کابینت طرح چوب تیره

کابینت طرح چوب تیره
کابینت طرح چوب رنگ تیره
کابینت طرح چوب
کابینت طرح چوب تیره
  • جنس بدنه : ام دی اف MDF
  • جنس درب : طرح چوب تیره
  • جنس صفحه روی کابینت : کوارتز سفید
  • لولا و جک : آرام بند
  • سینک : دو لگن استیل
  • هود : مخفی
  • گاز : پنج شعله رو میزی

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت طرح چوب تیره

این محیط با داشتن کابینت های طرح چوب بسیار متفاوت شده است. کابینت طرح چوب تیره از کار های کلاسیک می باشد که هزینه ی بسیار کم تری نسبت به کلاسیک تمام چوب دارد. رنگ سفید و رنگ چوب محبوبیت بیشتری در این سبک کابینت ها دارد. البته نکته ای که حائز اهمیت است این ست که باید مراقب باشید تا خراشیدگی روی کابینت روکش چوب ایجاد نشود چون آب به لایه ی زیرین نفوذ کرده و خرابی ایجاد می کند. کابینت طرح چوب قابلیت ابزار خوری و حکاکی های مورد نظر شما را دارد و می تواند در طرح دلخواه شما اجرا شود. کابینت طرح چوب تیره کاری بسیار شیک و لاکچری است که می توانید سالیان دراز از وجود آن در منزل تان لذت ببرید.

آشپزخانه ای که می بینید دارای فر توکار، گاز رومیزی، هود مخفی، سینک دو لگن و کابینت طرح چوب تیره با حکاکی های بسیار زیبا است. البته یک جزیره و میز غذا خوری هم در این فضا وجود دارد که علاوه بر زیبایی، کارایی بسیاری دارد. جزیره دارای کابینت هایی نیز هست که باعث ایجاد فضای نگهداری بیشتر می شود و انتخابی بسیار مناسب برای این آشپزخانه شیک بوده است.

برای دیدن نمونه های بیشتر جزیره به نوشته جدیدترین مدل های جزیره آشپزخانه سر بزنید.

رنگ کف آشپزخانه و کاشی بین کابینتی و صفحه روی کابینت و جزیره نیز همگی به رنگ روشن انتخاب شده که بسیار جلوه ی روشن و خاصی را ایجاد می کند. جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ کوارتز کرم می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد. اکسسوری سوپر ادویه در کنار کابینت زیر گاز دیده می شود که امروزه پرطرفدار شده و یک اکسسوری کاربردی به شمار می رود. اگر به اکسسوری ها علاقه مند هستید از صفحه اکسسوری کابینت دیدن فرمایید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

با توجه به سلیقه‌ی مشتری و میزان ورودی نور به آشپزخانه، رنگ این کابینت طرح چوب تیره، قهوه ای انتخاب شده است. که جزو رنگ‌های پرطرفدار و زیبا در هر سبکی به خصوص کلاسیک می‌باشد. همانطور که مشهود است برای ایجاد هماهنگی بیشتر رنگی از صفحه‌ی کابینت کرم سفید و کاشی بین کابینتی با رنگ کرم قهوه ای استفاده شده است، تا فضای چشم نوازتری برای آشپزخانه بسازیم. برای نورپردازی این دکور کابینت طرح چوب تیره با توجه به رنگ قهوه ای انتخاب شده در کابینت‌ها یک لوستر کوچک زیبا روی سقف قرار داده شده و علاوه بر آن سرتاسر سقف دارای هالوژن هایی است که نور کافی را برای این آشپزخانه تامین می کند.

اگر هنوز در انتخاب رنگ کابینت مردد هستید نوشته رنگ کابینت رو از دست ندید.

یراق آلات

در این کابینت طرح چوب قهوه ای رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی سه ساله از شرکت نوین کابین می باشند. دستگیره‌های انتخاب شده از جنس استیل طرح دار است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است و برای راحت باز شدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده. بنا به درخواست مشتری نیز می توان برای سهولت استفاده از وسایل آشپزخانه از اکسسوری های مختلف استفاده کرد.

زمان تحویل کابینت کلاسیک طرح چوب

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت کلاسیک طرح چوب بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت طرح چوب می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک طرح چوب وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت طرح چوب بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت طرح چوب
گالری تصاویر کابینت روکش چوبدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
عکس آشپزخانه سادهکابینت ایرانیکابینت دیواریکابینت رنگ تیرهکابینت زمینیکابینت قهوه ایمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.