کمد دیواری ریلی آینه ای

کمد دیواری ریلی آینه ای
کمد دیواری آینه دار
کمد دیواری آینه ای
کمد ریلی آینه ای
کمددیواری ریلی آینه دار
کمد دیواری ریلی آینه ای
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : ممبران
  • لولا و جک : آرام بند

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کمد دیواری ریلی آینه ای

با کوچک‌تر شدن خونه‌ها و اتاق خواب ها، وجود آینه در اتاق یا کمد دیواری آینه ای میتونه در بزرگ‌تر نشون دادن فضا کمک شایانی کنه. کمد آینه دار این روزا بیشتر از هر وقتی توی طراحی دکوراسیون داخلی استفاده میشه. طرح‌های کمد آینه‌ای سنترال هم اینطوره که آینه در درون بدنه کار می شود. در این کمد دیواری ریلی آینه ای بسیار مهمه که سطح آینه و در با هم یکی باشن و آینه رو روی بدنه در کمد سوار نکنیم و اختلاف سطح ایجاد نکنیم. مثل این نمونه کار کمد دیواری ریلی آینه ای که هم آینه در وسط و با مرز‌های دو تکه کار شده و هم حاشیه‌ی کار از آینه هم سطح با در ساخته شده و باعث زیبایی بی نظیر کار شده است.

عکس و مدل کمد دیواری رو از دست ندهید.

در این کمد دیواری ریلی آینه ای 4 درب بزرگ ریلی داریم که دو درب وسط شامل آینه عمودی (قدی) میباشد. دور کابینت ها ابزار خورده است و شامل جای آویز لباس و کشو برای لباس های تا کردنی و کشو برای وسایل اضافه و قسمت بالا برای چمدان و وسایلی که کم تر استفاده میشود. شاید تا حالا به این نکته توجه نکردین ولی تو اکثر خونه‌های هممون کمد دیواری آینه‌ای دیده میشه. هیچوقت فکر کردین چرا این مدل از کمد دیواری‌ها انقدر بین مردم محبوب شده و تو خونه‌های همه جا باز کرده؟ یا چه ویژگی‌هایی داره که اغلب مردم از کمد دیواری ریلی آینه‌ای استفاده می‌کنن.

با انواع کمد دیواری بیشتر آشنا شوید.

باید بگیم که این کمد دیواری‌ها چون طراحی شیک و مدرنی دارن به هر سبکی که در منزل کار بشن زیبایی خودشون رو نشون میدن اما این مسئله بستگی به عوامل مختلفی مثل سبک معماری منزل، ترکیب رنگ دیگر وسایل استفاده شده و کمد دیواری آینه‌ای چون از سایزهای مختلفی تشکیل شده بنابر سلیقه هرکس میتونه در اتاقش قرار بگیره. از این رو فضای زیادی رو در اتاق‌ها اشغال نمی‌کنه و برای اتاق‌های کوچک بسیار مناسبه.

ویدئوی کمد دیواری 👇🏻

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کمد دیواری
گالری تصاویر کمد دیواریدکوراسیون داخلی منزل
عکس کمد دیواریعکس های کمد دیواری اتاق خوابکمد دیواری شیکمدل جدید کمد دیوارینمونه کارهای کمد دیواری مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.