مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸

مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸
مدل جدید کابینت ممبران
کابینت جدید ممبران
کابینت ممبران جدید
مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: یک لگن استیل
  • هود: شومینه ای
  • گاز: پنج شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸

مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸، را در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. این دکور زیبا برای آشپزخانه ای با دکور طوسی رنگ و فضایی که در اختیار است؛ بهترین و زیباترین در سبک خود یعنی کابینت کلاسیک می‌باشد. اجاق گاز استفاده شده در آشپزخانه مبله، و هود این طرح از مدل شومینه ای است. که در کنار کادر پنجره از قابی با جنس ورقه های ممبران تعبیه شده است.

میز نهارخوری به شکل جزیره بدون درب چهار نفره، با جنس صفحه کورین و ستونهایی که کنار آن قرار گرفته؛ این طراحی را در عین سادگی زیباتر کرده است. در قسمت کابینت‌های زمینی جهت پوشاندن پایه‌های کابینت، پاخورهایی برای پنهان کردن زیر کابینت قرار دارد. تاج و زیر چراغ های به کار رفته شده بدون اغراق نقش مهمی در زیباتر دیده شدن این آشپزخانه دارد.

دو باکس بزرگ ایستاده در ورودی آشپزخانه به عنوان کتابخانه و به عنوان استند تلویزیون دیزاین شده. همینطور در قسمت روشویی نیز از سنگ کورین و کمد برای قرار دادن وسایل‌های شستشو استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی آشپزخانه

در مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸ رنگ کابینت سفید در کنار رنگ آبی میز نهار خوری و رنگ طوسی دیوارها انتخاب فوق العاده ای است. که در کنار کف پوش های قهوه ای رنگ و صندلی های چوبی هارمونی رنگ زیبایی را ایجاد کرده است.

البته حتما متوجه نور پردازی با چراغ های شیشه ای هم شده‌اید. که در کنار هالوژن های سقف فضای آشپزخانه را به صورت یکپارچه روشن می‌کند.

متریال کابینت

جنس صفحه ی کابینت ها از اچ پی ال است که تا حد خوبی در برابر ضربه و خش مقاوم می‌باشد. البته در صفحه‌ی میز نهارخوری همانطور که گفته شد سنگ کورین به کار رفته است. جنس بدنه ی داخلی این نمونه کار از ام دی اف سفید می‌باشد. همینطور در قسمت درب‌های این دکور آشپزخانه، از روکش ممبران سفید استفاده شده که با طرح موردنظر و هماهنگ با سلیقه مشتری ابزار خورده است. و در انتها توسط دستگاه های تمام اتوماتیک، روکش پی وی سی، روی ورقه های آن پرس یا اصطلاحا وکیوم می‌شود.

یراق آلات

همانطور که بالاتر گفته شد مدل کابینت ممبران ۲۰۱۸ دکور این آشپزخانه زیباست. که از دستگیره های استیل ساده در آن استفاده شده. همچنین جنس ریل کشوها ساچمه‌ای می باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. لولای استفاده شده برای درب ها از جنس آرام‌بند و بهترین برند هستند. کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس کابینت ممبران

3 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • راضیه شمسایی
    شهریور 3, 1398 10:41 ق.ظ

    سلام وخدا قوت این طراحی به این آشپزخونه خیلی میاد ؟ میتونید لطفا هزینه ی کابینت ها به جز جزیره رو بهم بدید
    ممنون از تیم حرفه ایتون

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.