کابینت سفید و قهوه ای

کابینت سفید و قهوه ای
دکور کابینت هایگلاس فوق برجسته سفید قهوه ای
کابینت هایگلاس فوق برجسته سفید قهوه ای
کابینت هایگلاس فوق برجسته سفید و قهوه ای
کابینت های گلاس فرامید سفید قهوه‌ای
کابینت سفید و قهوه ای
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: های گلاس سفید و فرامید قهوه ای
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز: پنج شعله رومیزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت سفید و قهوه ای

در تصویر بالا نمونه کارهای گلاس فرامید کابینت سفید و قهوه ای را مشاهده می‌فرمایید. که اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر معرفی کنیم. نمونه کار ترکیبی از دو رنگ های گلاس سفید براق و فرامید کد ۸۰۴ می باشد. در کابینتهای دو رنگ و ترکیبی معمولاً از یک رنگ روشن براق استفاده می‌شود و رنگ دیگر را تیره انتخاب می‌کنند. به همین خاطر است که کابینت های گلاس فرامید جزو کابینت های مدرن می‌باشد که هم در زمره کابینت های تیره و هم روشن به حساب می‌آید.

اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه

همچنین همانطور که در عکس کابینت آشپزخانه سفید و قهوه ای مشاهده می‌فرمایید معمولاً رنگ کابینت های دیواری را روشن انتخاب می‌کنند. که البته قابل ذکر است در کابینتهای دیواری این دکور شیک، شکست زیبایی توسط کابینتهایی با رنگ سورمه ای متضاد سفید کابینتها ایجاد شده است.

این سبک کابینت بیش از صد طیف رنگی دارد که با توجه به سلیقه مشتری انتخاب می‌شود. یکی از پرطرفدارترین کابینت های دو رنگ و ترکیبی کابینت های گلاس و فرامید می‌باشد. هود اجرا شده در دکور کابینت سفید و قهوه ای به صورت مخفی می‌باشد. و مثلث کار آشپزخانه در این دکور به نحوه درست آن طراحی و توسط تیم خبره نوین کابین انجام شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت سفید براق و قهوه ای انتخاب شده. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در این سبک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد تضاد رنگی با کابینت های زمینی از صفحه‌ی کابینت اچ پی ال سفید رنگ روشن استفاده شده است. تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت سفید و قهوه ای؛ از چراغ‌های هالوژنی در سقف برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است.

عکس کابینت سفید رو از دست ندهید.

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت سفید و قهوه ای های گلاس برجسته از ام دی اف سفید انتخاب شده است.

جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کابینت سفید و قهوه ای از اچ پی ال شرکتی پنج سانتی سفید می‌باشد. این صفحات در ضخامت سه و پنج سانتیمتری تولید می‌شود و دارای سمپل رنگی گسترده و وسیعی است. این دکور کابینت مدرن به انتخاب مشتری بدون دستگیره و تاچ طراحی شده. پیشنهاد ما در کابینت مدرن استفاده از دستگیره مخفی است لیکن زیبایی بیشتری به محیط می‌دهد.

یراق آلات

در این دکور مدرن شیک از یراق آلات مرغوب استفاده شده و کلیه یراق آلات دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. لولا آرام بند و جک های نود درجه در این کار استفاده شده است. ریل کشو ها نیز ساچمه ای درجه یک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

مایلید برای مقایسه و انتخاب دقیق تر، نمونه کار تک رنگ کابینت های گلاس براق سفید رو مشاهده فرمایید؟
اینجا کلیک کنید 😉

زمان تحویل کابینت های سفید و قهوه ای

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت سفید و قهوه ای مدرن بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه می‌تواند دلایل زمان بر شدن پروژه شود.

ولی به طور کل سبک مدرن نسبت به سبک کلاسیک ظریف کاری های کمتری را شامل می‌شود و این خود دلیل اصلی این موضوع است که تولید. ساخت و اجرای کابینت مدرن زمان کمتری دربر می‌گیرد. اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس فرامید بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت فوق برجسته
گالری تصاویر کابینت فرامیددکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت فوق برجستهکابینت دو رنگکابینت رنگ تیرهکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.