کابینت فوق برجسته های گلاس

مدل نمونه کار کابینت های گلاس فوق برجسته
نمونه کار مدل کابینت های گلاس فوق برجسته
مدل نمونه کار کابینت های گلاس فوق برجسته
  • جنس بدنه: ام دی اف mdf
  • جنس درب: های گلاس ترک AGT و فرامید روکش برجسته
  • جنس صفحه روی جزیره: اچ پی ال پنج سانتی ضد خش طرح کورین
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: اوریب شیشه ای
  • گاز : پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت فوق برجسته های گلاس

کابینت فوق برجسته های گلاس ترکیبی با نمایی چشم گیر و فوق العاده در واقع این دو رنگ پر طرفدارترین نوع کابینت های دو رنگ در سال ۲۰۱۸ بوده است. در این کابینت زیبا از ویترین و باکس دکوری استفاده شده و جزیره ای صد سانتی در وسط محیط آشپزخانه نصب است. که قابلیت جا به جایی دارد. جنس صفحه این کابینت اچ پی ال شرکتی پنج سانتی می‌باشد و در این کار از دستگیره های استیل طلایی رنگ استفاده شده است.

در کابینت های ترکیبی و دو رنگ معمولاً از یک رنگ روشن براق استفاده می‌شود و معمولا رنگ کابینت های دیواری را روشن انتخاب می‌کنند. که البته قابل ذکر است این سبک کابینت بیش از صد طیف رنگی دارد که با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. یکی از پر طرفدار ترین کابینت های دو رنگ و ترکیبی کابینت های گلاس و فرامید می‌باشد.

همچنین زیر پنجره، بهترین محل برای قرار دادن سینک ظرفشویی در این آشپزخانه است که بیشترین میزان ورودی نور را داراست. علاوه بر این یک قاب پرده‌ی زیبا و حکاکی شده از جنس ممبران بالای سینک ظرف‌شویی طراحی شده. که نمای شیک تری به این قسمت از دکور آشپزخانه داده. این نمونه کار دارای تاج زیبا دندانه موشی در سر تا سر کار است. که همان طراحی در زیر چراغ ها نیز به کار رفته است. علاوه بر این از پاخورهای ساده برای پنهان کردن پایه های کابینت و مرتب‌تر نشان دادن کار استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور طبیعی در محیط آشپزخانه از دو رنگ سفید و قهوه ای استفاده شده. ترکیب این دو رنگ در کابینت آشپزخانه چشم نواز و زیباست، علت این زیبایی استفاده از دو رنگ متضاد است. اگر شما قصد خرید کابینت دو رنگ دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم یکی از رنگ ها را سفید انتخاب کنید، علت این توصیه به شما عزیزان انعکاس نور مناسب در رنگ سفید و امکان تنظیف راحت این مدل ام دی اف است. اگر تمایلی به استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه ندارید و کابینت مدرن دو رنگ می خواهید حتما توصیه می کنیم یکی از رنگها روشن باشد زیرا در انتخاب رنگ کابینت مدرن باید به نکاتی همچون انعکاس نور در محیط آشپزخانه، تضاد و هارمونی رنگی دقت داشت.

متریال کابینت

جنس بدنه داخلی این کابینت ام دی اف سفید است. ضخامت بدنه و درب این مدل کابینت شانزده میلیمتر است. در این کار از صفحه شرکتی hpl استفاده شده، این صفحات تا حدی ضد آب و ضد خش هستند. این صفحات در ضخامت سه و پنج سانتیمتری تولید می‌شود و دارای سمپل رنگی گسترده و وسیعی است. در این دکور مدرن از دستگیره استیل استفاده شده و بر خلاف کابینت های امروزی از دستگیره مخفی بهره نگرفتیم و این انتخاب مشتری بوده که از این دستگیره در کار استفاده شود. پیشنهاد ما در کابینت مدرن استفاده از دستگیره مخفی است لیکن زیبایی بیشتری به محیط می‌دهد.

یراق آلات

در این دکور مدرن شیک از یراق آلات مرغوب استفاده شده و کلیه یراق الات دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. لولا آرام بند و جک های نود درجه در این کار استفاده شده. ریل کشو ها نیز ساچمه ای درجه یک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

زمان تحویل کابینت فوق برجسته های گلاس

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت فوق برجسته های گلاس بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس فرامید
دکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت فرامیدگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.