مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹

مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹
مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹
مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹
مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: ممبران
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله مبله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹

طراحی اجرا شده در این آشپزخانه، مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹ جزو جدیدترین سبک کارهای کلاسیک است. ستون‌های زیبا و طراحی‌های روی درب‌ها می‌تواند جز اولین چیزهایی باشد؛ که با دیدن این عکس به چشم می آید. در ورودی آشپزخانه یک کابینت کمدی بزرگ همراه سرستون‌های زیبا و فر کمدی قرار دارد که هم نمای سالن را زیباتر می‌کند؛ و هم می‌توانید برای قرار دادن وسایل بزرگ از فضای آن استفاده کرد.

هود مخفی و کابینت‌های دیواری کابینت ممبران در کنار سرستون های زیبا در بالای گاز مبله قرار دارد. سینک تو کار دو لگنه نیز در کنار ماشین‌ظرف شویی تعبیه شده است. که دسترسی را راحت‌تر نموده است. در یک آشپزخانه ایده آل وجود یک مثلث فرضی که به مثلث طلایی آشپزخانه معروف است، الزامی است. که در این دکور مثلث طلایی (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و یخچال ساید) همگی به رنگ سفید انتخاب شده‌اند. مرز بین سالن پذیرایی و آشپزخانه یک دکوری بزرگ شیشه‌ای با نورپردازی مناسب در داخل آن است که برای قرار دادن وسایل تزیینی استفاده می‌شود.

رنگ کابینت و نورپردازی آشپزخانه

رنگ سفید مناسب ترین انتخاب برای مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹ می باشد. انتخاب رنگ سفید در این دکور به دل بازتر نشان دادن محیط آشپزخانه کمک بزرگی می‌کند. و به راحتی با سایر وسایل منزل هماهنگ می‌شود. با توجه به نور طبیعی کمی که از پنجره وارد آشپزخانه می‌شود قرار دادن هالوژن‌های سقف باعث شده که این کمبود نور جبران شود. و همینطور برای زیباتر شدن نمای کار از لامپ‌های ال ای دی در آرک آشپزخانه و زیر چراغ ها استفاده شده است.

متریال کابینت

جنس صفحه ی کابینت ممبران از سنگ کورین به رنگ طوسی می باشد. ترکیب رنگ سفید و طوسی در کنار هم در مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹ طوری دیزاین شده؛ که آرامش را برای این آشپزخانه به ارمغان آورد. که البته جدا از رنگ، سنگ کورین در برابر ضربه نیز فوق‌العاده مقاوم است. نکته‌ی مهم بعدی جنس بدنه داخلی است که از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های کابینت نیز از جنس ام دی اف است که توسط دستگاه سی ان سی ابزار خورده شده سپس روکش ممبران سفید روی ورقه های آن پرس می شوند.

قیمت کابینت ممبران

یراق آلات

زیبایی درب آشپزخانه مدل کابینت ممبران ۲۰۱۹ به دستگیره‌هایی می باشد که برای آن انتخاب می گردد. به همین دلیل تیم خبره نوین کابین از دستگیره‌های استیل طلایی برای این دیزاین استفاده شده تا نمای کار زیباتر شود. از اکسسوری در این کار استفاده نشده است اما چیدمان کابینت ها به طریقی است که دسترسی را برای صاحب خانه راحت می‌کند. همینطور برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای آرام‌بند و برای کشوها از ریل‌های ساچمه‌ای بادوام بالا استفاده شده که تا سال‌ها در این دکور می‌ماند.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران کلاسیک بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت کلاسیک ممبران وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
اکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت دیواریکابینت رنگ روشنکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.