عکس کابینت انزو

کابینت طرح انزو محصولی ایتالیایی است و در واقع انزو یا Zentique نام برند این شرکت است. در نتیجه محصولاتی که در کشور ما به این اسم فروخته می شود الهام گرفته شده از شرکت انزو است. کابینت طرح انزو در دسته بندی سبک نئوکلاسیک قرار دارد. لیکن این مدل کابینت آشپزخانه تلفیقی از کابینت ممبران و کابینت های گلاس نیز می‌باشد. کابینت آشپزخانه انزو در ضخامت 25 میلیمتر تولید می‌شود و این در حالی است که اصولا ضخامت درب کابینت های امروزی 16 میلیمتر است.

کابینت انزو (پولیشی) متقاضیان بسیاری در تهران دارد که روز به روز بیشتر می شوند، بیشترین متقاضیان کابینت انزو به دنبال تولید کننده می‌گردند تا دکور آشپزخانه خود را با قیمتی بهتر و با حذف واسطه ها بخرند. ما در مجموعه نوین کابین طراحی رایگان کابینت را برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

کابینت آشپزخانه انزو با سه نوع رنگ قابل تولید است که شامل رنگ پلی استر، پلی اورتان و پولیشی می‌شود. همچنین برای آشنایی بیشتر با عکس کابینت انزو و معایب مزایای آن اینجا کلیک نمایید.

ده ها عکس و مدل کابینت زیبا و شگفت انگیز 2020 از نمونه کارهای کابینت انزو را برای شما عزیزان جمع آوری نموده ایم. و طرح و مدل های مختلف و متنوع کابینت آشپزخانه جدید و نمونه کار اجرا شده نئوکلاسیک را مشاهده فرمایید.

همچنین پیشنهاد می‌کنیم کلیه عکسهای دکوراسیون آشپزخانه سبک های مختلف را تماشا کنید.