کابینت های گلاس خاکستری

کابینت خاکستری
کابینت های گلاس خاکستری
کابینت خاکستری
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: هایگلاس خاکستری
  • جنس صفحه روی کابینت: سنگ مرمر
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دولگن استیل
  • هود: شومینه ای
  • گاز: مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس خاکستری

در این آشپزخانه زیبا تصویر کابینت های گلاس خاکستری فوق شیک را مشاهده می‌فرمایید. در دکور این آشپزخانه‌ی شیک‌ با توجه به سلیقه مشتری جزیره آشپزخانه زیبا طراحی شده که با صفحه سنگ مرمر سفید تضاد رنگی زیبایی را ایجاد کرده‌ است. و باعث شده با توجه به فضای محدود این آشپزخانه زیبا و نبود مثلث کار آشپزخانه نمای بهتری به دید مخاطب ببخشد. همچنین استفاده از دستگیره های استیل با این طراحی خاص زیبایی دوچندانی به این دکور شیک هدیه داده است. در این دکور زیبا طراحی کاشی بین کابینتی در همان تناژ رنگی باعث نمای بهتر آن شده است.

همچنین کاور یخچال متناسب، که برای این دکور شیک در نظر گرفته شده بهترین قسمت این طراحی خاص است. زیرا که با کمدهای زیر راه پله هماهنگی و یکنواختی برای دکور را به ارمغان آورده است. این کمدهای جادار شیک بدون دستگیره و تاچ طراحی شده‌اند و به مدرن تر جلوه دادن و به روز شدن دکور آشپزخانه کمک شایانی نموده‌اند.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت های گلاس خاکستری انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی از صفحه‌ی کابینت سنگ مرمر سفید استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. در قسمت نورپردازی این دکور کابینت های گلاس خاکستری با توجه به رنگ تیره انتخاب شده در کابینت‌ها؛ از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. و همانطور که مشهود است هم راستا با دکور از آرک و تعبیه‌ی چراغ های ال ای دی در زیر آن که علاوه بر زیبایی می‌تواند در مواقع لزوم کاربردی نیز باشد.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس خاکستری از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت مدرن خاکستری سنگ مرمر سفید است که تا حدی ضد خش و ضد آب هم‌ می‌باشد.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس خاکستری با بدنه کابینت ام دی اف از دستگیره استیل استفاده شده است. در این دکور شیک از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت های گلاس خاکستری

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت های گلاس خاکستری بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کارهای کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.