عکس کابینت وکیوم سفید

کابینت وکیوم سفید
عکس کابینت وکیوم
عکس کابینت ممبران
کابینت وکیوم سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF سفید صدفی
  • جنس درب: ممبران سفید صدفی
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات عکس کابینت وکیوم سفید

عکس کابینت وکیوم سفید شیک را در این آشپزخانه شیک مشاهده می‌فرمایید. نکته ای که نمای نهایی این فضا را زیباتر می کند؛ استفاده از ستون و سر ستون های منبت کاری شده به همراه پتینه های طلایی است؛ که در تمام کابینت های دیواری تعبیه شده است. تاج و زیر چراغ های دندانه موشی در کنار ستون های کابینت های دیواری خودنمایی می‌کنند. همینطور برای پنهان کردن پایه های کابینت از پاخور استفاده شده است.

دو کانتر به صورت ال در وجه بیرونی سالن پذیرایی نصب شده که یک وجه آن به عنوان کابینت زمینی برای قرار دادن ظروف قابل استفاده است. و وجه دیگر به عنوان میز نهارخوری طراحی شده است. کمد مایکروفر نیز در کابینت کمدی قرار دارد. هود مخفی همراه تاج زیبا در بالای اجاق گاز نصب شده است.  و در کنار گاز از دو اکسسوری ریلی استفاده گردیده است.

رنگ کابینت و نورپردازی آشپزخانه

رنگ در عکس کابینت وکیوم سفید انتخاب شده است. اجرای این دکور سفید رنگ می تواند با توجه به عدم ورود نور مستقیم در آشپزخانه فضا را روشن تر  و دل بازتر نشان دهد. و برای چشم نوازتر شدن این طراحی از رنگ قهوه ای در صفحه ی کابینت و دستگیره های طلایی نیز استفاده شده. همچنین نورپردازی مناسب و مخفی در آرک سقف و همینطور هالوژن ها کمک می‌کند. نور به صورت یکسان در تمام فضا منعکس شود. همینطور لامپ های فلورسنت در زیر چراغ ها تعبیه شده اند تا علاوه بر زیباتر جلوه دادن نمونه کار؛ کاربردی نیز باشد.

برای آشنایی بیشتر با کابینت وکیوم مطالعه بفرمایید.

متریال کابینت

جنس بدنه ی داخلی کابینت وکیوم سفید موجود در عکس از بهترین متریال ام دی اف است. و در قسمت درب های این دکور شیک از روکش ممبران سفید بهره برده. علاوه بر این روی درب های این کابینت آشپزخانه هماهنگ با سلیقه‌ی مشتری طرح مورد نظر ابزار زده می‌شود. و در مرحله ی بعد توسط دستگاه های تمام اتوماتیک روکش پی وی سی روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحاً وکیوم می شود. جنس صفحه ی این کابینت اچ پی ال شرکتی قهوه ای رنگ است.

یراق آلات

در این کابینت وکیوم سفید از دستگیره های استیل طرح دار استفاده شده است. که می تواند انتخاب زیبایی برای این سبک کابینت باشد. همچنین جنس ریل کشوها ساچمه ای می باشد که کارایی بالایی برای مشتری خواهد داشت.

در این دکوراسیون شیک کابینت ممبران از دو اکسسوری ریلی سوپر ادویه نیز استفاده شده است تا دسترسی به وسایل پرکاربرد و کوچک در آشپزخانه را راحت تر کند. لولای استفاده شده از جنس آرام بند است. و در بالای سینک و یخچال نیز از درب هایی با لولای جکی بهره گرفته شده است. یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

زمان تحویل کابینت وکیوم

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت وکیوم سفید می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

نمونه کار کابینت وکیوم سفید را از دست ندهید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت وکیوم
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت پی وی سیعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.