کابینت ممبران دو رنگ

کابینت ممبران دو رنگ
کابینت ممبران سفید مشکی
ممبران دورنگ مشکی سفید
ممبران دورنگ سفید مشکی
ممبران سفید مشکی
ممبران دورنگ
کابینت ممبران دو رنگ
  • جنس بدنه: ام دی اف سفید
  • جنس درب: ممبران سفید و مشکی
  • جنس صفحه روی کابینت: کورین
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی زیرکابینتی
  • گاز: پنج شعله استیل

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت ممبران دو رنگ

کابینت ممبران دو رنگ را در این آشپزخانه‌ی شیک سفید مشکی مشاهده می فرمایید. با توجه به فضای بزرگی که در اختیار است؛ می توان در انتخاب رنگ و چیدمان کابینت ها آزادانه هر طرحی را انتخاب کرد. جزیره آشپزخانه ‌ی تعبیه شده در این آشپزخانه کابینت ممبران سفید مشکی در کنار ستون ابزار خورده و درب های طراحی شده نمای نهایی کار را بسیار مجلل تر نشان می دهد. در روبروی درب ورودی آشپزخانه، گاز پنج شعله ی تو کار در کنار هود منبت کاری شده و گل چوبی که بر روی آن قرار دارد؛ دیده می‌شود.

کمد فر و مایکروویو در کنار کاور یخچال کابینت ممبران قرار گرفته. همینطور سینک ظرف شویی دو لگنه استیل با درب‌های سفید رنگ در کنار آبچکان و دکوری های شیشه‌ای تعبیه شده است. در سرتاسر کابینت های دیواری تاج سفید رنگ و ابزارهای کبریتی مانند؛ مطابق با طراحی روی درب ها و همینطور زیرچراغ ها نصب شده. از پاخورهای پنج سانتی‌متری در کابینت های زمینی برای پنهان کردن پایه های کابینت استفاده شده است.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

دیزاین این آشپزخانه ی کلاسیک از کابینت ممبران دو رنگ؛ می باشد. معمولا در کابینت‌های کلاسیک از یک رنگ استفاده می شود مگر اینکه نظر مشتری در طراحی دو رنگ باشد و در این کار تلفیق دو رنگ سفید و مشکی بسیار جذاب و دیدنی است.  همینطور برای ایجاد تضاد رنگی از کاشی بین کابینتی با رنگ روشن استفاده شده. تا فضای چشم‌نوازتری برای آشپزخانه به وجود آورد.

در قسمت نورپردازی این دکور کابینت ممبران دو رنگ با توجه به رنگ تیره انتخاب شده در کابینت‌ها و عدم ورود نور مستقیم به آشپزخانه از چراغ‌های هالوژنی در سقف و آرک ها برای منعکس شدن نور کافی استفاده شده است. به علاوه در زیر کابینت ها نور ال ای دی طراحی شده؛ که علاوه بر زیبایی در مواقع لزوم کاربردی نیز است.

کابینت هایگلاس سفید مشکی

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت ممبران دو رنگ از ام دی اف سفید انتخاب شده است. درب‌های این کابینت به وسیله‌ی دستگاه‌های تمام اتوماتیک سی ان سی طبق طرح مورد نظر ابزار خورده و در انتها روکش ممبران روی آن ها پرس می گردند که اصطلاحا به این روش وکیوم نیز می گویند.
جنس صفحه‌ی کابینت به کار رفته در این کار از سنگ مصنوعی کورین می‌باشد و علاوه بر ضدخش بودن و دوام بالای آن؛ کار را کلاسیک‌تر نیز نشان می دهد.

یراق آلات

در این کابینت ممبران دو رنگ، از بهترین یراق آلات استفاده شده است که کلیه یراق آلات این دکوراسیون دارای گارانتی دوازده ماهه از شرکت نوین کابین می باشد. دستگیره‌های انتخاب شده در این کابینت دو رنگ ممبران از جنس سرامیکی است. علاوه بر این ریل کشوها ساچمه‌ای می‌باشد که از دوام و مقاومت خوبی برخوردار است. و برای راحت بازشدن درب کابینت‌ها از لولاهای ایتالیایی آرام‌بند با کیفیت بالا استفاده شده است.

زمان تحویل کابینت ممبران

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید کابینت ممبران دو رنگ بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. و این بازه نسبتا طولانی به دلیل حساسیت و ظرافت بالای این سبک کابینت است. که البته با توجه به طرح انتخابی شما (که طرح این پروژه کابینت ممبران دو رنگ می‌باشد.)؛ متراژ و مساحت آشپزخانه و با توجه به ظریف کاری‌هایی که در کابینت کلاسیک ممبران دو رنگ وجود دارد. باعث زمان بر شدن این پروژه در خط تولید می‌شود. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت سه ساله را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت ممبران بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت ممبران
گالری تصاویر کابینت ممبراندکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت کلاسیک
آشپزخانه U شکلاکسسوری آشپزخانهعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت ممبرانکابینت ایرانیکابینت دو رنگکابینت رنگ تیرهکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.