مدل جدید کمد دیواری

انتخاب طرح و مدل های کمد دیواری جدید دغدغه بسیاری از افراد است. خیلی ها به دنبال مدل های کمد دیواری جدید هستند که بتوانند آن را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایند. در این مطلب مجموعه‌ی مدل جدید نمونه کار کمد دیواری را برای شما به ارمغان آورده‌ایم.

کمدهای دیواری در بیشتر خانه های ایرانی وجود دارد. ایجاد فضای ذخیره ساز با امکان یکدست بودن با دیوارها از جمله مهمترین ویژگی کمدهای دیواری است که باعث افزایش استفاده از آن ها شده است.

اما موضوعی که امروز به آن می‌پردازیم نمای ظاهری کمدهای دیواری است که به علت استفاده از کمد دیواری برای سال های طولانی و عدم امکان تغییر ظاهر آن در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، از اهمیت ویژه‌ای برای ساکنین منزل برخوردار است.

انتخاب طرح شیک کمد دیواری دغدغه بسیاری از افراد است. طرحی که تا سال ها جدید و متفاوت بماند و با سلیقه و روحیه اعضای خانواده سازگاری داشته باشد و از سوی دیگر کمد دیواری با دیگر هارمونی مناسبی با دکوراسیون داخلی منزل شما برقرار نماید.

استفاده از رنگ های شاد و طرح های فانتزی در اولویت طراحی مدل های کمد دیواری کودک قرار دارد. قسمتی به عنوان دکور ویترینی بهتر است در نظر گرفته شود.

کمد هر خانه‌ای براساس نیازهای همان خانواده طراحی می‌شود. اگر خانه کوچکی دارید به جای اینکه تخت و کمد و… را جدا جدا بخرید از کمدساز بخواهید در یک دیوار سه، چهار متری اتاق‌تان، کمد، تخت، قفسه و… را با هم طراحی کند، با این کار هم ظاهر اتاق‌تان هماهنگ‌تر به نظر می‌رسد و هم اینکه فضای اتاق را با وسایل مختلف و بیهوده اشغال نمی‌کنید؛ به‌خصوص اگر خانه‌تان کوچک است.