جکی در کابینت‌های دیواری بالای سینک ظرف شویی و کاور یخچال نیز استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران کرم

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت ممبران وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت پی وی سیعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سبا میری
    آذر 23, 1398 10:30 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    همین مدل رو میشه با جزیره در آورد؟ من ورودی آشپزخونم رو به پذیراییه. میخوام که به آشپزخانه دید نداشته باشه
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    پاسخ
    • سلام عرض ادب اگر امکان عکس آشپزخانه رو برامون ارسال کنید به شماره 09364858355 (واتساپ) کارشناسامون رایگان مشاوره و راهنماییون می کنن

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.