مدل کابینت سفید مشکی

مدل کابینت های گلاس سفید مشکی
مدل کابینت های گلاس سفید مشکی
  • جنس بدنه: ام دی اف بدنه
  • جنس درب: های گلاس سفید مشکی
  • جنس صفحه روی کابینت: اچ پی ال شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی
  • گاز:‌ چهار شعله

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات مدل کابینت سفید مشکی

مدل کابینت سفید مشکی را در تصویر نمونه کار مشاهده می کنید. در این آشپزخانه از دو رنگ سفید و مشکی از سمپل هایگلاس ترک استفاده شده، کانتری در قسمت ورودی آشپزخانه قرار گرفته که صفحه آن شیشه ده میلیمتری انتخاب شده تا زیبایی بیشتری به محیط آشپزخانه ببخشد و در عین حال کارایی فراوانی جهت سرو غذا و میز کار در اختیار می گذارد. این دکور شیک و مدرن دارای کمد فر و ماکروفر، کمد ویترین دار، هود شومینه ای و گاز چهار شعله است. همانطور که مشاهده می کنید این طرح از کاور یخچال و شلف باکس بهره می برد. مدل کابینت سفید مشکی در دسته بندی کابینت های مدرن قرار دارد. مدل کابینت سفید مشکی از ورق های هایگلاس ترک با روکشی از جنس پلکسی گلاس که نوعی پلاستیک است ساخته شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

در این آشپزخانه به سلیقه مشتری از دو رنگ سفید و مشکی از سمپل هایگلاس ترک استفاده کردیم، همچنین در قسمت بین کابینت های دیواری و زمینی از لامپ های ال ای دی استفاده کردیم و در سقف کاذب از لامپ های هالوژنی استفاده کردیم. در قسمت دکورهای شیشه ای این آشپزخانه نورپردازی اصولی انجام شده تا نمای چشم نوازی از سالن پذیرایی داشته باشیم.

جهت آشنایی با اصول انتخاب بهترین رنگ کابینت آشپزخانه اینجا کلیک کنید

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی مدل کابینت سفید مشکی از ام دی اف درجه یک انتخاب شده است. و جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته صفحه اچ پی ال پنج سانتی هم رنگ (مشکی) می‌باشد. همچنین در این دکور مدرن به انتخاب مشتری از دستگیره استیل دو پیچ استفاده شده. پیشنهاد ما در کابینت مدرن استفاده از دستگیره مخفی است لیکن زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشد و متناسب تر با کلیات کابینت مدرن می باشد.

یراق آلات کابینت سفید مشکی

در این دکور مدرن شیک از یراق آلات مرغوب استفاده شده و کلیه یراق آلات دارای گارانتی ۱۲ ماهه است. اکسسوری سوپر ادویه در قسمت کناری گاز طراحی و اجرا شده، لولا آرام بند و جک های نود درجه در این کار استفاده شده است. ریل کشو ها نیز ساچمه ای درجه یک است که از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

جهت مشاهده نمونه کارهای کابینت دو رنگ کلیک کنید

زمان تحویل کابینت سفید مشکی

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید مدل کابینت سفید شکی بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته طرح انتخابی شما، متراژ و مساحت آشپزخانه می‌تواند دلایل زمان بر شدن پروژه شود. در صورتیکه سبک مدرن نسبت به سبک کلاسیک ظریف کاری های کمتری را شامل می‌شود و این خود دلیل اصلی این موضوع است که تولید، ساخت و اجرای کابینت مدرن زمان کمتری نسبت به طراحی آشپزخانه کلاسیک دربر می‌گیرد. اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت دوازده ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می‌دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت دو رنگ سفید قهوه ای بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت دو رنگکابینت دیواریکابینت زمینیمدلهای کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.