کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید
کابینت های گلاس سفید
کابینت مدرن های گلاس سفید نورگیر
کابینت های گلاس مدرن سفید شیک
کابینت مدرن های گلاس سفید شیک
کابینت های گلاس سفید
  • جنس بدنه: ام دی اف MDF
  • جنس درب: های گلاس سفید
  • جنس صفحه روی کابینت: HPL شرکتی پنج سانتی
  • لولا و جک: آرام بند
  • سینک: دو لگن استیل
  • هود: مخفی زیر کابینتی
  • گاز: پنج شعله شیشه ای

این نمونه کار را به اشتراک بگذارید

توضیحات کابینت های گلاس سفید

کابینت های گلاس سفید شاینی را در تصویر نمونه کار مشاهده می‌فرمایید. از توضیحات این نمونه کار می‌توان به طراحی بسیار شیک هود مخفی زیر کابینتی آن اشاره نمود. همچنین در این نمونه کار کاور ظرفشویی و ماشین لباسشویی طراحی شده است. با توجه به این موضوع که آشپزخانه دارای دو ورودی بوده از دکوری و باکس های مدرن و شیکی برای جلوه بیشتر استفاده شده است.

همچنین جزیره آشپزخانه دارای شکست طراحی و اجرا شده که به عنوان میز نهارخوری نیز از آن بتوان استفاده نمود. و با دکوری فوق العاده شیکی از جنس فرامید قسمت بیرونی آن دیزاین شده است. تیم نوین کابین در این دکور زیبا از دنج ترین قسمتها هم استفاده کرده و کمترین قسمت ها را برای جایگذاری یونیت کابینت لحاظ نموده است.

با کابینت های گلاس و مزایا و معایب آن بیشتر آشنا شوید.

رنگ کابینت و نورپردازی در آشپزخانه

آشپرخانه قلب خانه و مرکز زندگی خانوادگی محسوب می‌شود. که از این فضا برای صرف غذا، آرام گرفتن، و دیگر کارها استفاده می‌شود. بنابراین در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، نورپردازی اهمیت فراوانی دارد. که در نمونه کار کابینت های گلاس سفید از نورپردازی ویژه ای برای جلوه بیشتر آشپزخانه استفاده شده است. ترکیب نورپردازی با کابینت های گلاس باعث انعکاس بیش نور در آشپزخانه شده که طالبان بسیاری دارد. وجود روشنایی برای کابینت ها، کشوها، کانتر آشپزخانه و سینک ظرفشویی الزامی است. زیرا معمولاً از این قسمت های آشپزخانه بیشترین استفاده می‌شود.

نمونه دیگر هایگلاس کابینت براق و کابینت مات رو از دست ندهید!

متریال کابینت

جنس بدنه‌ی داخلی کابینت های گلاس سفید از ام دی اف سفید انتخاب شده است. جنس درب های این کابینت های گلاس ترک agt است. در این دکور از تاج و زیر چراغ استفاده نشده تا جنبه مدرن کابینت ها حفظ شود. جنس صفحه این کابینت های گلاس hpl سفید است.

یراق آلات

در این دکور شیک کابینت های گلاس سفید با بدنه کابینت ام دی اف در قسمت زیر گاز برای دسترسی راحت‌تر از کشوی اکسسوری قابلمه استفاده شده است. همچنین در این دکور زیبا از لولا و یراق آلات درجه یک استفاده شده و کلیه یراق آلات و کابینت ها دارای گارانتی ۱۲ ماهه از شرکت نوین کابین هستند.

زمان تحویل کابینت های گلاس سفید

تیم نوین کابین تعهد ویژه‌ای روی زمان مشخص شده با شما مشتریان عزیز دارد. در خصوص روند تولید نمونه کار کابینت های گلاس سفید بیست الی چهل روزه از موعد قرارداد وجود دارد و این پروسه نسبتا طولانی به جهت حجم بالای سفارشات شما عزیزان است. گرچه وجود حساسیت در روند تولید کابینت ها بی تاثیر نیست. البته اساس کار ما توجه به حفظ کیفیت ارائه شده و خوش قولی در زمان تحویل می‌باشد.

حال با توجه به مطالبی که گفته شد می‌توانید به وسیله‌ی مشاوره‌ی رایگان با تیم حرفه ای و تولیدی نوین کابین همراه باشید. به دلیل ارائه ی متریال با کیفیت عالی؛ تیم نوین کابین ضمانت ۱۲ ماهه را برای تمام خدماتی که ارائه می دهد در نظر دارد. در ضمن برای دیدن نمونه کابینت های گلاس بیشتر به تنها پیج رسمی ما در اینستاگرام نوین کابین مراجعه کنید.

مشاوره رایگان 🙂

جهت دریافت مشاوره رایگان همین حالا با شماره تلفن 02177005467 تماس بگیرید

نمونه کارهای کابینت های گلاس
گالری تصاویر کابینت های گلاسدکوراسیون کابینت آشپزخانهگالری تصاویر کابینت مدرن
آشپزخانه L شکلعکس آشپزخانه سادهعکس کابینت های گلاسکابینت رنگ روشنمدلهای کابینت آشپزخانه

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.