راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی

راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی

269 بازدید

در مقاله های گوناگون و فروشگاه های اینترنتی که کارشان فروش محصولات چوب و ام دی اف می باشد از اهمیت و راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی، بسیار مطالب گوناگون ارائه شده است. اصلی ترین بخش مبلمان برای هر خانه ای میز جلو مبلی و عسلی است. میزهایی کوتاه با طراحی های متفاوت که جلوی نیمکت و مبل موجود در اتاق نشیمن و یا پذیرایی قرار می دهند و برای گذاشتن وسایل خوراکی و در مواردی برای به نمایش گذاشتن وسایل تزیینی به کار می رود.

نوین کابین نیز به عنوان یکی از شرکتهای تولید کننده کابینت و دکوراسیون داخلی چوبی و ام دی اف با ارائه مقاله راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی، سعی کرده تا انواع میزهای جلو مبلی و عسلی را از نظر طرح و جنس معرفی کرده و بهترین و مناسب ترین قیمت هر یک را به طور تقریبی برای شما به اشتراک بگذارد.

راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی

میز جلو مبلی و میز عسلی را ابتدا بر اساس ابعاد و دکوراسیون منزل و سپس بر اساس سلیقه افراد ساکن در آن خانه باید انتخاب و خریداری کرد. این نوع میزها در ابعاد و طرح های مختلف و همینطور قیمت های متفاوت تولید می شود. برای فضاهای بزرگ میتوان از میز جلو مبلی و برای فضاهایی که کوچک هستند نیز میشود از میز عسلی به خصوص میزهای عسلی که بصورت طبقه ای و یا پازلی هستند برای اینکه فضای کمتری را اشغال کنند استفاده می شود. از راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی می توان به سه مورد اشاره کرد؛ رنگ، فرم و ابعاد استاندارد. برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به این سه مورد توجه کرد تا بتوان مناسب ترین و بهترین میز جلو مبلی و یا عسلی را برای منزل و مبلمان انتخاب کرد. حال به بررسی هر یک می پردازیم:

  • فرم میز

فرم میز با فرم خانه و مبلمان رابطه مستقیم دارد؛ اگر فضای خانه کوچک است هرگز میز دایره ای شکل را پینشهاد نمیکنیم؛ به دلیل اینکه فضای خانه را از آنچه که هست کوچکتر نشان می دهد. همچنین برای اینکه با فرم مبلمان هم همخوانی داشته باشد از میزهای مستطیل و یا بیضی شکل استفاده کنید.

  • رنگ میز

همانطور که میدانید برای فضاهای کوچک باید از رنگ های روشن استفاده کرد؛ دلیل این مورد بخاطر این است که رنگ های روشن فضای خانه را بزرگتر نشان میدهد. به غیر از این مورد به هنگام انتخاب میز جلو مبلی و یا عسلی به رنگ چوب و یا بدنه مبلمان خود توجه کرده و با توجه به آنها یک میز متناسب با دکوراسیون خانه و مبلمان را به راحتی انتخاب و کنید.

  • ابعاد استاندارد

بعد از توجه به فرم و رنگ میز جلو مبلی و عسلی برای فضای خانه، حال نوبت به رعایت ابعاد استاندارد آن می رسد؛  استاندارد میز این است که سطح آن ۵ سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری آن باشد. در کل استاندارد ارتفاع میز جلو مبلی ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر است.

معرفی انواع میز جلو مبلی و عسلی

در ادامه مقاله راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید بگوییم که میزهای جلو مبلی و عسلی از جنس های مختلف ساخته شده اند که هرکدام در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند؛ هریک نیز با توجه به نوع فضا و نوع دکوراسیون و چیدمان مناسب و قابل استفاده می باشند. میزهای جلو مبلی و عسلی از جنس های شیشه ای، چوبی، ام دی اف و فلزی ساخته شده اند.

میز جلو مبلی و عسلی چوبی: مناسب برای دکوراسیون و چیدمان مدرن با فضاهای بزرگ . در ابعاد و طرح های مختلف ساخته می شود و اصالت و گرمایی خاصی را به خانه می بخشد.

راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی
میز جلو مبلی و عسلی چوبی

میز جلو مبلی و عسلی ام دی اف: به دلیل تنوعی که در رنگ و طرح های این نوع میز جلو مبلی و عسلی وجود دارد، به راحتی برای تمامی فضاها با دکوراسیون و چیدمان مختلف قابل استفاده است.

میز جلو مبلی و عسلی MDF
میز جلو مبلی و عسلی ام دی اف

میز جلو مبلی و عسلی شیشه ای: گزینه مناسب برای استفاده در خانه هایی که از فضای کوچک برای قرار دادن میز و مبلمان برخوردار هستند؛ میزهای شیشه ای به دلیل قابلیتی که دارند نور را از خود منعکس کرده و فضای اتاق را بزرگ و نورانی تر نشان می دهد.

میز جلو مبلی و عسلی شیشه ای
میز جلو مبلی و عسلی شیشه ای

میز جلو مبلی و عسلی فلزی: تنها یک سری از افراد با سلیقه متفاوت این سبک از میز جلو مبلی و عسلی را می پسندند.

میزهای عسلی فلزی
میزهای عسلی فلزی

در نظر گرفتن چند نکته قبل از خرید میز جلو مبلی و عسلی

در ادامه مقاله راهنمای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به چند نکته قبل از اینکه میز جلو مبلی و عسلی خود را بخرید توجه داشته باشید؛ اول کاربری خود را از میز جلو مبلی و عسلی مشخص کنید. این امر باعث می شود تا میز خود را طبق میزان استفاده ای که از آن دارید مانند اینکه فقط بعنوان محل قرار گیری خوراکی یا علاوه بر آن محل قرار گیری لوازم تزیینی و یا مجلات باشد، مشخص کنید.

استفاده از میزهای عسلی چند تکه برای فضای کوچک
استفاده از میزهای عسلی چند تکه برای فضای کوچک

در نشیمن هایی که از فضای کوچکی برخوردار هستند، حتما مجبور نیستید که از میز جلو مبلی استفاده کنید. استفاده از میزهای عسلی چند تکه ای و یا طبقاتی بهترین جایگزین برای میز جلو مبلی است. از میزها با لبه های مناسب استفاده کنید که به هنگام رفت و آمد به اشخاص یا کودکان آسیبی وارد نشود. میزهای جلو مبلی و عسلی بر اساس ابعاد و طرح و همچنین نوع جنس از قیمت های متفاوتی برخوردار است؛ پس قبل از خرید به میزان بودجه با توجه به نوع میزی که در نظر دارید توجه داشته باشید.

همانطور که گفته شد طراحی محصول میزهای جلومبلی و عسلی بسیار گسترده و متفاوت است. همچنین می توانید علاوه بر اینکه میز جلو مبلی وعسلی خود را با مبلمان ست می کنید، میز تلویزیون خود را نیز همراه با آن ست کرده و دکوراسیون بسیار زیبا و خوبی را برای منزل خود فراهم کنید.

راهنمای خرید کابینت آشپزخانه

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

از ۱ تا ۵ امتیاز بدید

مطالب مرتبط

اپن آشپزخانه

مدل اپن آشپزخانه جدید

اگر فردی هستید که به مد اهمیت می دهید و خواستار این هستید که آشپزخانه مدرن و زیبایی داشته باشید، باید با اصول طراحی…
انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

کابینت آشپزخانه از گذشته تا به امروز علاوه بر کارایی جنبه تزئینی هم داشته است. یکی از ابزار هایی که جلوه بصری در فضای…

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.