کابینت پلی اورتان سفید

جزیره-با-رنگ-پلی-اورتان
کابینت پلی اورتان سفید شیک
کابینت نئوکلاسیک پلی اورتان سفید
کابینت پلی اورتان سفید
جزیره-با-رنگ-پلی-اورتان
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF خام
  • جنس درب : نئوکلاسیک رنگ پلی اورتان
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : تگ لگن استیل
  • هود : سقفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت پلی اورتان سفید

کابینت نئوکلاسیک سفید با رنگ پلی اورتان امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است. که ماندگاری و کیفیت بالایی دارد. از بافت آسیب پذیر چوب مانند یک لایه لاک پوششی محافظت می نماید. بسیار پایدار است در برابر عوامل طبیعی مثل اشعه UV و رطوبت عمل میکند. ترکیب رنگی آن متنوع است. این رنگ کیفیت و چسبندگی بسیار بالایی دارد.

این اشپزخانه شامل هود سقفی هماهنگ با کابینت و گاز توکار در قسمت جزیره و  کابینت های روشن با دستگیره های نقره ای جذاب میباشد و همچنین شامل فر توکار و سینک روی جزیره برای شستشوی میوه و سبزیجات و قفسه های دیواری برای چیدمان میباشد. در این مطلب عکس و مشخصات کابینت پلی اورتان سفید را مشاهده میکنید. در ادامه با ما همراه باشید.

با کابینت پلی اورتان و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

این رنگ کابینت پلی اورتان سفید کیفیت بسیار بالایی دارد و مانند رنگ های پودری با مشکل پوست پرتقالی شدن مواجه نمی‌شود. رنگ پلی اورتان از ترکیب رزین و هادرنر (سخت کننده؛ مشابه رنگی که در اتومبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد) تشکیل می‌شود. که افزایش مقاومت کابینت در برابر رطوبت، مواد شوینده و اشعه‌ خورشید را برعهده دارد.

همینطور در زمان بسیار کوتاه حتی در درجه حرارت کم خشک و رطوبت موجود در آن به بافت چوب آسیب نمی‌زند که در رنگ آمیزی متریال چوبی بسیار اهمیت دارد. از دیگر خصوصیات رنگ پلی اورتان می‌توان به مقاومت در برابر ضربه و خط و خش، همچنین گچی نشدن اشاره کرد که از مشکلات اصلی رنگ کاری چوب است. پایداری عالی در برابر رطوبت و اشعه UV. مناسب برای تولید انواع کابینت پلی اورتان سفید و درب لابی چوبی.

خشک شدن در دمای پایین و پوست پرتقالی و گچی نشدن. درباره نورپردازی باید گفت به دلیل رنگ روشن کابینت ها و داشتن پنجره زیاد و پنجره و هالوژن های سقفی خیالمان از بابت نور محیط راحت است به همین منظور از کف تیره استفاده شده است تا دورنگ شدن محیط به اشپزخانه جلوه بهتری بدهد.

برای آشنایی با کابینت نئوکلاسیک و معایب مزایای آن کلیک کنید.

متریال کابینت پلی اورتان سفید

کابینت پلی اورتان سفید معمولاً انتخاب اول افرادی است که هم به سبک کلاسیک و هم سبک مدرن علاقه دارند. و در عین حال مدیریت هزینه برایشان اولویت زیادی دارد. چهارچوب اصلی و پایه سبک کابینت نئوکلاسیک همان سبک کلاسیک است با کمی تغییر و حرکت به سمت مدرنی. و در عین حال مدیریت هزینه برایشان اولویت زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی کابینت نئوکلاسیک، (تلفیقی از سبک مدرن و کلاسیک) که این روزها خیلی مورد استقبال مردم قرار گرفته و به یکی از سبک‌های پرفروش و پرتقاضا در صنعت ساختمان و طراحی دکوراسیون تبدیل شده است.

یراق آلات

در این دکور مدل کابینت پلی اورتان سفید با رنگ پلی اورتان با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره ی نقره ای استفاده شده است. در این سبک کابینت از یراق آلات استیل نقره ای استفاده شده. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

قیمت کابینت نئوکلاسیک

زمان تحویل کابینت پلی اورتان سفید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید مدل کابینت پلی اورتان سفید بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کار اجرا شده کابینت پلی اورتان سفید بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت نئوکلاسیک
گالری تصاویر کابینت انزودکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت نئوکلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت انزوکابینت ایرانیکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.