کابینت روکش چوب فندوقی

عکس کابینت روکش چوب فندقی
نمونه کابینت روکش چوب فنوقی
عکس کابینت روکش چوب فندقی
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : روکش چوب
  • جنس صفحه روی کابینت : کورین
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت روکش چوب فندوقی

نمونه کابینت روکش چوب فندوقی رو در تصویر مشاهده می کنید. این دکوراسیون زیبا شامل درب های ابزار خورده و رنگ منحصر به فرد فندوقی می باشد، کابینت روکش چوب از نظر جنس بسیار مقاوم و مستحکم هستند قسمت هود این کابینت به صورت (هود مخفی) اجرا شده و در جزیره زیبای آن جا بطری های شیک به شکل افقی جای گذاری شده، جنس صفحه این دکور شیک سنگ مصنوعی کورین است که قابلیت ابزار خور شدن را دارا می باشد در کابینت روکش چوب از ستون سر ستوهای منبت و معرق کاری شده استفاده می شود معمولا رنگ این ستون ها مشابه رنگ کابینت ها می شود.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

کابینت زوکش چوب رنگ های بسیاری دارد. در حقیقت بحث انتخاب رنگ یک مبحث پیچیده تر از انتخاب نوع متریال است. علت هم این است که در انتخاب رنگ باید به دیگر نکات مثل نور یا سبک کابینت یا حتی کاشی بین کابینتی و رنگ کف یا رنگ وسایلی که در سالن پذیرایی قرار دارد دقت کرد. ما در این آشپزخانه بنا به سفارش مشتری از رنگ جذاب و خاص فندوقی استفاده کردیم. در مبحث نورپردازی این آشپزخانه هم با وجود دو پنجره قدی بزرگ مشکل خاصی از نظر روشنایی وجود نداشت. در سقف این آشپزخانه شیک لوستر زیبا نصب شده و در قسمت ما بین کابینت های دیواری و زمینی از چراغ های ال ای دی کوچک استفاده شده که تاثیر به سزایی در زیبایی این دکور ایفا می کند.

متریال کابینت

درب های کابینت روکش چوب فندوقی شامل نقوش زیبا و طرح های برجسته است. این نقوش برجسته زیبا توسط دستگاه سی ان سی ایجاد شده متوسط بر روی هر درب پانزده دقیقه وقت گذاشته شده و همین روند تولید متفاوت باعث قیمت بیشتر نسبت به کابینت مدرن می شود. جنس بدنه این کابینت لوکس هم از جنس ام دی اف سفید درجه یک می باشد که از برترین برند های موجود در بازار استفاده شده. صفحه نصب شده روی کابینت ها از جنس سنگ مصنوعی کورین است که قابلیت ابزار خوردن و شکل پذیری را دارا می باشد. اگر به ستون های نصب شده درکنار یونیت گاز و صفحه کورین نصب شده بر روی آن توجه کنید متوجه زیبایی این سنگ که قابلیت شکل پذیری دارد می شوید.

جهت آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید

یراق آلات

تجهیزات به کار رفته در کابینت روکش چوب فندوقی از بهترین اجناس موجود در بازار بوده لولای به کار رفته در درب های این کابینت از یک برند ایتالیایی استفاده شده همچنین لولای جکی بلوم در این کار خود نمایی می کند. در این آشپزخانه از دستگیره سرامیکی سفید استفاده شده که در تضاد رنگی با کابینت فندوقی است و باعث جذابیت کار شده. در قسمت گاز این آشپزخانه دو ستون که بر روی آنها سوپر ادویه وجود دارد نصب شده. کلیه اکسسوری ها و یراق آلات به کار رفته دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت روکش چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت روکش چوب فندوقی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری هایی که در کابینت روکش چوب گردویی وجود دارد باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید شود البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت روکش چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت روکش چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس آشپزخانه سادهعکس کابینت روکش چوبکابینت دیواریکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.