تی وی روم نئوکلاسیک

تی وی روم نئوکلاسیک
تیوی روم نئوکلاسیک
تی وی روم نئوکلاسیک
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • نوع طراحی: نئوکلاسیک
  • کشو: ندارد
  • نوع پایه: نئوکلاسیک

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات تی وی روم نئوکلاسیک

برای خانه های کوچک تا متوسط تنها یک بخش برای این قسمت در نظر گرفته می شود که تحت تاثیر دکور اطراف و فضای کلی نشیمن و وسایل آن است که به آن تی وال می گویند . این دیوار می تواند کاملا ساده و یکنواخت با دیگر بخش ها باشد و یا اینکه طراحی متفاوت وجسورانه ای داشته باشد . اما برای خانه های بزرگ و ویلایی این بخش می تواند کاملا انحصاری و مجهز به سیستم های صوتی باشد ، که به آن تی وی روم نئوکلاسیک گفته می شود.

تی وی روم نئوکلاسیک از اجزایی است که در خانه های کوچک تر به طراحی و دیزاین آن توجه خاصی می شود. چرا که نقطه عطف سالن است و انتخاب یک طراحی هنرمندانه و زیبا ، تاثیر بسزایی در زیبایی هرچه تمام سالن خواهد داشت. سبک تی وی روم متاثر از سبک کلی طراحی خانه تعریف می شود. بیشترین سبکی که در طراحی تی وی وال استفاده می شود، طراحی مدرن است. در کنار آن طراحی کلاسیک و نئوکلاسیک از سبک های محبوب تی وی روم هستند.

تی وی روم پی وی سی

تی وی روم سبک مدرن بر پایه سادگی و کاربردی بودن استوار است و دارای کمترین جزییات است، سبکی شیک و به روز به حساب می آید که بیشتر مناسب خانه های کوچکتر با مبلمان کمتر و طراحی داخلی ساده و مدرن است. سبک کلاسیک شامل جزییات زیاد و اکثرا دارای قاب بندی روی دیوار است. اگر این سبک درست طراحی شود، سبکی لوکس و مجلل به حساب می آید، که بیشتر مناسب خانه های بزرگ با تم کلی کلاسیک و مبلمان پر جزییات است.

سبک نئوکلاسیک مابین سبک مدرن و کلاسیک قرار می گیرد، که جزییات کمتر و ظریف تری دارد و از سبک های مورد اقبال چند سال اخیر است. هزینه طراحی، ساخت و اجرای تی وی روم نئوکلاسیک به چند پارامتر بستگی دارد. مهم ترین بخش تعیین هزینه مربوط به طراحی تی وی روم است، که قیمت آن نسبت به ابعاد و سبک انتخابی شما متغیر است. تی وی روم نئوکلاسیک و مدرن، هزینه طراحی کمتری نسبت به تی وی روم کلاسیک دارد.

رنگ بندی تی وی روم نئوکلاسیک

انتخاب متناسب و صحیح طرح ، رنگ و متریال نقش مهمی در زیبایی هرچه تمام تی وی روم نئوکلاسیک دارد. برای این منظور متریال مختلفی در طرح و رنگ های متنوع وجود دارد. انواع چوب و فرآوری های آن، آجر، سرامیک، سنگ های طبیعی و مصنوعی، سنگ آنتیک، کاغذ دیواری، پنل های سه بعدی، گچ بری های جدید، نقاشی روی دیوار، رنگ و روغن از نمونه های طرح تی وی روم نئوکلاسیک هستند.

اگر طرفدار کاغذ دیواری هستید، می توانید برای تی وی روم نئوکلاسیک نیز، همین جنس متریال را به کار برید؛ اما در طرح یا رنگ آن کمی تمایز قائل شوید . به طور مثال اگر کاغذ گلدار برای دیوارها کار شده است می توان پشت تلویزیون را ساده ولی همرنگ با گل های کاغذ انتخاب کرد یا کل دیوارهای سالن را تنها رنگ روغن کرده و برای دیوار پشت تلویزیون از پنل های سه بعدی یا کاغذ دیواری های سه بعدی استفاده کنید.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت و تی وی روم بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای تی وی روم
دکوراسیون داخلی منزلگالری تصاویر میز تلویزیون (TV ROOM)
میز تلویزیونمیز تلویزیون مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.